صفحه 1:
0 یافته‌های تحقیق و تجزیه و تحلیل داده‌ها

صفحه 2:
سسا سه متا سه سح اسه ان ۱۳| "...1 -توصيف و تحليل دادمهاى حاصل از مطالعدى كتابخانه اى ........... سس اونظ عن نا فسنم انس لا ‎Q‏ ‏لا دانش‌آموزان لا والدين لا متخصصان برنامه ريزى درسى الا وزارتخانه هاء سازمانها و نهادهای کشور مدیرران آموزشی ‎ole‏

صفحه 3:
۱ 1-توصیف و تحلیل دادء‌های جاصل از مطالعدی کتابخانه ای.

صفحه 4:
مع امح

صفحه 5:
نوجوان» موجودی است که از نظر بدنی در حال د؟ اذ لحاظ عاطفى نابالغ از نظر تجرربه محدود و از دی هده اما نمی داند چه چین باید بخواهد. جين دارده ولی در واقع چینزی نداد دانده اما در واقع چیزی نمی داند. رد و نه از امتیازات بنر رگسالی. اواقعیت روبه روست.

صفحه 6:
1

صفحه 7:

صفحه 8:
اصع هات "۱ نا دره ره‌ی راهنما

صفحه 9:

صفحه 10:

صفحه 11:
اصول و معیارها علمى در فرايند طبرا ن وتدوين برنامدها ۱ اصول و معیارهای ممربوط به :

صفحه 12:

صفحه 13:
نقش برنامهدى سوم توسعه قانون ببرنامه ی سوم توسعه اقتصبادی » اجتماعی و فرهنگی ۳ مصوب۱۷/۱/۱۳۷۹.مجلس شورای اسلامی) | وضعیت موجود برنامه ی درسی از نظبر سیاستگذاران آموزشی | انتظارات مطلوب سیاستگذاران یا راهکارهای اجرابی

صفحه 14:

صفحه 15:

صفحه 16:
۱ انتظارات مطلوب سیاستگذاران یا .

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:
‎J‏ رویکردهای مطلوب در برنامه‌ی درسی دور» ی راهنما ‏(رویکردهای عام و رویکردهای خاص هر بررنامه‌ی درسی ) ‏ردیف ‎ ‏موضوع درسی علوم تجربی ‏ریاضیات ‏آموزش حرفه وفن ‏جغرافيا ‎ ‏رویکرد های عام رویکرد فرایند شناختی رویکرد دیسیپلینی | موضوعی ‏رویکرد فرایند شناختی رویکرد دیسیپلینی | موضوعی ‏رویکرد موضوعی رویکرد جامعه محور رویکرد فرایند شناختی ‏رویکرد دیسیپلینی | موضوعی رویکرد فرایند شناختی ‎ ‏رویکرد های خاص ‏ساختارگرایی ‏رویکرد تفکر نقاد ‏رویکرد فراشناخت رویکرد حل مساله رویکرد مقهومی ‏رویکرد آموزش مهارت های عملی پایه رویکرد فن محور ‏رویکرد کارمحور ‏رویکرد فعالیت محور ‏رویکرد منطقه ای/ ناحیه ای تازه سباك رويكرد مهارت هاى جغرافيا! ‏رد محيط هاى توسعه یابند ‎aw‏ ‏رویکرد محیط های توسعه یا ‎a‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
) 10۳۷ مطلوب در ‎rs‏ دوره > رويكردهاى عام و رویک,دهای خاص هر بر‌نامه‌ی درسی) موضوع درسی تعلیمات اجتماعی زبان وادب فارسی رویکردهای عام رویکرد جامعه محور رویکرد انسان كرايانه رویکرد پرورش مهارت های تفکر رویکرد دیسیپلینی| موضوعی رویکرد موضوعی رویکرد انسان گراینه رویکرد پرورش مهارت های تفکر رویکرد موضوع مدار رویکرد دیسیپلینی رویکرد فرایند شناختی رویکرد جامعه محور رویکرد رشدگرا رویکرد انسان گراینه رویکردهای خاص رویکرد تربیت شهروند رویکرد تقش های اجتماعی رونکزد مخ های ‎Sy‏ ‏رویکرد مفهومی رویکرد تاریخ گرایی رویکرد مکتب تاریخی

صفحه 21:
10 11 12 (رویکی‌دهای عام و رویکی‌دهای خاص هی بی‌نامه‌ی درسی) موضوع درسی آموزش دين آموزش قرآن آموزش زبان عربی آموزش زبان خارجی آموزش هنر رویکردهای عام رویکرد دیسیپلینی| موضوعی رویکرد فرایند شناختی رویکرد جامعه محور رویکرد رشدگرا رویکرد انسان گرینه رویکرد موضوعی | دیسیپلینی رویکرد موضوعی | دیسیپلینی رویکرد دانش آموز محوری A ‏رویکرد رشدگرا‎ ‏روبکد انسان گرایاه‎ رویکردهای خاص رویکرد غیرصریح رویکرد صریح رویکرد پدیدارشناسی رویکردتجربی رویکرد ارزش ياباته رويكرد فعاليت محور رویکرد کلاسیک روبکرد گرامری رویکرد آموزش دینی به شیوه ی غیرصریح رويكرد توسعه دانش زبانى ارويكرد ارتباطى رویکرد خلاق رویکرد زيبيي شناسی رويكرد بررسی آثارهنری رویکرداصلاحرفتار رویکرد رشدجسمانی

صفحه 22:

صفحه 23:
2 حيطهى شناختى ? ۱ ءشناخت تکنولوژی ( کامپیوتر» سانت وسايل جوبى و فلزى تعمیر وسایل نجاری» بنایی و مکانیکی) آشنایی با مشاغل مرتبط با پررورش ماهی درک اهمیت سلامتی و بهداشت در زندگی فردی و اجتماعی» ۱ پیشگیرری ء رفتار بهداشتی» مسائل بهداشتی » بیماری‌های شایع و راه‌های مقایله با اعتیاد) آدامی؟؟

صفحه 24:
آشنایی با نکات ایمنی و نحوه‌ی مقابله پا مخاطات درک اهمیت آب در زندگی انسان و روش‌های مصرف صحیح آن | آشنیی با مخاطررات و پلایای طبیعی شناخت شیوه‌های حفاظت از محیط زیست | آگاهی از تاریخ و جفرافیای استان

صفحه 25:
آشنابى باوظاين مؤسسات وسازمازنهاى موردنياز ۱ شناحت زندكى انبيا وائمه آشنایی با رخدادها وتحولات تاريخ ايران ۱ شناخت تحولات فر‌هنگی و تاریخ تمدن ایربان ۱ کسب اطلاعاتی در مورد مشاغل ‎١‏ دام

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:
ala كسب مهارتهاى بهداشتى سس وس سس یس کسب مهارت‌های فرآیند محور کیب مهارت‌های اچتماعی نظیس: بسرقسرارى ارتباط با ديكران مرکا رگروهی مهارتهاى ارتبا

صفحه 29:
| 0

صفحه 30:

صفحه 31:
۳ 0 1

صفحه 32:
ی اد 2 مورد؛ نز ۱ 1- حوزه‌های علوم و فناوری (ریاضی» کامپیوت» خانه داری » مشاغلء (تکنولوژی» زیست شناختی» علوم زمین » علوم فضا ۲- حوزه‌های بهداشتی و تغذیه ۳- حوزء ی ترربیت اجتماعی و اقتصاد فرهنگی و ارتباطات اجتماعی ۶ حوزه‌ی تربیت جسماني و ایمنی

صفحه 33:

صفحه 34:

صفحه 35:

صفحه 36:

صفحه 37:
‎i‏ رویک,دهای ببرنامه ی درسی بر حسب اولویت ‎

صفحه 38:

صفحه 39:
} اهدان نامه درسی ( حیعطه شناختی بمحسب الویت) سآ كاهى از حقو ,مدني وشهروند | + تم ازمسائل! > تسس 1-آ گاهی از زیان وادبيات ملى» آشنابى با نمونه‌هایی از آثار ادبی جهان Gass

صفحه 40:
ارس اهداف پر‌نامه درسی ( حیطه شناختی بمحسب الویت) ۷- آشنایی با اصول فناوری ء تولید و ساخت وسایل ساده الل 0 ۱ دسا اع نت ورا انه ۱ - شناخت اصول و مبانی دین و فضایل اخلاقی ۰ - توانایی در روان‌خوانی و درک مفاهیم فرآن ۱- آشنابی با تاریخ نوا" خرافيابى ‎.١‏ سس سس 0 25 ‏تاريخ و جغراذياى استان‎ guia)

صفحه 41:
اهداف برنامه درسى (حيطه شناحتى رحسب الويت) ‎١١‏ آشنابى با تاريخ صد راسلام وبيشوايان ‎5 ‏احا‎ 3 3 ro rer | ‏5 2959 آذ ان در ‎

صفحه 42:
اهداف بر‌نامه درسی (حیطه مهارتی بمحسب الویت) ‎-١‏ مهارتهاى ارتباطى مانند نحودى برخورد با اعضباى خانواده ؛ دوستان صحبت در بر‌ابی جب» بیان احساسات و اندیشه‌ها به شكل مؤش ‎ ‎ ‏۲- مهارت‌های زبانی شامل خواندن» نوشتن» گوش دادن» صحبت كردن ‏۱ ۳ - مهارت‌های اجتماعی مانند مشا رکت‌جویی» تعاون» همکاری» کار گرروهی ۱ 6- مهارت‌های فر‌آیند تفکم مانند حل مسئله » فرضیه‌سازی و تجنزیه و تحلیل ‏۰- مهارت‌های پادگیرری نیس جمع‌آوری اطللاعات از منابع » فنون ء کتابخانه و ... ‎

صفحه 43:
ایام لي م یامد

صفحه 44:
۱ ‏احترام به قانون‎ -١ ۱ ‏علاقه به آموختن و یاد گیرری مادامالعس‎ -۲ ۱ ‏علاقه به وطنء فرهتك ايران و ا میا‎ -۳

صفحه 45:

صفحه 46:
صلاحیت هاى عمومى معلم (ب رحسب اولويت ۱ ۱ آ گاهی از خصوصیات نوجوانان در دوره‌ی راهنمایی ۲ آشنایی با روش‌های آرزشیابی مبتتی بر رویگرد برنامه‌ی درسی. ‎ele oils 5-5‏ و تولید ‎ue‏ درس و منطیق گردن برنامه ‎ ‏آدامه: 9« ‎

صفحه 47:
ساسس 1 1 تا 4- آشنايى با فلسفه تعليم و تربیت » بررنامهدریزی درسی» مشاوره 5- آگاهی از روش‌های تدریس میتی بر رفتارگرایی » اطلاعات پردازی» تعامل اجتماعی و فردی | 7- آشنایی با رویکی‌دهای بررنامه‌ی درسی

صفحه 48:
اجتماعی» حمرفهوفن و... در دوره‌ی راهنمایی بر فعالیتهای عملی دانش‌آموزان در کلاس درس اختصاص داده شود و در امتحان پایانی تنها از 1۰ درصد محتوای بمرنامه‌ی درسی امتحان

صفحه 49:
۴ در ارزشریابی از دروس مختلف راهتمایی ابتداآن‌ها را به گروه‌هایی نظیگرروه مطالعات اجتماعی( تاریخ؛ جضرافیاء اجتماعی ) ؛ معارف ( ‎tgp‏ ‏| قرآن» و عرربی) و... طبقه بندی کنیم و ملاک قبولی در هر گروه درسی حداقل کسب ۱۲ نمرء از ۲۰ نمره‌ی ميانگین هر گررو» درسی در نظر 6- در دوره ی راهنمایی شرط گذر از هر پایه‌ی تحصیلی باید بر مبنای | حداقل ۱۲ نم از ۲۰ نمء در دروس زیان خارجی ء ادپیات فارسی ۱ - دروس مختلف دوره ی راهنمای از نظر آهمیت در آرزش یابی در یک | سطح قررار دارند. ص

صفحه 50:
اصول حاکم بر طبراحی بم‌نامه‌ریی درسی (بس حسب اولویت ۱ ۱- توجه به رشد همه جانبه ی دانش‌آموزان در بعد عقلانی » معنوی» علمی » جسمانی» اجتماعی و ... ۲- توجه به مهارت‌های ید گیرری ماداالهم و فآ يند تنك هللا و 8 ۳- تدای و توسعه ی اهداف دورهی ابتدایی = ۱ 6- توجه به تفاوت‌های فرهنگی» محیطی و شه وروستا ود عو ۳ ۱ 7 آدامه 5(

صفحه 51:

صفحه 52:

صفحه 53:
1- حوزدى علوم و فناوری 2- حوزه‌ی فرهنگ ودین لت آب و سائل مربوط به آن ل معا اسلامی لا اذرذى وتعوهى مصررف آن ل زیان و ادبیات فارسی لا محيط زيست و راءهاى حنظ آن لا زرهنك وه لا بهداشت وتفذيه لا حمل و نتل وارتباطات لس ايمنى در برابس حوادث غیرهترقبه ۰ 5

صفحه 54:
3- حوزه‌ی مطالعات اجتماعی ‎O‏ مسائل اجتماعی -اقتصبادی جامعه ‏لا توسعه و زیررساخت‌های مربوط‌به آن

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان