معماری و عمران

مجموعه فرهنگی ریور

majmooe_farhangi_riyoor

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
۱۳ اسلاید مجموعه ی ریور در طبیعت: هدف تیم SANAA از اجرای اخرین پروژه، طراحی بنایی به شکل رود پر پیچ و خم آرام در محیط روستایی‌ بود به گونه ای که به عنوان یک اثر معماری جلب‌توجه نکند و با دیدن آن اصلاً فکر نکنید که یک ساختمان است. توضیحات عکس از فضاها سایت پلان
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
892 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مجموعه فرهنگی ریور”

مجموعه فرهنگی ریور

اسلاید 1: مجموعه ی ریور:

اسلاید 2: مجموعه ی ریور در طبیعت:هدف تیم SANAA از اجرای اخرین پروژه، طراحی بنایی به شکل رود پر پیچ و خم آرام در محیط روستایی‌ بود به گونه ای که به عنوان یک اثر معماری جلب‌توجه نکند و با دیدن آن اصلاً فکر نکنید که یک ساختمان است.

اسلاید 3:

اسلاید 4: کازویو سجیماKazuyo Sejima و  ریو نیشیزاواRyue Nishizawa، شروع به جستجوی یک استراتژی برای تناسب این پروژه با این مکان کردند. هر چند زمین تا حد زیادی باز بود، با محدودیت هایی، مانند جنگل، تالاب ها، و میدان های تمرین اسب سواری محاصره شده بود که مشتری می‌خواست حفظ شوند.این شرکت یک سقف بلند مارپیچی را پیشنهاد می‌دهد که هر قطعه را در حجم شیشه‌ای محصور شده‌ی زیرینش قرار می‌دهد

اسلاید 5: ۷۰۰صندلی پناهگاه، به اضافه ی سالن آمفی تئاتر در بالاترین نقطه ی سایت و به دنبال آن یک کتابخانه، یک سالن غذاخوری و نشیمن بزرگ، غرفه های نمایشگاهی برای استقبال از بازدیدکنندگان، و یک ورزشگاه زیرزمینی از فضاهای اصلی این مجموعه هستند.فضای استودیوی هنر و رقص، به علاوه ی محل انجام امور اداری کلیسا، چراگاه و میدان اسب دوانی از دیگر امکانات این ساختمان است. انبار ترکیبی بخش مرکزی ساختمان، برای ایجاد یک حیاط باز و ردیف های اصطبل برای استفاده کاربران عمومی و کلیسا به کار می رود .1-آمفی‌تئاتر : گنجایش آمفی‌تئاتر داخلی مجموعه ریور، ۷۰۰ نفر است. (۲۰۹۰۰ فوت مربع)

اسلاید 6: 2-کتابخانه : این کتابخانه منبع با ارزشی در زمینه‌های حقانیت، هنر، طبیعت و مذهب به شمار می‌آید. یک اتاق کنفرانس شیشه‌ای و یک شومینه زیبا، فضایی مهمان دوستانه ساخته‌اند. همچنین این قسمت یک سری اتاق اداری دارد. (4550 فوت مربع)

اسلاید 7: 3-فضاهای عمومی : این قسمت، فضای وسیع و خوشایند خود را مدیون اتاق نشیمن، اتاق ناهارخوری به همراه یک میز چوبی عمومی تهیه شده از درختان منطقه، کافی‌شاپ، کاناپه‌ها و شومینه است. از تراز پایینی این قسمت به عنوان سالن سمینار و فضاهای کمکی استفاده می‌شود. (14400 فوت مربع)

39,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید