سایر تحقیق و پژوهش

ماهی ها چگونه زندگی میکنند

mahi-ha

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ماهی ها چگونه زندگی میکنند”

ماهی ها چگونه زندگی میکنند

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: ماهیها از نظر زندگی کردن در آب، تنفس با آبشش و حرکت با باله ها همگی مشابه هستند ولی از نظر شکل ظاهری، ساختمان بدن، اندازه و گسترش زمانی و مکانی به حدی گوناگون هستند که برای شناسایی کلی آنها، احتیاج به طبقه بندی خاصی می باشد.تاکنون کوشش های زیادی برای طبقه بندی ماهی ها انجام شده و سبک و روشهای متفاوتی توسط ماهی شناسان ارائه گردیده است. در طبقه بندی ماهیها معمولا آنهایی که شباهت به یکدیگر دارند، در یک گروه قرار گرفته و هرگروه نیز تقسیم بندی دیگری در داخل افراد خود دارند.

اسلاید 3: ماهی های زنده امروزیه را به 5 تقسیم می کنند که عبارتنداز:رده ماهی های مخاطی یا hagfish, Myxini 1مانند مخاط ماهی ها یا hagfishesرده ماهی های لامپری Petromyzontida 2مانند لامپری هارده ماهی های غضروفی Chondrichthyes 3مانند کوسه ماهی هارده ماهی های استخوانی، Osteichthyes 4مانند بسیاری از انواع 5ماهی های زینتیرده ماهیهای گوشت باله Sarcopterygii 6مانند ماهی های ریه دار کنونیب7طورکلی ماهیها در تقسیم بندی جدید خود، دارای 5 رده (کلاس)، 62 راسته، 515 خانواده،

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید