علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

مبانی فناوری اطلاعات

mabaniye_fanavariye_etelaat)c1p2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [1 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مبانی فناوری اطلاعات”

مبانی فناوری اطلاعات

اسلاید 1: مبانی فناوری اطلاعاتبه نام خدا

اسلاید 2: مفاهیم مورد بررسی در این درسمفاهیم فناوریمفاهیم نوآوریمفاهیم نوآوری فناوریمفاهیم فناوری اطلاعاتکاربرد فناوری اطلاعات در اقتصاد و تجارتکاربرد فناوری اطلاعات در آموزشکاربرد فناوری اطلاعات در سازمانامنیت فناوری اطلاعات

اسلاید 3: مفاهیم مورد بررسی در این درسمفاهیم آمادگی الکترونیکیارزیابی آمادگی الکترونیکیمدیریت فناوریبرنامه ریزی فناوری اطلاعاتمفاهیم اینترنت و سخت افزار در فناوری اطلاعات مفاهیم پایگاههای داده در فناوری اطلاعاتمفاهیم شبکه های عمومی و خصوصی ارتباطی

اسلاید 4: فهرست مطالبمفاهیم فناوریمفاهیم نوآوریمفاهیم نوآوری فناوریمفاهیم فناوری اطلاعات

اسلاید 5: مفهوم فناوریتکنولوژی از دو لغت یونانی Techو Logia تشکیل شده است که اولی به معنی مهارت و دومی به معنی علم و دانش است. فناوری یا تکنولوژی به معنی کاربرد منظم معلومات علمی و دیگر آگاهی های نظام یافته برای انجام وظایف عملی است.

اسلاید 6: تعاریف فناوریفناوری به کلیه دانشها، فرآیندها، ابزارها، روشها و سیستم های به کار رفته در ساخت محصولات و ارائه خدمات گفته می شود.فناوری کاربرد عملی دانش و ابزاری برای کمک به تلاش انسان است.

اسلاید 7: اجزاء فناوریفناوریورودیخروجیفن افزارانسان افزاراطلاعات افزارسازمان افزار

اسلاید 8: طبقه بندی فناوریفناوری جدید: فناوری که جدیداً عرضه شده مثال نرم افزارهای جدید کامپیوترفناوری نوظهور: فناوری که هنوز تجاری نشده مثل فناوری نانوفناوری پیشرفته: فناوری پیچیده ای که در صنایع استفاده می شود.فناوری سنتی: در سطح گسترده در جامعه مورد استفاده قرار می گیرد و برای یادگیری آن به آموزش سطح پایین نیازمندیم(نیازهای اساسی)فناوری متوسط: فناوری است که بین فناوری پیشرفته و سنتی استفناوری مناسب: فناوری است که سازگاری لازم برای استفاده بهینه را دارد.

اسلاید 9: چرخه حیات فناوریالف – دوره پروردگیب- دوره معرفی و رشدج – دوره اشباع د- دوره نزولپروردگیمعرفی رشداشباعنزول

اسلاید 10: فرآیند نوآوری فناوریفرآیند نوآوری فناوری مجموعه پیچیده ای از فعالیت هاست که ایده و دانش را به واقعیت فیزیکی و کاربردهای عملی تبدیل می نماید. فرآیند نوآوری فناوری شامل 8 مرحله است:1- تحقیقات پایه.2- تحقیقات کاربردی.3- تحقیقات توسعه ای. 4- پیاده سازی فناوری.5- تولید .6- بازاریابی.7- انتشار فناوری.8- ارتقای فناوری.

اسلاید 11: مفاهیم فناوری اطلاعاتفناوری : مجموعه ای از فرآیند ها ، روش ها ، فنون ، ابزار ، تجهیزات ، ماشین آلات و مهارت هایی است که توسط آن کالایی ساخته شده یا خدمتی ارائه می گردد.اطلاعات (ALA): تمام ایده ها ، واقعیت ها و کارهای خلاقانه ذهن که به صورت رسمی یا غیر رسمی و به هر حالتی ثبت ، منتشر یا توزیع گردد.

اسلاید 12: مفاهیم فناوری اطلاعات تعاریف فناوری اطلاعات: فناوری اطلاعات تلفیقی از دستاوردهای مخابراتی، روش ها و راهکارهای حل مساله و توانایی راهبری با استفاده از دانش کامپیوتر است.فناوری اطلاعات شامل موضوعات مربوط به مباحث پیشرفته علوم و فناوری کامپیوتری ، طراحی کامپیوتری ، پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و کاربردهای آن است.فناوری اطلاعات تلفیقی از دانش سنتی کامپیوتر و فناوری ارتباطات به منظور ذخیره ، پردازش و تبادل هر گونه (اعم بر متن، صوت ، تصویر و غیره) است.فناوری اطلاعات مجموعه ای از سخت افزار ، نرم افزار و فکر افزار است که گردش و بهره برداری از اطلاعات را امکان پذیر می سازد.

اسلاید 13: مزیت های تکنولوژی اطلاعات

اسلاید 14: ReferenceJames A.Senn, Information Technology Pearson Prentice Hall, 2004, ISBN: 0-13-143626-0 Carol W. Brown and others, Managing Information Technology Laudon&Laudon, Management Information Systems O’Brien & Maracas, Introduction to Information Systems Baltzan & Philips, Essentials of Business Driven Information System

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید