سایر آموزش

مبانی نظری و مهارتهای اموزش علوم

amozesh-olum00

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مبانی نظری و مهارتهای اموزش علوم”

مبانی نظری و مهارتهای اموزش علوم

اسلاید 1: فصل چهارم : مهارت هابسمه تعالیمبانی نظری و مهارتهای اموزش علوم

اسلاید 2: مهارت های تفکرکاوش علمی

اسلاید 3:

اسلاید 4: الف: استفاده از مشاهده برای کمک به گسترش مفاهیم ب: استفاده از مشاهده برای کمک به افزایش دانش و گسترش اطلاعاتج: استفاده از مشاهده برای کمک به ایجاد انگیزه جهت پژوهشه: استفاده از مشاهده برای کمک به نتیجه گیریتوانایی کودکان را در جنبه های مختلف مشاهده میتوان بهبود بخشید:

اسلاید 5: راهنمایی هایی به معلمان برای پرورش مهارت مشاهده و بالابردن نقش آن در یادگیری ١. وقتی چیز تازه ای را به دانش آموزان ارائه می کنید آنان را آزاد بگذارید تا با آنها بازی کنند و سپس بحث را آغاز کنید. ٢.بعد از مشاهدات اصلی، با راهنمایی آنان را وارد مشاهدات جزئی نمایید : با دادن تکالیفی مانند: مقایسه ویژگی های مورد نظر، نقاشی کردن ، پرسش نامه 3. در انتخاب مواد و وسایل،خوب بیندیشید زیرا کودکان به راحتی از طریق مشاهده می توانند مقایسه کنند و نتایج اولیه خود را بر اساس آنها بنا نهند.

اسلاید 6: الف : گفت و شنود کلاسی روشهای برقراری ارتباط بین دانش آموز ومعلم: ب : استفاده از طرح،تصویر،مدل ج : استفاده از دفترچه یادداشت 2. برقراری ارتباط

اسلاید 7: مهارت های فرایندیمهارت های فرایندی1-مشاهده1-مشاهده2-برقراری ارتباط1-انواع گوناگون بحث وگفت وشنود/ الف)مباحثه ی دانش آموزان در گروه های کوچک با معلم ب)بحث درون گروهی دانش آموزان بدون دخالت معلم/دستوالعملهایی برای ترغیب دانش آموزان به شرکت در گفت وشنود 2-برقراری ارتباط2-استفاده از طرح تصویر ومدل/دلایل استفاده از مدل سازی/قبل از شروع مدل سازی/مثالی از استفاده ی مدل سازی/راهنمایی وموارد مهم در استفاده از مدل سازی2-برقراری ارتباط3-استفاده از دفترجه یادداشت دفتر علوم و پوشه(رسم نمودار،جدول وچگونگی ثبت داده ها...)/مواردی در مورد وظایف معلم در قبال دفتر علوم/موارد ودستورالعملهایی در نگهداری دانش آموزان از یادداشت ها3-اندازه گیری وکاربرد ابزار/راه های افزایش مهارت در استفاده از ابزار/نکاتی در اندازه گیری باید به دانش آموزان گوشزد شود3-اندازه گیری وکاربرد ابزار/راه های افزایش مهارت در استفاده از ابزار/نکاتی در اندازه گیری باید به دانش آموزان گوشزد شود 4-طبقه بندی 4-طبقه بندی 5-استنباط5-استنباط6-فرضیه سازی6-فرضیه سازی7-پیش بینی 7-پیش بینی 8-طراحی تحقیق/تشخیص وکنترل متغیر ها8-طراحی تحقیق/تشخیص وکنترل متغیر ها9-آزمایش کردن9-آزمایش کردن10-نتیجه گیری10-نتیجه گیری

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید