صفحه 1:
مبانى بازى سازى
جلسه جهارم
صفحه 2:
!آنجه گذشت
* با مبانی طراحی بازی آشنا شدیم
ICI See CCE as 0
Ge tea id 2
* با اصطلاحات و مفاهيم بخش هنرى آشنا بشويم
صفحه 3:
صفحه 4:
طراحی مفهومی
Sheet (bal clase yb SUIS sly ۱
107
صفحه 5:
Fe eRe Co
«مدلساز» و مفهومى را در نرمافزارهای طراحی سهبعدی تبدیل به
|
Oe heen canes geen Nene ا
«جند ضلعى» تشكيل شدهاند.
» «راس» يا 1/6116 يكك نقطه است كه
اطلاعات مربوط به موقعيت فضايى آن و
ديكر اطلاعات لازم در آن ذخيره مى شود.
صفحه 6:
شكلهاى هندسى فضايى
ل ل ل CED Ee Caren
هم متصل مى كند.
|
000
۰
صفحه 7:
Fe eRe Co
Bree ewe Se be) Son ل و Sed x0) oles mente ل
رم
صفحه 8:
Low Polly 5 jlw Juo
API TOR Vance FRFSYS\ asl PPO eo pe eres Pes eS ا
ل 0
۰ و
RS ES Se ERO eee re ners
Lee re
Russie eto ein sNe PS Ses hee
GOL, AUS HAI کر Un ee ante
صفحه 9:
هندسهی معلق و بخیهای!
© براى طراحى هندسى مدلهاى بيجيده دو روش بيشنهاد مى شود:
و
لت
-روش معلق (۳101100) SN هلا
صفحه 10:
لهلهانا
LOD 1: 176 tri’s LOD 2: 98 LOD 3:48 tri’s
MainShape: 356
=] =
aa Sana =
LOD3
1002
LoD1
Sect
صفحه 11:
بافتها
۱5 ۹
كادو دور مدل سهبعدى مىييجيم و به آلن هر شكل و ظاهرى كه
دوست داشته باشيم مى دهيم.
0
Diffuse map -
صفحه 12:
Bump map -
Specular map -
صفحه 13:
بافتها
ات
الس و راما
nap -
Serres
۱۳ ام رام و
002222
صفحه 14:
0۷
- بعدی بیاندازد
كه بتوانيم ميها و بافتها را روى اشياى سهد eed
ا ل ا 4
ف . به اين فضاى
لازم است كه اشياى سهبعدى را به فضاى دريف ف hehe
eg 2
0
صفحه 15:
صفحه 16:
Tessellation, Parallax
الت تا
صفحه 17:
طراحی مرحله
کلید موفقیت در طراحی مرحله از نظر هنری هماهنگی با طراحی
ری سرا مر له و eee the
برای طراحی و چیدن داراییهای هنری مرحله حتما از یک نقشهی
WEN eSEy) و
SNCS mee Cane Parr Capen <p pe ONS
Cie ae
برای طراحی مرحله در هر ژانر راه و روش مخصوصی وجود دارد اما
براى بازىهاى سهبعدى بهترين راه استفاده از :8100150136 است.
صفحه 18:
Blockout
eel ee ee Ee eo
ده
صفحه 19:
ARREST DREEPPRERE
و Beas
ian اي ای
صفحه 20:
اككر بازى سهبعدى است براى طراحى انيميشنها بايد دقت زيادى به
ae ل ا 0
ceed ا م ا لل ا ل 0
Dre SEP Se AD م
Beppe 5) (ufelble fol Ee ey cio)
انیمیشنهای گیم میتوانند به صورت. دستی» موشن کپچر يا به صورت
خود کار (توسط انجین) تولید بشوند.
صفحه 21:
تمرین