کسب و کار مدیریت و رهبری

مخزن تفکرات مکتوب – Brain writing pool

14-Brain-writing-pool

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مخزن تفکرات مکتوب – Brain writing pool”

مخزن تفکرات مکتوب – Brain writing pool

اسلاید 1: مخزن تفکرات مکتوبBrain writing poolMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمخزن تفکرات مکتوبنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعرهبری و مدیریتسطحگروهیپیچیدگیکم

اسلاید 3: این ابزار بوسيله موسسه بتل در فرانكفورت آلمان بيان گرديد. تفكرات مكتوب يك ابزار ايده‌پردازي استفاده از ايده‌هاي اعضا تيم به صورت غيركلامي مي‌باشد. شبيه طوفان فكري، شركت‌كنندگان درباره راه‌حل‌هاي مشكلات يا اصلاح فرايندها به ايده‌پردازي مي‌پردازند. از كارت‌ها يا صفحات كاغذي براي ثبت ايده‌ها استفاده مي‌شود. سپس براي مبادله و بررسي آنها با نتايج حاصله از ايده‌هاي مشابه را در يك مخزن قرار مي‌دهند.مراحل اجرای این تکنیک به شرح ذیل می‌باشد: 1- تشكيل يك تيم 6 الي 8 نفره2- يك موضوع يا مسئله بر روي فليپ چارت نشان داده مي‌شود.3- اعضاي هر تيم در سكوت چهار ايده يا پاسخ را بر روي كارت‌ها يا برگه‌هاي كاغذ مي‌نويسند.4- هر شركت‌كننده برگه‌هاي خود را در مركز ميز(مخزن) قرار مي‌دهد و آن را با برگه‌هاي موجود در مخزن كه شركت‌كننده ديگري آن را پر كرده است، تعويض مي‌نمايد.5- ايده‌هاي نوشته شده بر روي برگه‌ها بررسي مي‌شوند و ديگر ايده‌هاي مرتبط به آن‌ها اضافه يا فهرستي از ايده‌ها براي اصلاح يا پردازش ايده‌هاي جديد استفاده مي‌شود.6- اين فرايند تقريبا در حدود 30 دقيقه به طول مي‌انجامد. در انتهاي اين زمان كليه ايده‌ها بر روي فليپ چارت مي‌آيد تا بعدا ارزيابي شوند.این تکنیک کمی و یک متغیره بوده و ارزیابی‌ها را به هر دو صورت تک مرحله‌ای و چند مرحله‌ای انجام می‌دهد. این ارزیابی‌ها نقطه‌ای است و در ضمن مخزن تفکرات مکتوب جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و مدیریت داده‌ها را انجام میدهد.از جمله تکنیکها و ابزارهای مشابه با مخزن تفکرات مکتوب می‌توان به چک لیست، روش 5-3-6، گروههای غیررسمی، پالایش معیارها، اولویت‌بندی عددی اشاره داشت که ارتباط و مشابهاتی با این تکنیک دارند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطروش 5-3-6 6-3-5 Brainwriting چکلیست Checklist گروه های غیررسمی Buzz groupپالایش معیار Criteria Filtering اولویت‌بندی Prioritization مزایاساده و قابل اجراامکان ارزیابی در چند بعدکاربردهاجمع‌آوري بيشتر ايده‌هايي كه به بهبود تاكيد مي‌كنند.اجازه اصلاح و توسعه ايده‌هاي ديگران به شركت‌كنندگان.اجازه ايجاد ايده‌هاي مرتبط با يك موضوع بحث‌انگيز و عدم عنوان نام شركت‌كنندگان جلوگيري از كشمكش به طور تك نفره فردي يا تهديدشدن توسط شركت‌كنندكانمعایبمشکلات ناشی از دخالت تصمیمات انسانیتاثیرگذاری تصمیم و ارزیابی ارزیابان بر یکدیگر

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان