سایر تحقیق و پژوهش

مدت هر سال تحصیلی در چند کشور جهان

moddate_har_sale_tahsili_dar_chand_keshvar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدت هر سال تحصیلی در چند کشور جهان”

مدت هر سال تحصیلی در چند کشور جهان

اسلاید 1: دانشگاه فرهنگیان پردیس خواجه نصیرالدین کرمان عنوان تحقیق : مدت هر سال تحصیلی در چند کشور جهان نام درس مربوطه:مهارتهای آموزشی و پرورشی(روش فنون تدریس)نام استاد مربوطه:استاد مرتضوینام محقق:افشین آزادی رشته تحصیلی:کاشناسی علوم تربیتیشماره کلاس:201پاییز 92

اسلاید 2: ژاپنکودکان پس از ورود به شش سالگی در ماه آوریل وارد دبستان می شوند. سال تحصیلی در ژاپن از ماه آوریل آغاز می شود و این شاید ناشی از این عامل باشد که اول آوریل نشان از آغاز سال ملی است .  ساعت حضور دانش آموزان در مدارس 44 ساعت در هفته است . و ازساعت 8 صبح تا 4 عصر به صورت پیوسته ادامه دارد . دانش آموزان ابتدایی 22 ساعت و متوسطه 16 ساعت در کلاس درس سپری می‌کنند و بقیه با برنامه هایی مانند فعالیت های گروهی ، جشن‌ها و ناهار و استراحت سپری می شود و استراحت سپری می شود در ژاپن نیز سال تحصیلی به سه ترم تقسیم می‌شود که از ماه آوریل آغاز شده و در ماه مارس پایان می‌یابد. همچنین در پایان هر ترم به دانش‌آموزان تعطیلات داده می‌شود.

اسلاید 3: استرالیا در استرالیا دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی که 200 روزه{11ماه} است از اواخر ماه ژانویه یا اواسط ماه دسامبر به مدرسه می‌روند.سال تحصیلی در این کشور به چهار ترم تقسیم می‌شود که هر کدام 9 تا 11 هفته ادامه می‌یابد. همچنین دانش‌آموزان از اواسط دسامبر تا آخر ژانویه فرصت دارند به تعطیلات تابستانی بروند. دانش‌آموزان حداقل 11 سال به مدرسه می‌روند و ساعات حضور آنان در مدارس معمولی از ساعت 9 صبح تا 15:30 عصر است.

اسلاید 4: برزیل در برزیل نیز دانش‌آموزان از اولین هفته ماه فوریه به مدرسه می‌روند و سال تحصیلی آنان در اولین هفته دسامبر به اتمام می‌رسد. همچنین دانش‌آموزان برزیلی در ماه ژوئیه فرصت دارند دو هفته به تعطیلات زمستانی بروند.بسیاری از مدارس این کشور برای دانش‌آموزان لباس‌های یک شکل طراحی کرده‌اند و محصلان از هفت صبح تا ظهر در مدرسه حضور دارند.

اسلاید 5: چین دانش‌آموزان چینی نیز با شروع ماه سپتامبر به مدرسه می‌روند و سال تحصیلی تا اواسط ژوئیه سال آینده ادامه می‌یابد. تعطیلات تابستانی نیز با حضور در کلاس‌های تابستانی یا مطالعه برای آزمون‌های ورودی صرف می‌شود. همچنین دانش‌آموزان از ساعت 7:30 صبح تا 17 در مدرسه حضور داشته و دو ساعت وقت نهاری دارند.

اسلاید 6: کاستاریکا در کاستاریکا دانش‌آموزان مجبور هستند در طول 9 سال آموزش اجباری، لباس‌های یک شکل بپوشند. علاوه بر این سال تحصیلی در این کشور از ماه فوریه تا دسامبر تعیین شده است. کاستاریکا جزء با سوادترین کشورهای آمریکای مرکزی به حساب می‌آید به طوری که بیش از 96 درصد از دانش‌آموزان 15 سال به بالای آن، سواد خواندن و نوشتن دارند.

اسلاید 7: فرانسه در فرانسه نیز سال تحصیلی به سه ترم تقسیم می‌شود که دانش‌آموزان از ماه سپتامبر تا ژانویه ترم اول، از ژانویه تا آوریل ترم دوم و از آوریل تا ماه ژوئن ترم سوم آموزشی را می‌گذرانند.

اسلاید 8: کنیا در کنیا دانش‌آموزان در سه ترم هر سال تحصیلی را می‌گذرانند که هر کدام 13 هفته طول می‌کشد. همچنین بین هر ترم حدود یک ماه تعطیلات وجود دارد.

اسلاید 9: مکزیک دانش‌آموزان مکزیکی سال تحصیلی جدید را از ماه سپتامبر آغاز می‌کنند که تا ماه ژوئن آینده ادامه می‌یابد و روزهای دوشنبه تا جمعه را به مدرسه می‌روند. همچنین دانش‌آموزان در این کشور مجبور به پوشیدن لباس‌های یک شکل هستند.

اسلاید 10: نیجریه در نیجریه نیز سال تحصیلی از ماه ژانویه شروع و تا دسامبر طول می‌کشد و در سه ترم برگزار می‌شود که بین هر ترم تعطیلات یک ماهه وجود دارد.

اسلاید 11: روسیه در روسیه هم سال تحصیلی از ابتدای ماه سپتامبر آغاز می‌شود و تا اواخر ماه مه ادامه می‌یابد.

اسلاید 12: کره جنوبی  کره جنوبی نیز سال تحصیلی به دو ترم تقسیم می‌شود که از ماه مارس شروع می‌شود و تا ماه فوریه ادامه می‌یابد. دانش‌آموزان از ساعت هشت صبح تا 16 در مدرسه حضور دارند و پیش از ترک مدرسه موظف هستند که کلاس را نظافت کنند.

اسلاید 13: امریکا سن شروع تحصیل اجباری توسط دولت متفاوت است. از سنین 5 سال تا 8 سال آغاز می شود و از سنین چهارده تا هجده سال به پایان می رسد. به طور کلی، تحصیل اجباری را می توان با آموزش کودکان در مدارس دولتی، مدارس خصوصی و یا تدریس در خانه شروع کرد. در بیشتر مدارس عمومی و خصوصی، تحصیل به سه بخش تقسیم شده است: مدارس ابتدایی، مدارس راهنمایی و دبیرستانها. مدت هر سال تحصیلی 11ماه است.

اسلاید 14: کانادا مدارس ابتدائی و متوسطه کانادا برنامه های آموزشی که توسط دولت تنظیم می شوند را دنبال نموده و از معلمان مورد تائید دولت استفاده می نمایند. آموزش در مدارس کانادا از سطح کیفی بالایی برخوردار است و در آنجا به نیاز های تک تک دانش آموزان توجه می شود. این محیط آموزشی با کیفیت به علت برتری دانش آموزانش در علم، خواندن و ریاضیات بسیار تحسین می شود. مدارس کانادا به دو صورت دولتی و غیر انتفاعی هستند. سال تحصیلی از ماه سپتامبر شروع شده و در ماه جون پایان می پذیرد.

اسلاید 15: هندوستان سال تحصیلی مقطع آموزش ابتدایی بر 200 روز کاری که از اوایل تابستان آغاز شده و تا تابستان آتی ادامه می یابد مشتمل می گردد .

اسلاید 16: فهرست مدت تحصیل در هر سال تحصیلی در چند کشور

اسلاید 17: امیدوارم مورد توجه واقع شده باشد

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید