علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

مبانی راهنمایی و مشاوره خانواده

mabani-rahnamayi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مبانی راهنمایی و مشاوره خانواده”

مبانی راهنمایی و مشاوره خانواده

اسلاید 1: راهنمایی و مشاوره خانواده

اسلاید 2: تعریف جامع خانواده از دیدگاه روانشناسیخانواده یعنی، دو یا چند نفر که اهداف و ارزش های خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند، به هم تعهدات بلند مدت دارند و معمولا در یک محل زندگی می کنند.

اسلاید 3: اهمیت و لزوم مشاوره در خانواده با توجه به شیوه ‌های زندگی نوین و پیچیده‌ تر شدن شرایط زندگی ؛ افراد با استرس ها و فشارهای حاصل از این زندگی مواجه هستند. مشاوره خانواده فرآیندی است که راه کارهای مناسب برای سازگاری افراد با این شرایط و مدیریت استرس فراهم می‌ سازد. علاوه بر این چنین شرایط پیچیده زندگی نیاز افراد به دریافت اطلاعات مناسب در زمینه ‌های مختلف را موجب می ‌شود. از اینرو مشاوره خانواده چنین وظیفه ‌ای را بر عهده می ‌گیرد، به ارائه راهنمایی ، اطلاع رسانی و حل مسائل خانوادگی مبادرت می ‌ورزد .

اسلاید 4: موضوعات قابل طرح در مشاوره خانواده 1. ازدواج و تشکیل خانواده یا مشاوره قبل از ازدواج2. شیوه های ارتباطی مناسب بین همسران3. تربیت فرزندان

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید