سرگرمی و طنزسایر

مبانی بازی سازی (جلسه چهارم)

صفحه 1:
مبانى بازى سازى جلسه جهارم

صفحه 2:
!آنجه گذشت * با مبانی طراحی بازی آشنا شدیم ‎ICI See CCE as‏ 0 ‎Ge tea id‏ 2 * با اصطلاحات و مفاهيم بخش هنرى آشنا بشويم

صفحه 3:

صفحه 4:
طراحی مفهومی ‎Sheet (bal clase yb SUIS sly‏ ۱ 107

صفحه 5:
Fe eRe Co «مدل‌ساز» و مفهومى را در نرم‌افزارهای طراحی سه‌بعدی تبدیل به | Oe heen canes geen Nene ‏ا‎ ‏«جند ضلعى» تشكيل شدهاند.‎ » «راس» يا 1/6116 يكك نقطه است كه اطلاعات مربوط به موقعيت فضايى آن و ديكر اطلاعات لازم در آن ذخيره مى شود.

صفحه 6:
شكلهاى هندسى فضايى ل ل ل ‎CED Ee Caren‏ هم متصل مى كند. | 000 ۰

صفحه 7:
Fe eRe Co Bree ewe Se be) Son ‏ل و‎ Sed x0) oles mente ‏ل‎ رم

صفحه 8:
Low Polly 5 jlw Juo API TOR Vance FRFSYS\ asl PPO eo pe eres Pes eS ‏ا‎ ل 0 ۰ و ‎RS ES Se ERO eee re ners‏ ‎Lee re‏ Russie eto ein sNe PS Ses hee GOL, AUS HAI ‏کر‎ Un ee ante

صفحه 9:
هندسه‌ی معلق و بخیه‌ای! © براى طراحى هندسى مدلهاى بيجيده دو روش بيشنهاد مى شود: و لت -روش معلق (۳101100) ‎SN‏ هلا

صفحه 10:
لهلهانا LOD 1: 176 tri’s LOD 2: 98 LOD 3:48 tri’s MainShape: 356 =] = aa Sana = LOD3 1002 LoD1 Sect

صفحه 11:
بافت‌ها ۱5 ۹ كادو دور مدل سهبعدى مىييجيم و به آلن هر شكل و ظاهرى كه دوست داشته باشيم مى دهيم. 0 Diffuse map -

صفحه 12:
Bump map - Specular map -

صفحه 13:
بافتها ات الس و راما nap - Serres ۱۳ ‏ام رام و‎ 002222

صفحه 14:
0۷ - بعدی بیاندازد كه بتوانيم ميها و بافتها را روى اشياى سهد ‎eed‏ ‏ا ل ا 4 ف . به اين فضاى لازم است كه اشياى سهبعدى را به فضاى دريف ف ‎hehe‏ ‎eg 2‏ 0

صفحه 15:

صفحه 16:
Tessellation, Parallax الت تا

صفحه 17:
طراحی مرحله کلید موفقیت در طراحی مرحله از نظر هنری هماهنگی با طراحی ری سرا مر له و ‎eee the‏ برای طراحی و چیدن دارایی‌های هنری مرحله حتما از یک نقشه‌ی ‎WEN eSEy)‏ و SNCS mee Cane Parr Capen <p pe ONS Cie ae برای طراحی مرحله در هر ژانر راه و روش مخصوصی وجود دارد اما براى بازىهاى سهبعدى بهترين راه استفاده از :8100150136 است.

صفحه 18:
Blockout eel ee ee Ee eo ده

صفحه 19:
ARREST DREEPPRERE ‏و‎ Beas ‎ian‏ اي ای ‎

صفحه 20:
اككر بازى سهبعدى است براى طراحى انيميشنها بايد دقت زيادى به ‎ae‏ ل ا 0 ‎ceed‏ ا م ا لل ا ل 0 Dre SEP Se AD ‏م‎ ‎Beppe 5) (ufelble fol Ee ey cio) انیمیشن‌های گیم می‌توانند به صورت. دستی» موشن کپچر يا به صورت خود کار (توسط انجین) تولید بشوند.

صفحه 21:
تمرین

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان