کسب و کار مهارت‌های شخصی

محاسبه عدد شانس در فنگ شویی (عدد کوآ)

feng-shooyi1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 13 اسلاید میدونستی بیشتر آدمای معروف و موفق عدد شانسشون رو میدونن و همه چیز زندگیشون مثل دکوراسیون خونشون ، رنگ لباساشون ، حتی رنگ موشون رو بر حسب عدد شانسشون انتخاب می کنن. اگر عدد شانستو بدونی خیلی چیزا توی زندگیت تغییر می کنه.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
2294 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “محاسبه عدد شانس در فنگ شویی (عدد کوآ)”

محاسبه عدد شانس در فنگ شویی (عدد کوآ)

اسلاید 1: چرخه مخرب و سازنده در فنگ شویی و محاسبه kua number

اسلاید 2: چرخه ها در فنگ شویی

اسلاید 3: چرخه مخرب و سازنده عناصر در فنگ شوییچینی ها تعداد عناصر طبیعت را به 5 دسته تقسیم کرده اند: آب، چوب، آتش، خاک و فلز. این عناصر دو به دو در مقابل یکدیگر رابطه سازنده و مخرب تشکیل می دهند. اگر عناصر پنج گانه نادرست استفاده شوند، (یکی در میان استفاده شوند) خطرناک می‌شوند و چرخه مخربی ایجاد می‌کنند. زیرا آب، آتش را خاموش می‌کند. آتش فلز را ذوب می‌کند. فلز، چوب را می‌برد. چوب، خاک را می‌فرساید. خاک، آب را آلوده می‌کند.

اسلاید 4: چرخه مخرب و سازنده عناصر در فنگ شوییبا توجه به این دو چرخه می توانیم اشیایی را با عناصری که بیشترین هماهنگی را با عنصر شخصی ما دارند، برای استقرار در آپارتمان محل سکونت خود انتخاب کنیم. برای مثال، اگر شما در سال آتش متولد شده اید، قرار دادن گلدان های گل و گیاهان سبز در آپارتمان شما بسیار سودمند است. زیرا چوب در چرخه مولد آتش ایجاد می کند. در عین حال استفاده از بیش از حد از اشیای مرتبط با آب در آپارتمان شما صحیح نیست. زیرا آب در چرخه مخرب، آتش را خاموش می کند. برای خوابیدن نیز بهترین محل برای شما اتاق خواب جنوبی است. زیرا جنوب جهت وابسته به عنصر آتش است.

اسلاید 5: چرخه مخرب و سازنده عناصر در فنگ شویینکته: طبیعتا اگر آپارتمانی بیش از یک نفر ساکن داشته باشد، لازم است که عناصر یکایک اشخاص در نظر گرفته شوند و در صورتی که عناصر دو نفر از ساکنان متضاد باشند، باید اشیای مرتبط با عنصر هر شخص را در اتاق خصوصی وی قرار داد.

اسلاید 6: چرخه سازنده: عناصر در این چرخه موجب تقویت یکدیگر می شوند.چرخه مخرب: عناصر بر روی یکدیگر تاثیر منفی می گذارند.در چرخه سازنده:چوب(درختان) با آب رشد می کنند.با چوب آتش روشن می کنیم.آتش پس از خاموش شدن به خاک تبدیل می شود(خاکستر).از خاک، فلز استخراج می کنیم.ذوب شدن فلز مانند آب روان است.در چرخه مخرب:آب، آتش را خاموش می کند.آتش، فلز را ذوب می کند.چوب توسط فلز قطع می شود.چوب، خاک را از بین می برد.خاک، آب را گل آلود می کند.چرخه مخرب و سازنده عناصر در فنگ شوییدر چرخه تحلیل:آتش چوب را تحلیل می برد ، چوب آب را ضعیف می کند ، آب فلز را ، فلز خاک را و خاک آتش را.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید