کسب و کار

مالاریا و کیت تشخیص سریع

malariaKit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مالاریا و کیت تشخیص سریع”

مالاریا و کیت تشخیص سریع

اسلاید 1: نحوه استفاده از کیتهای تشخیص سریع مالاریا

اسلاید 2: هدفدر راستای رسیدن به هدف شروع درمان تمامی موارد مالاریا با تشخیص آزمایشگاهی در كمتر از 48 ساعت

اسلاید 3: هدفهدف این است که بهورزان، مامورین مراقب، داوطلبین، ... بتوانند از این کیتها جهت تشخیص بیماری مالاریا استفاده نمایند تا در مناطقی که دسترسی آسان به آزمایشگاه مالاریا وجود ندارد (مناطقی که از زمان تهیه لام تا آزمایش بیش از 48 ساعت است) درمان به تاخیر نیفتد

اسلاید 4: کاربردهادر مناطق روستایی که به آزمایشگاه مالاریا با تسهیلات میکروسکوپی دسترسی ندارندساير كاربردهااپیدمي مالاريا بیمارستانهاقرنطینه های مرزیشک بالینی و لام منفیمطب ها و کلینیکهای خصوصی

اسلاید 5: نحوه عملکرد:این کیتها، کیتهای آزمایشگاهی هستند که با مکانیسم آنتی ژن / آنتی بادی و ایمونوکروماتوگرافی عمل می نمایند.چند قطره ازخون بیمار روی دستگاه قرار گرفته و در صورتی که آنتی ژن مالاریا در خون وجود داشته باشد، یک نوار رنگی در قسمت مربوطه به نمایش در می آید.این کیتها قابلیت شناسایی پلاسمودیوم ویواکس و فالسیپاروم را دارند.

اسلاید 6: نحوه نگهداری کیتها:به تاریخ مصرف کیت توجه شوددر دمای 4 تا 30 درجه سانتیگراد نگهداری شود کیت به هیچ وجه نباید کمتر از 4 درجه سانتی گراد نگهداری شده و یا یخ بزند به طور معمول باید کیت در یخچال (ترجیحا در طبفات پایین یخچال) یا جای خنک (دور از نور مستقیم آفتاب) نگهداری شود.

اسلاید 7: نحوه نگهداری کیتها:چند دقیقه قبل از انجام آزمایش، بسته کیت های مورد نیاز را از یخچال یا محل نگهداری در آورید و صبر کنید تا دمای کیت به دمای اتاق برسد . بلافاصله بعد از باز شدن بسته بندی کیت باید آزمایش انجام شود زیرا این کیتها به شدت در برابر رطوبت حساس هستند.

اسلاید 8: محتوای بسته کیتکیت میکروپیپت جهت برداشت نمونه خون ماده خشک کننده

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید