علوم مهندسی معماری و عمران

محصولات پلیمری و کاربرد آنها در پروژه‌های معماری

mahsolat-polimri

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
نسل جدید تکنولوژی امروزه به وادی مصالح ساختمانی نیز وارد شده و تفاوت های عظیمی در صنعت ساخت و ساز نسبت به سال های دور این فعالیت به وجود آورده است.هرکدام از این نوع مصالح ساختمانی ویژگی های مختص به خود را دارد و بدین ترتیب مدرنیته به بخش اجتناب ناپذیر تولید و استفاده از مصالح ساختمانی سرایت کرده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
317 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “محصولات پلیمری و کاربرد آنها در پروژه‌های معماری”

محصولات پلیمری و کاربرد آنها در پروژه‌های معماری

اسلاید 1: محصولات پلیمری و کاربرد آنها در پروژه‌های عمرانیبِسم الله الرّحمن الرّحیم

اسلاید 2: نسل جدید تکنولوژی امروزه به وادی مصالح ساختمانی نیز وارد شده و تفاوت های عظیمی در صنعت ساخت و ساز نسبت به سال های دور این فعالیت به وجود آورده است.هرکدام از این نوع مصالح ساختمانی ویژگی های مختص به خود را دارد و بدین ترتیب مدرنیته به بخش اجتناب ناپذیر تولید و استفاده از مصالح ساختمانی سرایت کرده است.

اسلاید 3: سرآغاز نیاز به مصالح ساختمانی نوین در زمان های مختلف همواره نیاز به مسکن جزء دغدغه های بشری بوده است. با گذشت زمان و افزایش تصاعدی جمعیت ، نیاز انسان به مسکن و به طور کلی “ساختمان” نیز افزایش یافته است.در چنین دوره ای که تکنولوژی بر همه جوانب زندگی انسان تاثیر گذار است،دیگر روش های قدیمی تهیه و استفاده از مصالح ساختمانی رو به منسوخ شدن رفت و وارد مرحله جدیدی از پیدایش خود شد.این نوع از مواد جهت جلوگیری از هدر رفت زمان اجرا،پیشگیری از سنگین شدن سازه های به کار رفته در ساختمان،کاهش عمر مفید مصالح ساختمانی،عدم مقاومت لازم در برابر زلزله و هر نوع تنش و دیگر علل مطرح گشته است.پس از تمامی موارد ذکر شده نیاز به شروع تولید مصالحی با پوشش تمامی مشکلات همتای سنتی خود، افزایش یافت و به تدریج فرآیند تولید پدیده ای به نام “مصالح ساختمانی مدرن” شکل گرفت.

اسلاید 4: مزایای اجمالی مصالح ساختمانی مدرن استفاده و به کارگیری این نوع از مصالح ساختمانی تفاوت های عمده ای در خروجی ساخت و ساز خواهد داشت.از مزایای کلی استفاده از آن می توان به کوتاه کردن زمان اتمام انواع پروژه های ساختمانی به نحوی محسوس و قابل توجه ، نام برد.همچنین کاهش هزینه های اجرا و نیز افزایش مقاومت کلی سازه از دیگر مزایای مصالح ساختمانی مدرن می باشد. مصالح ساختمانی جدید تمامی این مزایا را در پی خواهد داشت.شایان ذکر است که پروسه کیفیت در ساخت و اجرا مقوله ایست که با گذشت زمان گاها دستخوش تغییرات و تاثیرات منفی می گردد که به کار گیری مدرنترین مصالح ساختمانی می تواند ساختمان را از این مشکل نیز ساقط نماید.

15,001 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید