سرگرمی و طنزسایر

مبانی بازی سازی (جلسه دوم)

صفحه 1:
مبانى بازى سازى جلسه دوم

صفحه 2:
آناتومی ساخت بازی مکانیک‌های پایه قصه 3 روايت زار ۳ pele

صفحه 3:
!آنجه گذشت « ايدههااز كجا مىآيند؟ © جطور مىشود ايدهها را بياده كرد؟ ۱ می گیرند؟ * مخاطب اين بازى كيست و جه انتظاراتى از آن دارد؟ * برى شروع ساخت بازى از كجا شروع كنيم؟

صفحه 4:
OS aad ace) هر چیزی که به بازی مربوط است باید در «مجموعه مستندات طراحی .3< 5% «بازى داستان بازی یک باژی 00000 ‎Pacers‏ ال و هوای بازی ی ‎oe‏ مکانیک‌های پایه کلیدهای بازی 1 3 ما 58 ‎ere ep Gees‏ دشمن‌ها - دوست‌ها ‎eye)‏ زاویه‌ی دوربین ‎ ‎

صفحه 5:
طرح تولید مجموعه مستندات بازى جزوى از طرح توليد بازى است. ا ل ا 1 ل ل Bre oe Cee) Ho) 2] 0 eer ec a 8) 0) L0)sio1 Oras oe ‏طراحی بازی‎ ling 0 = I a oe coal le ae ‎ce 3‏ برآورد ‎Sy‏ پروژه ‎ ‎

صفحه 6:
طرح بيشنهادى بيش از نوشتن كامل مجموعه مستندات طراحى بازى بايد اول به فكر ‎ee io ices‏ Directs Cen tee Case nt eet era sr emer Ce ‏به او برساند. به اين جيز :]100611112611 1151012 مى كويند.‎ ا اا ال ا ال ل ‎pn en‏ ل ‎site‏ ا ل تكران نباشيد كسى ابددى طلابى 1

صفحه 7:
ی بيش از رفتن به مرحلهى توليد و ثبت كامل جزييات طراحى بازى» بهتر است يكك نسخه‌ی «پروتوتایپ» آماده شود. نسخه‌ی «پروتوتایپ» در واقع «اسباب بازی» شماست. ‎ee ea Ob ee ete enc nen SSP SSS CIC OES)‏ يس از تمام شدن نسخدى يروتوتايب بايد بفهميد كه ايدههاى اصلى بازى كار مى كنند يا نه. ا ا ا | یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در تهیمی پروتوتایپ مشخص و نهایی می‌شود نوع گرافیک و ظاهر بازی است.

صفحه 8:
0 sac مهم ترين كار اعضاى تيم بازىسازى در ابتداى بروزه نوشتن يك مجموعه مستندات كامل براى بازى است. SSeS ORE hos eerie es ne heer ree enn ere ‏آغاز می‌شود.‎ - كامل و كويا بودن مجموعه مستندات بازى بسيار مهم است. اين موضوع را وقتى مى فهميد 3 تيمهاى مختلف هر كدام برداشت اشتباهى از مجموعه مستندات داشته باشند! - مجموعه مستندات بازى بايد به تكك تكك اعضاى كروه وظایف‌شان را توضیح بدهد و هر كس دقيقا بداند خواص جيزى كه روىاش كار مى كند جيست

صفحه 9:
4 ‎eB Ae ee Se Uae helen roc‏ - تا می‌توانید گیم‌پلی و چالش‌ها را کامل‌تر توضیح بدهید. - سبک بازی و خصوصیات این سبک را توضیح بدهید. - هدف از ساخت بازی را شرح بدهید و به آن وفادار باشید. - مخاطب بازى را مشخص كنيد. - حال و هواى بازى را منتقل كنيد.

صفحه 10:
تعاريف گیم‌پلی: «گیم‌پلی» ‎nas eS‏ 1 انجام می‌دهد. ا ا ل ‎te‏ جالشها: ‎eT BOOT oar Ser)‏ ا 1۱

صفحه 11:
انواع جالشها ات چالماعچداکی- تت چاسلرما وولبسته بسه حافظه ادلنش- تست سر سا ‎le‏ رد سل 0

صفحه 12:
خصوصیات چالش‌ها - چالش‌ها باید با سبکک بازی هم‌خوانی داشته باشند ا - جالشها بايد در طول بازى كامل تر و بيجيدهتر شوند فراموش تكنيد كه بيش تر كيمرها بايد بتوانند جالش هاى بازى را ا

صفحه 13:
دمرين فصل اول مجموعه مستندات بازى مورد نظرتان را بنويسيد. اين فصل بايد حتما شامل بخش‌های زیر باشد: sles oe s\n " مخاطب بازی " حال و هوای بازی 000 as eee

صفحه 14:
۱ NE ee) veer Cape 2) در فصل اول کلیت بازی معرفی شد. حالا در فصل دوم به سراغ جزییات -می‌رویم فصل دوم به طور کلی راجع ‎NCTE‏ 0 ال ات 0 و ل ا ا ا ا 6 | ieee

صفحه 15:
مجموعه مستندات طراحی بازی - فصل ۲ در فصل دوم این بخش‌ها باید به طور کامل توضیح داده شوند: * زاويهى دوربين و ديد كيمر در بازى ‎See ee MAIC SAD ear C een‏ ۶ کنترل بازی و نقشه‌ی کلیدها * واسط كاربرى بازى

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان