صنایع غذایی

مجتمع غذایی رشته به رشته مشهد

Shabakehaye_Bisim

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مجتمع غذایی رشته به رشته مشهد”

مجتمع غذایی رشته به رشته مشهد

اسلاید 1: عنوان ارائه :شبکه های بی سیم ارائه دهنده :یوسفی – کدخدایی زیر نظر استاد راهنما :خانم صابریان دیماه 1385

اسلاید 2: مقدمه

اسلاید 3: مقدمه مجتمع غذائی رشته به رشته تولید کننده انواع ماکارونی واقع در کیلومتر 17 جاده سنتو مشهد ـ قوچان در سال 1357 تأسیس گردیده است ، مالکیت مجتمع غذائی رشته به رشته خصوصی بوده و ماشین آلات آن توسط شرکت ایتالیایی Braibanti نصب و راه اندازی شده است که کلیه مراحل تولید و بسته بندی محصول اتوماتیک می باشد . و با نام تجارتی رشته به رشته که کیفیت بالای آن موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورده و در حال حاضر سهم عمده ای را در بازار فروش به خود اختصاص داده است و با عنایت به ضرورت استاندارد اجباری ، کلیه محصولات شرکت دارای پروانه کاربرد استاندارد ملی ایران می باشند . شرکت در راستای تحقق اهداف و فعالیت های خود مجوزها و پروانه های ذیل را از ارگانهای ذیربط اخذ نموده است .

اسلاید 4: 1ـ1ـ1ـ ثبت شرکتها 1509 1ـ1ـ2ـ پروانه تأسیس صنایع ص 65 ردیف 7 1ـ1ـ3ـ پروانه بهره برداری صنایع ص 25 ردیف 7 1ـ1ـ4ـ پروانه تأسیس نظارت 1ـ1ـ5ـ پروانه بهره برداری نظارت مورخ 1ـ1ـ6ـ پروانه ساخت : 2791 1ـ1ـ7ـ پروانه کاربرد علامت استاندارد : ....

اسلاید 5: ظرفیت تولید شرکت در حال حاضر 2500 تن در سال بوده که تماماً مشمول استاندارد اجباری می باشد و در برنامه طرح و توسعه شرکت در آینده نزدیک افزایش خواهد یافت . این مجتمع در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و با بیش از 2000 متر مربع زیر بنا مشتمل بر 1800 متر سالن های تولید و 220 متر اداری احداث گردیده است .

اسلاید 6: مدیر عامل : عبدالرحمان بهروش مسئولین کنترل کیفیت : فرزانه خجسته ـ ابوالفتح حاج سیدی آدرس : کیلومتر 17 جاده سنتو ـ مشهد قوچان روبروی شهرک صنعتی توس میلان ـ جنب شیشه ایمنی تلفن ـ فاکس : 6620244 6100613 6100713

اسلاید 7: فهرست کمیته راهبری اعضاء کمیته راهبری در مجتمع غذایی رشته به رشته به شرح زیر می باشند . 1ـ مدیر عامل ـ رئیس کمیته راهبری 2ـ مدیر داخلی 3ـ مسئول کنترل کیفی 4ـ اداری 5ـ مالی 6ـ فروش 7ـ سرپرست تولید 8ـ سرپرست بسته بندی

اسلاید 8: اصطلاحات و تعاریف 1ـ دما : اصطلاح فیزیکی جهت نمایش کمی و کیفیت حرارتی اجسام 2ـ رطوبت نسبی : نسبت میزان رطوبت هوا به درجه رطوبت اشباع 3ـ تهویه : جابجائی و تعویض هوا در محیط با استفاده از فن 4ـ پالت : صفحات فلزی یا چوبی جهت چیدن بسته های ماکارونی و جابجائی آنها

اسلاید 9: 5ـ استیک : میله های فلزی روکش دار که ماکارونی بر روی آنها قرار می گیرد . 6ـ اکسترودر : شامل سیلندر و ماردون می باشد و باعث ورز دادن خمیر و هدایت آن به زیر قالب می گردد. 7ـ وکیوم : باعث ایجاد خلاء در داخل خمیر می گردد . 8ـ پرس : به مجموعه ماشین آلات موجود در قسمت همزنها ــ اکسترودرــ قالب ــ تیغ تا ابتدای Predryer پرس گفته می شود .

اسلاید 10: 9ـ قالب : باعث فرم دادن خمیر به اشکال مختلف میله ای ــ فرمی می شود . 10ـ موتورخانه : محلی است که تأسیسات دیگ بخار ــ و دیگ آب گرم و ... در آن قرار گرفته است . 11ـ ماکارونی رشته ای Spaghetti : ماکارونی است که به صورت رشته های بلند ، باریک و توپر می باشند . 12ـ ماکارونی تو خالی : قطر آن بیشتر از اسپاگتی بوده و تو خالی می باشد .

اسلاید 11: 13ـ ماکارونی فرمی : که طول آن کمتر ازcm 8 می باشد مانند اشکال مارپیچ ــ صدفی ــ حلزونی و غیره. 14ـ ورمیشل : نوعی ماکارونی است که به صورت رشته های باریک ــ توپر و پیچ خورده می باشد . 15ـ عصائی : به آن قسمت از ماکارونی که به صورت u می باشد و بر روی استیک قرار می گیرد گفته می شود . 16ـ مکارونی بلند : محصولاتی هستند که طول آنها حداقل cm 20 می باشد مانند اسپاگتی ــ لازانیا ــ ماکارونی تو خالی

اسلاید 12: 17ـ ماکارونی کوتاه : محصولاتی هستند که طول آنها کمتر از cm8 باشد مانند اشکال مارپیچ ــ صدفی ــ حلزونی و غیره . 18ـ ترک خوردگی : به شکافهای طولی و عرضی که در سطح ، ماکارونی مشاهده می شود . 19ـ قطعات خورد شده : در ماکارونی بلند به رشته های شکسته کوتاهتر از cm20 و در اشکال ورقه ای به شکستگی های طولی و عرضی بیشتر از و در ماکارونی کوتاه به حالتی که ماکارونی شکل اولیه خود را از دست داده باشد .

اسلاید 13: 20ـ لک : به ذرات نسبتاً درشت قهوه ای ــ نقاط سفید ــ نقاط سیاه و برجستگی های تیره در سطح ماکارونی گفته می شود . 21ـ امتیاز قبل از پخت : امتیازی است که به وضعیت ظاهری ماکارونی از نظر تعداد نقص قبل از پخت و بر اساس جدول ارزیابی داده می شود ( رجوع شود به استاندارد ملی ایران شماره 213 ) 22ـ امتیاز بعد از پخت : امتیازی است که به وضعیت ظاهری ماکارونی بعد از پخت و براساس جدول ارزیابی داده می شود . ( رجوع شود به استاندارد ملی ایران شماره 213 )

اسلاید 14: کنترل فرآیندهای تولیدی و عملیاتی : ابتدا آرد چیده شده بر روی پالت های مخصوص قسمت انبار آرد توسط کارگران مربوطه به نزدیک سیلو حمل و از کیسه ها که هر کدام محتوی 40 کیلوگرم آرد نول 23% می باشند به داخل سیلو که ظرفیت معادل 200 کیسه را دارد تخلیه گردیده و در پایین سیلو توسط الک ناخالصی های آن از قبیل نخ و کاغذ lable که در بعضی از کیسه ها موجود است گرفته شده و سپس داخل قیف متصل به بالابر آرد تخلیه و توسط بالابر که به صورت مار پیچ است به دستگاه پرس منتقل می شود .

اسلاید 15: در قسمت بالای پرس چهار همزن وجود داردکه ابتدا در همزن اولی آرد و آب مخلوط شده و به همزن دوم منتقل و پس از حدود تقریباً 10 دقیقه اختلاط به همزن سوم و پس از 10 دقیقه به همزن چهارم که به صورت کاملاً بسته است ( از نظر ورود و خروج هوا ) هدایت می شود که در این قسمت هوای داخل همزن مکش شده و عمل و کیوم بر روی خمیر انجام می گیرد در قسمت زیرین همزن آخر 2 ماردون خمیر را ورز داده و به قسمت جلو پرس که در آن قالب تعبیه شده است هدایت می کنند و خمیر با فشار مشخصی از سوراخ های قالب خارج می شود . قالب های مورد استفاده مجتمع دارای سایزهای مختلف می باشند که اسپاگتی به صورت توپر با قالب 12ــ14ــ16ــ18 و ماکارونی با قالب 14 به صورت نی مانند موجود می باشد .

اسلاید 16: پس از خروج از قالب یک استیک با حرکت خود رشته های بیرون آمده از قالب را به صورت طولی از زیر قالب گرفته و به آرامی حرکت می کند . زمانی که ارتفاع این رشته به حدود cm60رسید عمل برش توسط یک گیوتین یا تیغه برش اتومات انجام می گیرد و به آرامی حرکت خود را به سمت dryerــ pre ادامه می دهد . لازم به توضیح است که اعمال همه به صورت اتوماتیک توسط programe و یک سری مراحل الکترومکانیکی انجام می پذیرد .

اسلاید 17: درdryer ــ pre بخشی از رطوبت اولیه موجود در خمیر تبخیر شده و توسط یک فن که در قسمت فوقانی dryerــ pre قرار دارد با برنامه ریزی مشخصی توسط کنترلرها خارج می گردد. و این حرکت استیکها به آرامی ادامه می یابد تا طول dryerــ pre را در زمان حدود 5/1 ساعت طی نموده و در این زمان ماکارونی از لابه لای یک جریان هوای گرم در حال سیرکولاسیون عبور نموده که این عمل ( سیر کوله هوای گرم ) را 7 فن که در پشت رادیاتورهایی که در آن آب گرم جریان دارد . از داخل موتورخانه توسط دیگهای حرارتی و پمپهای سیر کوله آب گرم به جریان می اندازد و عبور ماکارونی از لابه لای یک جریان هوای گرم در حال سیر کوله با درجه حرارت از 43 تاc0 50 داخل پر درایر باعث می شود که تمامی رشته های قرار گرفته بر روی استیک کاملاً با این حرارت در تماس بوده و به خشک شدن تدریجی آن کمک شایانی شود .

اسلاید 18: حرکت در داخل dryerــ pre در یک خط انجام می گیرد و استیکها با فاصلۀ تقریبی cm4 از یکدیگر به صورت پشت سر هم حرکت می کنند . پس از مرحله dryerــ pre وارد قسمت dryer می شوند که در این قسمت نیز حرکت از لابه لای یک جریان هوای گرم بوده که تا c0 70می رسد و حدود 12 ساعت عمل خشک شدن در داخل dryer به طول می انجامد .

اسلاید 19: حرکت در داخل dryer به صورت s مانند در سه طبقه می باشد و همچنین لازم به ذکر است از بخار نیز در داخل dryer استفاده می شود و توسط 2 عدد شیر بخار، که بخار آن از دیگ بخار موجود در موتورخانه جریان پیدا کرده است . این دو عدد شیر در زیر دو فن تعبیه شده که بخار را نیز داخل dryer به همراه هوای گرم به جریان می اندازد که حرارت آن به پخت کمک مؤثر می نماید . لازم به توضیح است که کلیه اعمال انجام گرفته در این مرحله نیز به صورت اتوماتیک و توسط کنترل های دما و رطوبت میسر می گردد .

اسلاید 20: پس از dryer استیکها از قسمت cooling system عبور می کنند که این مرحله حدود 30 دقیقه به طول می انجامد . در این قسمت جریان هوای متعادل با محیط حدود 25ــ23 درجه می باشد . در این قسمت افت حرارتی حدود 40 درجه نسبت به طول dryer را مشاهده می کنیم که در اینجا برودت از یک برج خنک کننده که در بیرون قرار دارد آب خنک شده در داخل رادیاتور cooling system جریان پیدا می کند . 2 عدد فن نیز در پشت این رادیاتورها عمل سیر کوله جریان هوا را به عهده دارند . تاثیر این قسمت بر روی ماکارونی باعث تُرد و شکننده بودن رشته ها می گردد .

اسلاید 21: پس از cooling system سیلوی بسته بندی قرار دارد که در این قسمت ماکارونی در 5 طبقه که هر طبقه تقریباَ 1 تن ظرفیت دارد ذخیره می گردد . در این قسمت عملیات خاصی بر روی ماکارونی انجام نمی گیرد . بعد از سیلو وارد بسته بندی گردیده و در اینجا استیک از ماکارونی جدا گردید و روی یک نوار شیار دار به سمت تیغه های برش حرکت می کند پس از برش به اندازه دلخواه قسمت عصائی آن جدا شده و قسمت برش خورده توسط یک بالابر کاسه ای به سمت دستگاه های بسته بندی هدایت می شود و در هر کدام قسمت های بسته بندی که مورد تقاضا باشد تخلیه می گردد و عملیات بسته بندی بر روی آن صورت می گیرد .

اسلاید 22: بسته های ماکارونی در اوزان 900ــ450 گرمی به صورت اتوماتیک و 2 کیلو گرمی به صورت نیمه اتوماتیک بسته بندی می گردند . دستگاه بسته بندی نیز ساخت کشور ایتالیا و شرکت zambony می باشد که دارای سیستم وزنی ــ حجمی بوده و کنترل این دستگاه اتوماتیک توسط یک program با 17 برنامه و به صورت الکتروپنوماتیک انجام می گیرد . جنس لفاف که ماکارونی درون آن بسته بندی می شود از کیفیت بالائی برخوردار بوده و نیز به صورت laminate و با ضخامت 40 میکرون می باشد .

اسلاید 23: پس از بسته بندی توسط دستگاه به صورت اتوماتیک بسته های 900 گرمی و یا 450 گرمی در بسته های 10 عددی و 20 عدد و 2 کیلو گرمی در بسته های 5 عددی در نایلونهای سفید بسته بندی و بر روی پالت چیده می شود . به طور متوسط هر پالت بسته به ابعاد آن 200 بسته را در خود جای می دهد و سپس توسط plateــjak به انبار محصول برده می شود و پس از آن حدود 72ــ 48 ساعت در انبار قرنطینه و سپس به بازار عرضه می گردد .

اسلاید 24: فرایند تولید1ــ آرد پس از تأیید کنترل کیفی در انبار آرد تخلیه می شود . 2ــ آرد همراه با آب وارد دستگاههای پرس می شود . 3ــ خمیر شکل گرفته وارد dryerــ pre می شود . 4ــ خمیر شکل گرفته پس از طی مسیر dryerــ pre وارد dryer می شود . 5ــ ماکارونی پخته وار cooling system می شود .

اسلاید 25: 6ــ به منظور تکمیل پرس محصول مدتی در سیلو متوقف می شود . 7ــ محصول آماده در ترسپانان 900 یا 2000 گرمی بسته بندی می شود . 8ــ بسته های 900 تا 9000 گرمی در کیسه های پلاتیکی به صورت ده تایی و 5 تایی بسته بندی و پالت چینی می شوند . 9ــ پالت های محصول به انبار منتقل می گردند .

اسلاید 26: پیشنهادات :1ــ میکروب زدایی آب توسط اشعه ماوراء بنفش 2ــ تولید انواع ماکارونی رژیمی برای بیماران خاص 3ــ تولید ماکارونی غنی شده با پروتئین گیاهی سویا 4ــ تولید ماکارونی با ترکیب آرد و ذرت برای بیماران P.ku (فیل آلانین ــ کتون ــ اوریا )و پروتئین گیاهی گندم را تحمل نمی کنند . 5ــ تولید ماکارونی غنی نشده با پودر آب پنیر 6ــ استفاده از سیستمهای مکانیزه به روز

اسلاید 27: اهداف : 1ــ تنوع در محصول 2ــ جلب رضایت مشتریان 3ــ فروش بیشتر 4ــ سود آوری بیشتر

اسلاید 28: شرح وظایف کارمندان :

اسلاید 29: 1- شرح وظایف مدیر عامل :2ــ1ــ1ــ تشکیل و حضور در جلسات هیئت مدیره 2ــ1ــ2ــ بررسی پیشنهادات مطروحه از سوی مدیر عامل 2ــ1ــ3ــ کنترل و بررسی مسائل مطروحه از سوی بخش کنترل کیفی 2ــ1ــ4ــ کنترل و بررسی مسائل مالی شرکت 2ــ1ــ5ــ کنترل و بررسی عملکرد واحدهای مختلف شرکت 2ــ1ــ6ــ تصمیم گیری در مورد نحوه عقد قراردادهای خرید و فروش مواد اولیه و کالاها 2ــ1ــ7ــ کنترل وضعیت بازار 2ــ1ــ8ــ تصمیم گیری در مورد انجام تغییرات اساسی 2ــ1ــ9ــ تصمیم گیری در مورد آینده و اهداف بلند مدت شرکت

اسلاید 30: 2- شرح وظایف مدیر عامل : 2ــ2ــ1ــ عضو اصلی هیئت مدیره ، عضویت در هیئت مدیره و هماهنگی با اعضاء جهت حضور منظم در جلسات . 2ــ2ــ2ــ کنترل مستقیم بر نحوه عملکرد کلیه واحدها از طریق تماس با مسئولین 2ــ2ــ3ــ کنترل گزارشات ماهیانه و اصله از سوی بخشهای مختلف کارخانه 2ــ2ــ4ــ کنترل گزارشات امور مالی 2ــ2ــ5ــ کنترل گزارشات خرید و فروش 2ــ2ــ6ــ ایجاد ارتباط اصولی با ادارات و ارگانهای ذیربط 2ــ2ــ7ــ بررسی عملکرد شرکت مشابه و رقیب در حد امکان 2ــ2ــ8ــ حضور در جلسات اتحادیه و سند مرتبط با فعالیت شرکت

اسلاید 31: شرح وظایف مدیر کارخانه : 2ــ3ــ1ــ تهیه وسایل یدکی2ــ3ــ2ــ انجام سفارشات تولید بر اساس برنامه از قبل اعلام شده 2ــ3ــ3ــ نظارت بر کار تولید و بسته بندی 2ــ3ــ4ــ تحویل مواد اولیه و کنترل وضعیت ورود و خروج مواد اولیه محصولات کارخانه 2ــ3ــ5ــ ارائه آمار آرد و ارسال صورت آرد تحویلی به دفتر

اسلاید 32: 2ــ3ــ6ــ همکاری و هماهنگی با مسئول کنترل کیفی در خصوص کنترل خط تولید و بسته بندی 2ــ3ــ7ــ هماهنگ نمودن سفارشات دریافتی با بخش تولید و بسته بندی 2ــ3ــ8ــ کنترل نظم وانضباط حاکم بر کارخانه 2ــ3ــ9ــ نظارت بر ورود و خروج پرسنل 2ــ3ــ10ــ جلوگیری از توقف خط تولید و اعلام سریع و به موقع به قسمت تعمیرات در صورت بروز نقص فنی

اسلاید 33: 2ــ3ــ11ــ هماهنگی با واحد تعمیر و نگهداری به منظور تنظیم برنامه زمانی تعمیرات و سرویس ماشین آلات و نظارت کامل بر کار تعمیرات .2ــ3ــ12ــ اقدام جهت تهیه لباس کار و ابزار مناسب پرسنل تولید 2ــ3ــ13ــ کنترل کلیه وسایلی که جهت تعمیر و یا مرمت از کارخانه خارج می شود ، لیست وسایل باید در دفتر ثبت و پس از برگشت به کارخانه ، تاریخ آن وسیله تعمیر شده مشخص شده باشد .

اسلاید 34: 2ــ3ــ14ــ نظارت در امر نظافت داخل سالن و محوطه و نحوه کارکارکنان 2ــ3ــ15ــ تهیه صورت حضور و غیاب جهت تنظیم لیست حقوق 2ــ3ــ16ــ تنظیم مرخصی کارکنان 2ــ3ــ17ــ نظارت بر انبار محصول هنگام بارگیری 2ــ3ــ18ــ کنترل مصرف روزانه آرد

اسلاید 35: شرح وظایف مسئول کنترل کیفیت : 2ــ4ــ1ــ کنترل فرمولاسیون طبق فرمول پروانه ساخت و رعایت ویژگی های استاندارد محصول2ــ4ــ2ــ کنترل کیفی مواد اولیه ومحصول 2ــ4ــ3ــ ارائه گزارش به مدیر عامل 2ــ4ــ4ــ ارائه پیشنهاد جهت اقدام اصلاحی و پیشگیرانه 2ــ4ــ5ــ کنترل و نظارت بر تولید و بسته بندی 2ــ4ــ6ــ ارتباط با اداره نظارت و استاندارد و سایر مراکز زیربط و اجرای دستور العمل های جدید صادره از مراکز فوق

اسلاید 36: 2ــ4ــ7ــ نظارت بر بهداشت محیط کارکنان 2ــ4ــ8ــ نمونه برداری از مواد اولیه و محصول 2ــ4ــ9ــ تنظیم گزارشات ماهیانه 2ــ4ــ10ــ هماهنگی با مدیر تولید جهت اعمال کنترل های لازم در مراحل مختلف تولید 2ــ4ــ11ــ هماهنگی با مدیر تولید جهت توقف خط تولید در صورت بروز اشکال در کیفیت محصول یا هر یک از مراحل مختلف فرآیند از نقطه نظر کیفی 2ــ4ــ12ــ اقدام به موقع جهت تمدید مهلت اعتبار پروانه ساخت ، پروانه کاربرد علامت استاندارد و ...2ــ4ــ13ــاقدام جهت تهیه به موقع مواد و لوازم آزمایشگاهی

اسلاید 37: شرح وظایف انباردار :شرح وظایف انباردار :2ــ5ــ1ــ کنترل واعلام وضعیت انبار 2ــ5ــ2ــ کنترل زمان ماندگاری مواد اولیه و رعایت تقدّم خروج مواد اولیه (روش FoـFi )2ــ5ــ3ــنظارت بر چیدمان کالا 2ــ5ــ4ــ نگهداری سوابق مربوطه 2ــ5ــ5ــ تعیین حداقل های موجودی مواد اولیه و قطعات و ابزار مورد نیاز در شرکت و اعلام به موقع جهت خرید به مسئولین ذیربط 2ــ5ــ6ــ تهیه و ارائه گزارش موجودی های انبار به صورت هفتگی یا ماهانه 2ــ5ــ7ــ رعایت نکات حفاظت و ایمنی در انبار 2ــ5ــ8ــکنترل ورود و خروج پرسنل به انبار

اسلاید 38: شرح وظایف سرپرست تولید : 2ــ7ــ1ــ اجرای امور محوله از جانب مدیریت 2ــ7ــ2ــ کنترل فرمولاسیون تولید ( میزان آب و آرد )2ــ7ــ3ــ کنترل فشار خمیر 2ــ7ــ4ــ کنترل درجه و کیوم 2ــ7ــ5ــ کنترل وثبت ساعات شروع وپایان فرآیند تولید در خطوط مختلف

اسلاید 39: 2ــ7ــ6ــ اجرای کنترل های اعلام شده از جانب مسئول کنترل کیفیت 2ــ7ــ7ــ اعلام بروز اشکالات فنی در خط تولید به مدیر داخلی نقص 2ــ7ــ8ــ رعایت مسائل بهداشتی در خط تولید 2ــ7ــ9ــ کنترل ارتفاع ماکارونی 2ــ7ــ10ــ کنترل سرعت تولید 2ــ7ــ11ــ انجام معاینات پزشکی سالانه 2ــ7ــ12ــ ایجاد هماهنگی با قسمت بسته بندی

اسلاید 40: 2ــ7ــ13ــ همکاری مداوم با بخش کنترل کیفی و اجرای اقدامات پیشگیرانه و اصلاحی 2ــ7ــ14ــ اقدام جهت رفع نواقص احتمالی ماشین آلات تولید 2ــ7ــ15ــ ارتباط مستمر با مدیر داخلی به منظور تأمین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز

اسلاید 41: شرح وظایف سرپرست بسته بندی : 1ــ نظارت وکنترل بر عملیات بسته بندی محصول 2ــ اقدام به منظور رفع نواقص احتمالی ماشین آلات قسمت بسته بندی 3ــ کنترل مداوم کیفیت بسته بندی محصول 4ــ هماهنگی با مدیر تولید 5ــ همکاری مداوم با بخش کنترل کیفی 6ــ ارائه آمار تولید به قسمت فروش

اسلاید 42: 7ــ تحویل مواد اولیه بسته بندی ازانبار 8ــتحویل محصول به انبار9ــ هماهنگی با قسمت فروش 10ــ ارتباط مستمر با مدیریت به منظور تأمین به موقع مواد اولیه بسته بندی و قطعات یدکی مورد نیاز .

اسلاید 43: شرح وظایف پرسنل تأسیسات (تولید ) :2ــ9ــ1ــ سرویس و نگهداری تأسیسات و کنترل آنها 2ــ9ــ2ــ هماهنگی مداوم با سرپرست تولید 2ــ9ــ3ــ هماهنگی مداوم با امور کنترل کیفی به منظور نرم کردن آب کوره بخار و تصفیه به موقع آب مورد استفاده در خط تولید 2ــ9ــ4ــ افزایش به موقع مواد افزونی مورد نیاز کوره های بخار 2ــ9ــ5ــ نظافت و سرویس هر روزه قسمت تأسیسات 2ــ9ــ6ــ انجام معاینات پزشکی سالیانه 2ــ9ــ7ــ تعمیرات و رفع معایب دستگاه ها و ماشین آلات

اسلاید 44: شرح وظایف پرسنل بسته بندی : 2ــ8ــ1ــ اجرای کامل امور محوله از جانب سرپرست قسمت بسته بندی 2ــ8ــ2ــ تعیین وتغییر مسیر بسته بندی از اتوماتیک به دستی و بالعکس در صورت لزوم 2ــ8ــ3ــ توزین و بسته بندی در قسمت دستی ( بسته های 2 کیلوگرمی )2ــ8ــ4ــ نظارت و کنترل در قسمت توزین بسته های 900 گرمی 2ــ8ــ5ــ نظارت و کنترل کیفیت بسته بندی محصول

اسلاید 45: 2ــ8ــ6ــ درج و کنترل سری ساخت و تاریخ تولید 2ــ8ــ7ــ نظافت قسمت بسته بندی و ماشین آلات 2ــ8ــ8ــ اعلام به موقع بروز نقص فنی در ماشین آلات و همچنین کیفیت بسته بندی محصول 2ــ8ــ9ــ همکاری مستمر و مداوم با مسئول کنترل کیفیت 2ــ8ــ10ــ رعایت مسائل بهداشتی و نظافت فردی 2ــ8ــ11ــ انجام معاینات پزشکی سالیانه

اسلاید 46: لیست فعالیت ها( برای تهیه جدول تقسیم کار )لیست فعالیت ها( برای تهیه جدول تقسیم کار )لیست فعالیت ها( برای تهیه جدول تقسیم کار )نام تهیه کننده : نام سازمان : تاریخ تهیه : نام تهیه کننده : نام سازمان : تاریخ تهیه : نام تهیه کننده : نام سازمان : تاریخ تهیه : شمارهفعالیت شرح فعالیتتعداد ساعتدر هفته جمع کل جمع کل

اسلاید 47:

اسلاید 48: مخلوط کردن آب و آردSTARTانتقال آرد از انبارآیا آرد تایید می شود بازگشت به انبارENDهدایت آرد به وسیله هلیس به داخل میکسر وارد شدن آب به مقدار لازم وارد شدن آرد به مقدار لازم انتقال خمیر از ملیکسها به وکیومانتقال برای غالب بندیبرشانتقال به Pre – dryer انتقال به dryer

اسلاید 49: وارد مرحله خنک کننده بشودآیا محصول تایید میشود مشکل (NO)برگشت ب قسمت ضایعات YESبسته بندی می شود انتقال به انبارقسمت فروشEND

اسلاید 50: (6-2) سرپرستحسابداری 6-3 حسابدار6-1 کارگزینی دبیر خانه 5-2 سرپرست ورزش 5-1 کار پرداز 6-6 سرپرست بسته بندی4-7 تکنسین بسته بندی 4-8 کارگر ساده 4-3 سرپرست شیفت فنی و تولید 4-4 تکنسین فنی و تولید کارگر ساده 4-1 انبارها 4-2 کارگر ساده 3-1 کارشناسی کنترل کیفیت مجمع عمومی سهامدارانهیئت مدیره 1مدیر عامل 2 امور اداری – مالی 6امور بازرگانی 5 4 مدیر کارخانه 3 امور کنترل کیفیت و آزمایشگاهیعنوان : سازمان مجتمع غذایی رشته به رشته

اسلاید 51: 4 مدیر کارخانه 4-6سرپرست بسته بندی4-7 تکنسین بسته بندی4-8 کارگر ساده4-3 مدیریت شیفت فنی و تولید4-4 تکنسین فنی و تولید4- 5 کارگر ساده4- 1 انبارها4- 2 کارگر ساده

اسلاید 52: با تشكر از شما دوستان كه حوصله به خرج داده و اينجانب را همراهي نموديد .

اسلاید 53: پايان

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید