علوم مهندسی کامپیوتر و IT و اینترنت

محیط های چندرسانه ای نرم افزار AutoPlay Media Studio

AutoPlay Media Studio

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “محیط های چندرسانه ای نرم افزار AutoPlay Media Studio”

محیط های چندرسانه ای نرم افزار AutoPlay Media Studio

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: استاد: سرکارخانم الهام سیری درس: محیط های چندرسانه ای AutoPlay Media Studio موضوع ارائه : نرم افزار ارائه دهنده:فاطمه ایزدی شماره دانشجویی:962216811 دانشگاه آزاد پرند

اسلاید 3: معرفي نرم‌افزار AutoPlay Media Studio توليد محتواي الكترونيكي

اسلاید 4: نرم‌افزار AutoPlay Media Studio يكي از نرم‌افزارهايي است كه در فرآيند توليد محتواي الكترونيكي مي‌توان به‌عنوان نرم افزار مادر از آن استفاده كرد به كمك اين نرم‌افزار كم حجم 50 مگابايتي 295 دلاري و با داشتن نزديك به 15 نوع نمونه پروژه‌هاي آماده در زمينه‌هاي گوناگون، براحتي مي‌توان در عرض چند ساعت پروژه‌اي كاملا حرفه‌اي بدون نياز به دانش برنامه‌نويسي ايجاد كرد كه البته در صورت آشنايي با زبان‌هاي برنامه‌نويسي مي‌توان از قابليت برنامه‌نويسي بسيار كامل داخلي آن نيز همراه با ابزارهاي گرافيك و كاربردي آن بهره برد.

اسلاید 5: محيط اين نرم‌افزار كاملا گرافيكي و ساده بوده و با درگ كردن عناصر دلخواه اعم از تصاوير، متن، موسيقي، ويدئو، فايل فلش،PDF و... و با تعريف روابط بين اين عناصر، به كمك بيش از 865 اكشن آماده برنامه به اشياي بي‌حس محيط برنامه روح بخشيد. اين برنامه داراي راهنماي كامل و جامعي است كه بدون هيچ گونه دانش اوليه و با اندك تسلط به زبان مي‌توان از آن بهره برده و به هدف خود در جهت طراحي پروژه دلخواه رسيد. به كمك دستيار برنامه‌نويس اين برنامه مي‌توان به سخت‌ترين دستورهاي كاربردي كه براي اجراي آنها شايد نيازمند چند صفحه كدنويسي باشد، براحتي دست يافت. همچنين با پشتيباني اين برنامه از پايگاه داده‌هاي MySQL, SQLite3, ODBC, Oracle و PostgreSQL مي‌توان بانك‌هاي اطلاعاتي دلخواه خود را به آن متصل و استفاده كرد.

اسلاید 6: براي استفاده از اين نرم افزار در توليد محتواي الكترونيكي كافي است ابتدا مطالب و محتويات مورد نظر اعم از متن، تصوير، فيلم، موسيقي و ساير محتويات را آماده كرده و با تعريف تعداد صفحات دلخواه در برنامه، محتويات را در صفحات مورد نظر قرار دهيد و با تعريف دكمه‌هاي ارتباطي بين صفحات، exeروابط صفحات را ايجاد، سپس با ايجاد خروجي فايل نهايي را جهت استفاده و اجرا آماده كنيد. پس از اجراي برنامه صفحه‌اي شامل سه انتخاب ظاهر مي‌شود كه مي‌توان بين ايجاد پروژه جديد، بازكردن پروژه‌هاي ذخيره شده قبلي و باز كردن آخرين پروژه كار شده يكي را انتخاب كرده و وارد محيط برنامه شويد

اسلاید 7: Create New Project با انتخاب اولين گزينه ‌ صفحه‌اي حاوي نمونه‌هاي آماده پروژه‌هاي مختلف ظاهر مي‌شود و مي‌توان با انتخاب پروژه‌اي شبيه پروژه خود در سريع‌ترين حالت ممكن آن را ايجاد كرد. اين صفحه شامل 15 نمونه آماده پروژه است كه از آن جمله مي‌توان به پروژه‌هايي چون آزمون الكترونيكي، توليد اتوران، مرورگر، پخش‌كننده موسيقي، كارت ويزيت ديجيتال، اسلايدشو، نمايش‌دهنده و... اشاره كرد.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید