علوم مهندسی معماری و عمران

مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

مدرسه_معماری_کوپر_یونیون_نیویورک

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک”

مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

اسلاید 1: مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک گردآورنده : محمد حکیمی نیا

اسلاید 2: جان هیدک: استاد مدرسه کوپر یونیون بود – 10 سال تدریس کرد – حدودا 20 سال رئیس آن بود تا آخر عمر. (2001 فوت کرد) او تاثیر زیادی بر روی دانشجویان معماری گذاشت از جمله دانیل لیبسکیند از شاگردان او بود. شیگرو بان و بهرام شیردل از شاگردان او بودند. او بحثی مطرح کرد تحت عنوان معماری معماری یا همان علم معماری یا رشته معماری. او معتقد بود رشته چیزیست که ما از طریق تحقیق و پژوهش می توانیم آن را به دست آوریم و در نقطه مقابل حرفه معماری قرار می گیرد. حرفه کاری است که یاد می گیریم از طریق تکرار آن را ادامه می دهیم و به تحقیق دست نمی زنیم و این جدای از رشته معماری است. او بحث تئوری را در مدرسه کوپر یونیون بسیار جدی پی می گرفت.

اسلاید 3: عکاس : رولاند هالبی عکس از ساختمانی که به تازگی تکمیل شده است وبرای اتحادیه کوپر در نیویورک به دست Thom Mayne طراحی شده است گرفته شده .

اسلاید 4: واقع در میدان 41 کوپر .ساختمان در خال ساخت کالج های تدریس هنر و معماری و معندسی

اسلاید 5: این ساختمان در پوسته فولاد ضد زنگ پیچیده شده است.

اسلاید 6: راهروی گسترده 6 متری مارپیچ دراطراف دهلیز مرکزی در نظر گرفته سده ایت برای دسترسی بین مکان جلسه و گفتگو ها میان رشته ها..

اسلاید 7: توقف اسانسور های اصلی ساختمان فقط در طبقه اول و پنجم و هشتم به افزایش فعالیت های فیزیکی دانش اموزان کمک کرده.

اسلاید 8:

اسلاید 9: و به یک مرکزفرهنگی و فکری مشهور در نیویورک تبدیل شده است. موسسه مورد نظر مشتاق به ایجاد ساختمانی بود که بتواند منعکس کننده هدف موسسه باشد وبتواند ارزش ها و ارمان های خود را به عنوان یک مرکز امورش پیشرفته وخلاقانه در هنر و معماری و مهندسی نشان دهد.

اسلاید 10: در داخل ساختمان باید به گونه ای باشد که روابط بین 3 کالج که در ان قرار دارند به خوبی بر قرار شود (این 3 کالج پیش از این جداگانه قرار داشته اند ) هسته عمودی در قلب ساختمان به عنوان فضایی مرکزی برای مبادله رسمی اجتماعی و فکری و نمونه خلاق در ساختمان جدید نمود پیدا کرده. امواجی که ساختمان ایجاد شده است به وسیله چهار طبقه ما را به بلندای اسمان می رساند و پیازای عمودی که حکم قلب ساختمان را دارد فضایی برای مطالعات و فعالیت های مانند ان است

اسلاید 11: از لابی ای با دو ورودی بلند , با پله های قابل توجه ای در طبقه چهارم به سالن دانش اموزان خواهیم رسید و از انجا به شهر مشرف خواهیم بود و در طبقه پنجم ونهم لابی مشرف به اسمان خواهیم داشت که سالن داشجویی و اتاق سمینار وسالنی مشرف به شهر با فضایی سامان یافته در انجا خواهیم داشت

اسلاید 12: در اینجا مجموعه ای از تفاسیر و برنامه های از ساختمان آموزشی جدید برای اتحادیه کوپر کالج در نیویورک، وجود دارد طراحی شده توسط Morphosis .

اسلاید 13: این ساختمان آلبرت Nerken دانشکده فنی و مهندسی و گروه های دیگر، از جمله هنر و معماری دانشکده بود.

اسلاید 14: ، رهبری پروژه توسط Morphosisانجام شد و کار را در سال 2004 شروع کرد.

اسلاید 15: فیزیکی و بصری ساختمان نفوذ کمک می کند تا ادغام کالج را در محله خود است. نمای شفاف در سطح خیابان، دعوت محله برای مشاهده و شرکت در شدت از فعالیت های موجود در. بسیاری از توابع عمومی (از جمله فضای خرده فروشی و یک نمایشگاه لابی) در سطح زمین واقع شده است، و گالری دوم و یک سالن 200 صندلی از خیابان می توان به راحتی در دسترس است.

اسلاید 16: ساختمانی با رعایت اصول معماری پایدار وانرژی کارامدوبا مصالح فولاد و شیشه پوسته ای مطلوب در ساختمان طراحی شده است عملکرد ساختمان از طریق کنترل نور روز ,مصرف انرژی وتویه طبیعی گزینشی است (به مقتضای زمان از انها استقاده خواهد شد) سیستم دو پوسته اجازه می دهد تا برای افزایش عملکرد و ترکیب پویا در سطوح مختلف از پانل های قابل تغییر و نمای های متفاوت و متنوع استفاده کنیم ونیزباعث کاهش هجوم تابش گرما در تابستان وکنترل دمای محیط داخلی خواهد شد.

اسلاید 17:

اسلاید 18: در این مدرسه تلاش شده است تا فضای کار و تمرین مناسب برای تحصیل دانشجویان در اختیار ایشان قرار گیرد. بیش از 4 هزار متر مربع، کارگاه برای استودیوهای معماری در نظر گرفته شده که این موضوع باعث می شود هر دانشجویی بتواند میز ترسیم و فضای کار مخصوص به خود را داشته باشد ضمن آن که از امکان وجود رایانه و نرم افزارهای کامپیوتری بهره می برد. در استودیوهای معماری، کنترل و پیشبرد پروژه با استفاده از ابزار ترسیم دو بعدی، سه بعدی، مدل سازی و ساخت انیمیشن (تصاویر متحرک) تحت نظارت اساتید انجام می شود و تمامی استودیوها مجهز به ابزار نمایش تصویر، اینترنت و شبکه داخلی هستند.امکانات کالبدی

اسلاید 19: آمار ساختمان شروع ساخت: 13 نوامبر، 2006 روبان برش: سپتامبر 15، 2009 حجم فضا: 175.000 فوت مربع ناخالص، (نه داستان به همراه دو زیر کلاس، ارتفاع: 135 فوت) آزمایشگاه: 39،000 فوت مربع استودیو: 10،000 فوت مربع کلاس: 15،400 فوت مربع دانشجویی فضا: 5080 فوت مربع فضاهای عمومی (فردریک P. رز سالن اجتماعات، اتاق، صفحه Menschel ژاک و ناتاشا Gelman سالن انتظار نمایشگاه و گالری): 8800 فوت مربع

اسلاید 20: سایت مساحت: 18،000 فوت مربع حجم: 180.000 فوت مربع ناخالص نام برنامه: امکانات عمومی از جمله نمایشگاه، سالن 200 صندلی، سالن و فضای چند منظوره پوسته، فضای خرده فروشی در کنار خیابان سوم، 15،000 SF از کلاس های درس (تقریبی)، 40،000 SF آزمایشگاه (تقریبی)، 10،000 SF استودیو آموزش هنر ها و فضاهای کاری، 12،000 SF از موسسه و فضای فعالیت های دانشجویی (تقریبی)، 15،000 SF دفاتر اداری و دانشکده (تقریبی)، 4،000 SF از مرکز کامپیوتر متمرکز (تقریبی).  

اسلاید 21:

اسلاید 22: محل قرار گیری

اسلاید 23: پلان زیر زمین (-1)

اسلاید 24: پلان زیر زمین (-2)

اسلاید 25: پلان طبقه اول

اسلاید 26: پلان طبقه دوم

اسلاید 27: پلان طبقه سوم

اسلاید 28: پلان طبقه چهارم

اسلاید 29: پلان طبقه پنجم

اسلاید 30: پلان طبقه ششم

اسلاید 31: پلان طبقه هفتم

اسلاید 32: پلان طبقه هشتم

اسلاید 33: پلان طبقه نهم

اسلاید 34: نما شمال و غرب

اسلاید 35: نما جنوب و شرق

اسلاید 36: مقطع A

اسلاید 37: مقطعB

اسلاید 38: اسکیس

اسلاید 39: ماکت

اسلاید 40: ماکت

اسلاید 41: آموزش معماری در ایالات متحده آمریکا تا پایان جنگ جهانی دوم، بیش تر دنباله رو و پیرو سرسخت نئوکلاسیک و شیوه های آموزشی قرن نوزدهم مدرسه بوزار پاریس بود. اما با حضور والتر گروپیوس در هاروارد در سال 1938، سلطه بوزار به سرعت در هم شکست و جای خود را به فن آوری آموزشی ضد کلاسیک داد که مدت ها پیش، گروپیوس آن را در مدرسه معماری باووهاوس به وجود آورده بود.«جان هیداک که در ابتدا، یک مدرنیت و پیرو اندیشه های لو کوربوزیه به شمار می رفت از نخستین معمارانی بود که تشخیص داد، شیوه های آموزشی و سنت معمول در باوهاوس علی رغم کنار زدن شیوه های بوزاری، هنوز به همان اندازه دارای محدودیت است. هیداک معتقد بود که الگوی مدرنیستی، عمیقاً ضد روشنفکری است و مدرنیسم سطح معماری را تا حد راه حل های تکتونیک و کاربردی پایین می آورد» برنامه آموزشی

اسلاید 42: در حال حاضر آموزش معماری در مقطع لیسانس در مدرسه معماری «اروین س. چنین» در مجتمع مذکور، در دوره ای پنج ساله انجام می شود. شالوده فلسفی این مدرسه را روابط پیچیده مبتنی بر هم زیستی آموزش، پژوهش، مباحث نظری و عملی و هم چنین طیف گسترده کوشش های خلاقانه مربوط به توسعه معماری هدفمند تشکیل می دهد.سال اول: فن معماری، مقدمات دروس فنی، طراحی با دست آزاد، تاریخ معماری یک، برنامه نویسی کامپیوتر، هندسه توصیفی، ادبیات اشکال و بیان.سال دوم: طراحی (2)، سازه (1)، تاریخ معماری (2)، حساب و تحلیل هندسی، مفاهیم فیزیک.سال سوم: طراحی (3)، سازه (2)، فناوری محیطی (1)، فناوری ساختمان، ساخت جوامع مدرن، دروس انتخابی.سال چهارم: طراحی (4)، سازه (3)، مدیریت ساختمان، فناوری محیطی (2)، دروس انتخابی.سال پنجم: تز (پایان نامه)، سازه (4)، طراحی شهری، تمرین های حرفه ای، مفاهیم پیشرفته، دروس انتخابی.

اسلاید 43: هدف اصلی سیستم آموزش در این مدرسه آن است که بتواند معمارانی را تربیت کند که دانش و مهارتشان بر اساس فهم ژرف و درستی از مسائل اجتماعی، زییبایی شناسی و تکنولوژی محیطی شکل گیرد. در طول دوره پنج ساله آموزش معماری بر ارتباط میان معماری و دیگر رشته های خلاقانه تأکید می شود. دانشجویان تشویق می شوند که به قدرت و مهارت بیان خودشان (افکار و عقایدشان) دست یابند و آن را با ابزار گفتاری و بصری ابراز کنند.نتیجه گیری

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید