صفحه 1:
Bay معرفی کناب
د
کردآوری و (جرا oF
صفحه 2:
فریدن هر چه که کودک می قواهد او را فوشبفت و راضی ناهد کرد.
مطمئن باشید lui نتیعه این عمل به با آمدن کودکی زیاده واه است.
به او بياموزید که برای پیزهایی که دارد. ارزش قائل شرد.
.و شکرکزار باشد
KK
صفحه 3:
سشن مدیریت
بر دی که بهآمرش های پیش از بستات هی الديشيد slg JET ah a8
سائتعات ر! مبسم كنيد. هيد ديد كه هيخ ماه این رقف نمی کند
یک پی ربری تبی. ليث کام مهم بای سانقل یی نت كه قزارااست Whe بويا ا
فور پیش قوى ترین تکیه که بای سالای مدسه و ا آن ب بيرك لكر
.؟ در نين داك سارئده ترين. ماندنى ترين والذت بنش ترين تتتريه هارا براك (هرز کودک فراهم می آورد
لت مهن ی ویک ی ey My lle فرع از باقر
ال .بدا :نش ستیی اد ممطمکیک رورش etl BEE
اکر یط غنی. کمل و مساعد بای کوک فرهم کلم گنک جذب أن ميشود و رشد لو سرع كر
خواهد شد
3 و انا ار رد
مديريت و مربيان بياذ
صفحه 4:
به ناسبت رقاب و کی توا کون رای
أشنايى بيشتر يا كناب به مدل کات برش IE GAS
و ناتوانات فدايت وار نرديك با تسفت هال كلق PU
به آناث هراتك عقو
>
ue Jove هیو و ره پر ه متلر آشنیی کودات با ۳
میه هی قح يدان میه شیر و تومط يكى از
clin ام یه هی ین فصل و فوا أن و
IS cap as colo توضيع ذا
alc) = a0 fg) ya er oy
تع lal) cS) 9 Se در مهدكيدك a
كردي BLUES براي
معاینات چشم پزشکی با هماهنکی و همکاری ار
مت شناسایی یلی شم در کدکا در یت ههد sh oil
5
(ثبار مهدکودک
alin ab ah بل جشنی در هیدکودک برقر معلی
يلدا كه لديا ولادت (ست و تعره بركزارى شب يلوا براي
كودكاك ترضيع داده شد در قاتهه عكس يادكايئ كرققه و
DUE ky hl yaa gn gly ahs كه بيه
ph iy gp oan a نش کل ل كا ا بل
بت hg las Syl cS و توت
نرديك iG ek lily an span و تب
برك و ماديرك رقن ودر كرسى نشستن تيز GT
صفحه 5:
صفحه 6:
لبق و هر رو شعر یقت و سوه اک و مرش ناه شد در
لكا دست ها ان با مر و دس امسه. شنا شرند تاشت
ob conidia es بست نو کیک بو ما حم از
نافرك كردت تلیت این ود کار تاش با کشت ولاز
ی دست با دمتکش بو که ليام فته
ait ah اد همه که کوکانآز ود نا ریت
اك زد لت پسیار برد
اند کر قاقل: ها با یی hy lp clea
کناشتن به آغنا شن نقاشى لين واد ل يك يرشك بود وكلال
درست كردن يك فوشكاه يود و قلاقيت هم بارع قريد ار يك فوشكاة
on
ولحد هوه ها حر لين واهد كودكان يأ شك به رتك و اناه و ید موه
ac) ei sad Us كشيين ميره حلى بابي بود كلا
هم درست كردن مير ود نال هم درست كردن ميب و كردستى
ليث بأد كار هم درعيت كردت آويز ميو يودكه ما أوزكلايى ام
«
اط
صفحه 7:
کزارش کلاس کودکستان
اند زستان
اهداف:
شناساندت تصوصیات نصل زمسنات به کودکات از طربق ومع آب و هل لوق پوشاک. (نلع هیوه ها
وضع کیاهات و درفتان. تغییرات ظاهری که در زمستارث در زثدگی [نسان به وبود می آید. متوبه
سافتت کودکان به (همبت و فرائدبران و برف که منبر ب4 ایند مرج [بهاگپرزمینی, رودها و شهرها
می شود آشناسافتن کردکان با alin aps با سرما و کرم ندشن بسن و لا زندکی در بر
سره
صفحه 8:
کزارش کلاس فردسال
واند کار آشنایی کردک با مهدکودک:-
- هدف نشان دادن مهدکودگ به کودکان بدید و عارت.
دادت آنها به مهرکودک
- دادث كنايهاى آموزشى به إولياء براى جلد كردت و
آشنایی با کتایهای کودکشان و در (ینبا به ثاطر ههكارى
كردت لولياء تشكر ميكثم.
- کذاشتن بلسه آموزشی و تشریف فرهایی اولياء و توضيع
دادت د موردکرهای کلاس و فعالیت های آموزشی.
- بازى با وسايل آموزشی مثتلف, بازی کروهی و بازی با
(سیاب بارس ce
از cos
٠ آويزات كريت لباسها در
صفحه 9:
كرارش كلاسن نويا
همان بارش فکری کدکان. و شرج پیت مگب ها و سار ساب
ای ها ره کرد که نکاس تعانين به عون ناه يا قلق cob a ob
cola Sa دساردهای رشدی محسوب هی شود كه در أستله.
زدیک شدن کوک بهدوسالکی fy هى دهد در همین دينع نه تقيل كبرك.
کمترش عى يابدو همينيك ص كنتكاوي ودر هرود تنوم شاتته شين la
افادش می یبد کدان وتی که نک اسياب بازي ولد | درييت فى
كيين هى Cut) sn می لا آ ابه دهاقت رن و مه
کوک برتر i نکشت ها و تركات مع دست (سباب بازى هار
il i ch BS.) NST ob Yeas روشت کرئن امیی
ری و لذت بتش Gab Sea دستكيره ها ويا وإسته كردن درها لذت
می بندوسعی می کندکاهاي fa a al YU هدغ ورد
فود تجريه كند نتى با دستياي ففقی د قرش ق دهد ای
آشامدت لیات به و بح یت وسيله تعايك كودكنات رأ ب ey
كرنه ايد
صفحه 10:
نام نام فانادکی:
مریم محمدی (AISA bb Qi
ميزان تتصيلات:
فوق دييلم (كاردانى بيش دبستان)
سابقه شقلى:
؟ سال مهد ثمين (بيش آمادكى و آماذكى)
إز خاطرات فود برايمان تعريف souls
همه رزهای ۲-۶ سالی كه دز مهدكويك كار كرده ام بر از
فاطرات شیرین, بزاب, شاد وگاهی هم با اطرات نات
که و اسف بار می باشد ولی فاطرات شیرین در کر یه
هلى عزيزم بيشتر بوده.
یکی از یت فاطرات شیریت مربوط به زمائى است كه بيه
های ساك هلى كنشته که از
مهدكودك رقته إند شماره تعاس من ([ بيدا مى كنند وبا من تعاس مى كيرنر.
ly cold جذاب إست و بسيار فوشتال مى شوم
يكن از خاطرات تاراتت كننده مربوط به بشن فارع (لتصیلی (ست. اقهای جشی
هنكام دادن لوه ها بايد از آنها قداتاقظى مى كردم. هر يه سعى كردم كه كزيه.
نکلم نمی توانستم ولی سعی کردم بچه ها متوبه نشرند و در آثر معلم موسیقی
متوبه شد و با ضیای بلند دليل کریه (م ر! برسيد در آن لنظه بيه ها هم منوبه شدند.
۲ ند و شرج رن به کر کرت و جشت نزمه تام ۱2 BE
روی صقه نشستیم و گرب كرديم و يدر و عادرها بيه هار stag clin a ool
صب رز بعد همه بيه ها بير و مدرشان را میور کرد که به مد بای
>>>>
صفحه 11:
برای چدر و مادرت (ز فد چه
می خواهى و يكو آثها ر! قدر
حوست دارى9
فريمهر: هر تى تودشان lala cos قدا يكير و هزار
تا آنها ر! دوست دارم
برديا: بوك بده يهشون واسه خودشون پیز پفرند و صد تا
دوستشون درم
روشاء موست دارم مامائم و بايام مالم بموتئد و فيلى
دوستشون درم
متمد امين: مى ثواهم مثك من تند يدان تشوئد.
و اونقدر دوستشون دارم که تعومی ندارد.
آرمین؛ پیزهای توب قوب مي فوام سل سلامتی و
پیزهابی که ندارئد از ندا بکیرئد و قیلی زیاد موستشون
رم
>>>>
صفحه 12:
كفتكو يا (ولياء
مبواك لين شماره فقط ار يدرها برسيده شد سولك غوبى بود و جواب ها فیلی يهتر:
بدرها جطور مى توئن الكوى مناسبى براى بسران فود باشند؟.
يدر امپرمتمد ملکی (آمادکی)
من فكر هى كنم اكر صادقانه زندكى كثم. تودم باشم و رقتارهاى درست داشته باشم می تونم
الكوى ثوبى باشم. در غير اينصورت وقتى حرف و عملم يكى تباشه الكوى ثوبى نيستم.
يدر آرمين متمدى (ييش آمادكى)
ip Gp iS sf lal از کنشتهقودم پراش تعریف کنه, کمکش کنم تا ره کند
يدر علیرضا آبادی (پیشخ آهادکی)
با همسرم رفتار توبی داشته باشم تا یاد بگیره نه تنهابه مادرشی بلکه به تمام ثانم ها (ترام بکذاره
و رای اونها قلذرى نكنه.
پدر متمد تطاردی ([مادکی)
نات خرام ارد خاله نكنيم تا به حاى ثوبى داشته باشيم تراسموت به رنترهاموت باشه نا با دپار
دردسر نشيم
(us coal پد كيارش
فقط فكر يوك درآوردت نباشم. ماعاتى روبا لونها بكذرونيم نا دوستى يينمون برقرار و بايدار بمونه.
g
صفحه 13:
[سپاب باری های غطرناک
و ۳
لب و یکمن ae یار اماب
ca all Gul cole هربای شیر
با كوك gall las Scola متا May
ترد ومو معت ين كين نياب با هلي برس رز
دائما تزريك كوش كويك و ساس نود ره سا
بيشترهم سعد در يقت صداي يضنى إزاسباب با
فى داشت پل دقن ۱
آهیب ود ند بش از سوت هو میب ری هی
فشا ots WEF be) رل هم ند مد
le 3h فتدی سای بش ار لمحت و
Ba ahh تین می لد
ef ci coh ca left al
زات كه aa Sat) ch cot
cot HI Spa lh ll ISS
ربب be Gy) Gans dl كين كاري كه
al fa ميان لا مسن بك ميشود كه
برقاستن از lS aga clea aa ao
fg ofl ین ae ها
اسباب بای عرکهای سد دا Bap Gale
بلورتی هي اباب پزی اباب بای هی برغ
ده یه SDS i A chy
نلشن. تدك ميكيونء ماثين آمبلاتس.
il تفای و
Sy Coat اقب نب وان
Th ید هو سري زد می تلد
میب کم فلیی شود و مشود پش از ید
اسباب بارى به سراي آن تويه كيد كر
صداي آن بلتد ست كوشتان زد مييه ديا
عب ميشود كولتان si hol Spe
vce pe cleft
coy 5 ملد در pe وت بیش
از دصدای نا ری هیا را یو
در مرت اهاین قر ى آن رن دور
lad یی تیک نود ات کت کم
Sa ap IB colt
al
صفحه 14:
مقوی کردن غذای کودک
مقوی کیت غنای کونک: ین مودی به So esi اخماله كنيم كه le ees رون ها دای lina es)
یت هتدر کمی روغن به غزلی کودکی که آهته شد فى کند تسیهمیشود ون که
انر يقن نسيت به مواد غذاي ديكر بيشتر است.
روک ار go cacy ey بوث ald كردن BE an تراك أن را بیشتر می ند
غك باعث نوم شدن غذ( مشود
مغنى كردث غناي كردك: يعنى مزادی hal ay us la SS esi a و وی
a SS sli مکان کمی کزشت Sl
به ای کرک ai ja a ale <a Gh ماهکی a 5
ail fo a aS esa كنيد تا يك سالكى لز دادن سقيده نتم مر
يه tas Gl SS si برك سيزكه داراى ويقامين ث و aa Cal )245
Sie AGB slp afl alia alia Ql Waly ciel Spe CN EAC aij]
هه وا انه [صياب شده به صورت مقاوط » ol 8 eos 0a 25
Sele thse oe
تلود تیه و مرف ya ds
اغتارا قوب ييزيد
غنای کوک | تاه تیه و مصرف لعائيد.
غذاهاى بن را به طور نیع کدی کید
غتاهاى باقى مانده !قي ا( مصرف حوارت فيد
اغناهاى ذام و يتته ا مجر تكهداري كنيد
ube pas ye مدك تييه ووبقت
إغتلما !ار مسترس حشرات و بوتدكاك دور تكهدارين
آب ياكيه مصرق كنيد
ES Sy sl, cal ao
له کیت هر نم نمک. اوه به ای ویک زر یکال تدای کند
اكوا بأنأك فى سالكى كبدك مى تزاند CD) pe cot هک
| نشت كند
صفحه 15:
شعر زمستان
از آسمون برق میا
رار به ليث توشكلى.
هیچ کس ندیدهبون (ن 3
همه با سفيده بون )©(
sue Op i) Wp es
aul 8 9 lee زهي es
یک آدمک برفی درست ميكنم بون
از روی وت برف و یغ رش ميقورم
اروى درثتها زرف سنیده
رزی زیت ها پر 9 08 oul
چرن جون زمستان آفر on A) clue
a
KK
صفحه 16:
ساقت مبسمه هاى باكتى:
بای گررهی با (قرادی در فانه
حول : تقویت دید سه بعدی کودک از طریق مبسمه سازی
وسايك : ثمير نات باكت - رنک
ad و رنک را در (نتیار کودک قرار دهید تا با خمیرها (شکال کوچک بسازد و بع ss ى 1
كند مى sah پر تیار کذاشتت اجسام کرپک زیب: مثل ماکرنی هاى نيثته ,
ای کیک یا توبات اشکا رز زار کید
نکته : مقدار کمی ی می تواند در چسباندن قمیرها به یکدیکر و پا یکدست کردن قمیر به شها کمک کند.
KS
صفحه 17:
clin
تصویرساری یک د(ستان:
برای تصه زیر تصویرسازی کنید و برای مهد کودک (رسال کنید نا با نام نودتات در شهاره بعدی میله نمایش داده شود.
( هر چند نا نقاشی که دوست دارید بکشید)
۱- دفتر کوپولوی تسه ما یک هاهی طلایی ثیلی قشنک غریده بود و داشت با مامانش مي رفت نانم.
۲ [برهای سیاه پاییزی که تازه به هم رسیده بودند روبزسی کردند و سلام و اتالپرسی (ونها توبه دثثر کرپزلور[به شود لب کرد.
۳- باران تندی شروع شد. دفتر کوپولو پثرش را بار کرد و داد مامانش تا هر دو زير چثر باشند و فیس تشوند
۵- در کرپولو یک فکری کرد پر( برمکس کرد و سوراخ آن را با بلاستيكى كه ماهى در آن بود بوشائد
+- اينطورى آب ديكر چکه نمی كرد. فتهاً مى برسيد هاهى را جكار كرد؟ دثتر قصه ما يتر را برعكس بالاى سرش كرفت
و ماهى طلايى قشنك ر إنداثت در آبى كه در يثر جمع شده بود [ينطورى هم ماهى طلايى و هم دثتر کوپولر و مامانش
صتيع و سالم رسيدئد به ثائه.
«
صفحه 18:
نام کتاب:
(یماد (ذکیزه در کودکان
[بزار و روش هایی بر(ی کمک به
فود جوش بودت کودکان
نویسنده: (لیزابت هارتلی بروثر
مترجم: (عمد ناهیدی
(نتشارات جوانه رشد ۱۳۸۴
قیمت: ۳۵۰ تومان
معرنی کتاب
0
اسع
إيجاد
اتكيزه دركودكان
KX
صفحه 19:
2 4« /
سیمای لب تک ول کاسیا - فالیت ۱۱
ر(دیو لی لی رنگ : شنیدن مصانبه ها - (شعار و
ait,
206
صفحه 20:
ماهنامه لی لی رنک
بد كوش
chai) Sind oS © 55
مدیراچرایی
نیک آفرین قدیریانِ
[>
>
تفظیم و کردآوری:
Sse مدير BED
نشانی
ترات - صندوف پستی ۱۶۶۵-۳۷۲۶
VA: cSt