کسب و کار فروش و بازاریابی

مدل ارزیاب دارایی برند – Brand Asset Valuator

15-Brand-Asset-Valuator

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل ارزیاب دارایی برند – Brand Asset Valuator”

مدل ارزیاب دارایی برند – Brand Asset Valuator

اسلاید 1: مدل ارزیاب دارایی برندBrand Asset ValuatorMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمدل ارزیاب دارایی برندنوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیل/ اجراموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحگروهی / سازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: مدل ارزشگذاری برند شرکت یانگ و روبیکام، BAV) Brand Asset Valuator) نه‌تنها یک ابزار مدیریتی برند است، بلکه یک دیتابیس جهانی از احساس و درک مشتری از برند است. در 20 سال گذشته این شرکت به مطالعه واکنش مشتری به 50 هزار برند مختلف در 1000 شاخه در 51 کشور در اقصی نقاط جهان پرداخته است. در این مطالعات داده‌های مختلف از نزدیک به یک میلیون نفر جمع‌آوری شده است.زمانی که این شرکت استفاده از مدل BAV را آغاز کرد، نتایج غالب تئوری‌هایی که در زمینه «برندسازی» تا آن زمان معمول بود را زیر و رو کرد. این شرکت مجموعه‌ای از معیارهای جدید را کشف کرده است که به پژوهش و مطالعات آن شرکت قدرت پیش‌بینی و تشخیص را در زمینه «برند‌سازی» می‌دهد. برخلاف بسیاری از مطالعات، نگاه مدل BAV به یک برند، تنها در حدود دسته‌بندی صنفی نمی‌گنجد، بلکه این مدل نقش یک برند را در فرهنگ بررسی و مشخص می‌کند. 4 ممیزه اصلی شناخت برند در مدلBAV عبارتند از:1- تفکیک :(differentiation) شاخص تفکیک مدلBAV، مفهوم منحصر به فرد، پویایی و انرژی یک برند را بررسی می‌کند. این موارد باعث تمایز یک برند و در نتیجه توجه مخاطب به آن می‌شود. این شاخص با قدرت قیمت‌گذاری برند، میزان وفاداری و رواج فرهنگی یک برند بیشترین ارتباط را دارد.2- ارتباط :(Relevance) این شاخص میزان ارتباطی را که برندها با مردم دارند مشخص می‌سازد. یعنی به چه میزان برندها در طول زندگی مخاطبان نقش داشته و دارای مفهوم هستند. این شاخص در حقیقت هزینه توجه به برند و نفوذ به بازار است.3- ارج و احترام :(Esteem) این شاخص مشخص می‌کند که یک برند چگونه به قول (Promise) خود عمل می‌کند و چگونه مصرف‌کنندگان یک برند به آن احترام گذاشته و به آن توجه می‌کنند. برندهایی که دارای ارج و احترام بالایی هستند، این شانس را دارند که بیشتر مورد توجه و استفاده مجدد مصرف‌کنندگان قرار گیرند.4- دانش:(Knowledge) این شاخص میزان عمق درک مصرف‌کنندگان از یک برند را مشخص می‌کند. در حقیقت این شاخص نقطه اوج فرآیند برندسازی خواهد بود.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت برندBrand Management برندسازیBranding مزایاتعیین ارزش یک برند و میزان درک مشتری از آنکاربردهادر این مدل از 48 شاخص برای تعیین تصویر برند در بازار استفاده می‌شود. استفاده از این شاخص‌ها و پارامترها به این شرکت قدرت منحصر به فردی می‌بخشد که چالش‌ها و موقعیت‌های پیش‌روی یک برند را تشخیص داده و پیش‌بینی کند. این مسئله همچنین باعث می‌شود زمانی که یک برند دچار ضعف شده است هشدار بهنگامی را دریافت کند. داده‌های جمع‌آوری شده در این مجموعه به‌صورت منحصر به‌فردی می‌تواند مانند اهرمی برای پیشرفت و توسعه استراتژی برند مورد استفاده قرار گیرد.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان