کسب و کار فروش و بازاریابی

مدل انتشار باس – Bass Diffusion Model

11-Bass-Diffusion-Model

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل انتشار باس – Bass Diffusion Model”

مدل انتشار باس – Bass Diffusion Model

اسلاید 1: مدل انتشار باسBass Diffusion ModelMGTools.ir

اسلاید 2: عنوانمدل انتشار باسنوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعبازاریابی، فروش و تبلیغاتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: این مدل که توسط فرانک باس معرفی شد یک معادله تفاضلی ساده است که نشان‌دهنده چگونگی فرایندی است که در یک جامعه یک محصول جدید مورد پذیرش قرار می‌گیرد. این مدل در علم مدیریت و بازاریابی تاثیر بسزایی دارد. این مدل یک معادله دیفرانسیل ساده است که روند چگونگی انطباق محصولات جدید در یک جمعیت تشکیل شده را توصیف می‌کند.فرض اساسی این مدل این است که بزودی می‌تواند به عنوان نوآورانه به عنوان مقلدان طبقه‌بندی باشد و سرعت و زمان تصویب بستگی به درجه خود از نوآوری و درجه تقلید در میان پذیرندگان دارد. مدل باس به طور گسترده‌ای در پیش‌بینی، به خصوص پیش‌بینی فروش محصولات جدید و پیش‌بینی تکنولوژی استفاده می‌شود. ریاضی و معادله ریکاتی پایه اساسی انتشار مدل باس می‌باشد.فرانک باس در مقاله خود رشد محصول جدید برای دوام مدل نور در سال 1969 ( که عنوان در واقع شامل یک خطای تایپی منتشر شده) به توصیف این مدل پرداخته است. پیش از این، اورت راجرز اشاعه نوآوری‌ها را یک کار بسیار با نفوذ که منتشر شده مراحل مختلف تصویب محصول می‌باشد. توصیف کرده است. باس با استفاده از برخی ایده‌های ریاضی به تفهیم موضوع کمک کرده است.باس به این نتیحه رسید که مدلی که ارائه داده است ( مدل باس ) برای کلیه محصولات تولید شده با وجود طیف گسترده‌ای از متغیرهای تصمیم‌گیری‌های مدیریتی، به عنوان مثال قیمت‌گذاری و تبلیغات, کاملا مناسب می‌باشد, این به این معنی است که متغیرهای تصمیم‌گیری می‌تواند منحنی باس در زمان تغییر دهد، اما شکل منحنی همیشه مشابه است. اگرچه مدل‌های بسیار گسترده‌ای پیشنهاد داده شده است, اما تنها یکی از آنها تحت شرایط عادی کاهش می‌دهد, این مدل در سال 1994 توسط فرانک باس توسعه داده شد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطپیش‌بینی بازار گاتنرGartner Market Forecast چهار اصل آمیخته‌ی بازاریابیfour principles of the marketing mix مزایادر مدیریت و علم بازاریابی تاثیر بسزایی دارد و برای پیش‌بینی تولید و قیمت محصولات بسیار پرکاربرد است.کاربردهااین مدل بطور وسیعی در پیش‌بینی فروش محصولات جدید و تکنولوژی استفاده می‌شود.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: MGTools.irبرای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان