استارتاپ و کارآفرینی

مدلسازی خط مشی

model-sazi-khat-mashi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدلسازی خط مشی”

مدلسازی خط مشی

اسلاید 1: موضوع:مدلسازی خط مشیاستاد:آقای دکتر دانش فردارائه دهنده:رضا عباس آبادی نویسنده: ماریو آرتور (2010)پاییز93

اسلاید 2: چکیده در این مقاله مدلسازی خط مشی تعریف، طبقه بندی و برای ارزیابی آن روشی پیشنهاد شده است.جهت ارزیابی مدلسازی خط مشی ابزاری تحلیلی به نام سازگاری مدلسازی خط مشی (شاخص (PMC تدوین شده است. شاخص PMCسیاست گذاران و محققان را قادر می سازد تا سطح سازگاری مدلسازی خط مشی ها را تعیین و همچنین نفاط قوت و ضعف درون آنها را شناسایی نمایند .پیاده سازی شاخص PMC شامل چهار گام اساسی زیر می شود : 1 – استفاده از جدول چدگانه ورودی – خروجی 2-طبقه بندی متغیرها و شناسایی پارامترها 3 – اندازه گیری شاخص PMC 4- ترسیم نمای PMC این مقاله با بهره گیری از شاخص PMC رویکرد چند جانبه ای را به مدلسازی خط مشی سازمانی پیشنهاد می کند این امر نشان می دهد که می توان اثرات مختلف هر سیاست اقتصادی را با استفاده از یک ابزار گرافیکی چند بعدی به نمایش گذاشت.

اسلاید 3: مقدمه این مقاله چندین مشاهده و پیشنهاد در خصوص مدلسازی خط مشی ارائه می دهد.ابتدا یک تعریف از خط مشی به همراه یک روش برای طبقه بندی مدلسازی خط مشی ارائه می دهد. بر اساس یک مطالعه دقیق از کل 1501 مقالات پژوهشی منتشر شده در مجله مدلسازی خط مشی بین سالهای 1979 تا 2004، آن درصداز مقالات چاپ شده در طبقه بندیهای منحصر به فرد مدلسازی خط مشی شناسایی شد ثانیاً بر اساس یک مشاهده از رویکردهای معمول به کاربرده شده در مقالات مدلسازی خط مشی در 30 سال گذشته در مجله JMP این مقاله یک رویکرد چند رشته ای برای مدلسازی خط مشی ارائه می دهد و یک ترکیب چند رشته ای از متغیرهای غیر اقتصادی برای فرموله کردن خط مشی های قوی پیشنهاد می دهد ثالثاً در ارتباط با رویکردهای چند رشته ای کاربرد فرض omnia mobiles رادر مدلسازی خط مشی پیشنهاد می دهد. (Ruiz Estrada, Yap, & Nagaraj, 2008)

اسلاید 4: تحت این فرض که (همه چیز در حال حرکت است ) یک طیف خوبی از متغیرهایی باید گنجانده شودو متغیرهای بی ربط در مدلسازی خط مشی باید نادیده گرفته شود. به عنوان شاخص اصلی و چهارمی این مقاله، به معرفی ایده ارزیابی مدلسازی خط مشی می پردازد شاخص سازگاری مدلسازی خط مشیPMC index برای ارزیابی سطح ثبات بکار می رود. چهار مرحله اساسی در اجرای شاخص PMC وجود دارد این چهار مرحله عبارتست از :1- استفاده از جدول خروجی - ورودی چند گانه 2- دسته بندی متغیرها و شناسایی پارامترها 3- اندازه گیری شاخص PMC 4- ترسیم نمای PMC

اسلاید 5: تعریف و طبقه بندی مدلسازی خط مشیمدلسازی خط مشی می تواند چنین تعریف شود یک پژوهش عملی یا دانشگاهی که با استفاده از تئوریهای مختلف و همچنین مدلهای کمی وکیفی و تکنیک ها پشتیبانی می شود تا به صورت ارزیابی تحلیلی گذشته (علل) و آینده ( اثرات) هر سیاستی بر روی جامعه در هر زمان و هر مکان را بررسی کند.مدلسازی خط مشی همچنین می تواند بر اساس 1501 مقاله چاپ شده در JMP از 1979 تا 2009 (30 سال) طبقه بندی شود. (جدول 1 و شکل 1).

35,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید