سایر تحقیق و پژوهش

ماهی ها .پرندگان.پستانداران

mahi-ha2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماهی ها .پرندگان.پستانداران”

ماهی ها .پرندگان.پستانداران

اسلاید 1: ماهی ها .پرندگان.پستانداراندبیر:

اسلاید 2: ماهی هاماهی ها اولین مهره دارانی هستند که حدود 480 میلیون سال قبل در روی زمین به وجود آمده اند. حدود 320 میلیون سال پیش، یعنی زمانی که عصر طلایی ماهی ها به حساب می آمد و آبزیان بهترین و پیشرفته ترین موجودات زنده دنیا را تشکیل میداند.تراکم و گسترش ماهیها در اوج خود قرار داشت. اولین ماهی هایی که در سطح زمین به وجود آمدند ماهی ها بدون آرواره ای بودند که فسیل های آنان در رسوبات دوره دونین منطقه ای ساحلی در انگلستن) یافت می شوند.

اسلاید 3: پس از آن در همین دوره، ماهیهای آرواره دار اولیه از جمله ماهیهای غضروفی که در واقع اجداد اصلی کوسه ماهیان امروزی هستند به وجود آمدند. در اواخر دوره دونین، ماهیهای استخوان دار اولیه در روی زمین ظاهر شدند. ماهیهای امروزی انواع تکامل یافته ای هستند که در طول اعصار از تغییرات تکاملی این ماهیها به وجود آمده اند.

اسلاید 4: تقسیم بندی ماهی هااز نظر تقسیم بندی جانوری، ماهیها اولین گروه مهره داران را تشکیل میدهند. این جانوران عموما خونسرد بوده و دارای ستون فقرات، آبشش و باله بوده که در آب زندگی کرده و اکسیژن موردنیاز خود را از آن می گیرند.البته در محیط زیست ماهیها، جانوران دیگری مانند پستانداران آبزی از قبیل وال آبی، دلفین ها و خزندگان مانند لاک پشت آبی و نیز انواع بی مهرگان مانند صدفها، میگوها و غیره نیز زندگی می کنند که با ماهیها کلا جزء آبزیان قلمداد می شوند. علم مطالعه و شناسایی ماهیها را ماهی شناسی یا ایکتیولوژی Ichthyology می گویند.اگرچه زمان حاضر دیگر عصر طلایی ماهیها نیست، با وجود این امروزه هم ماهیها قسمت عمده مهره داران را تشکیل میدهند.در حال حاضر بیش از 30000 گونه از انواع مختلف ماهی در آبهای دنیا شناخته و نامگذاری شده اند و برخی از دانشمندان معتقدند که حدود 40 هزارگونه ماهی در دنیا وجود دارد که هنوز بیش از ده هزار گونه آنها شناسایی نگردیده است.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید