کسب و کار مدیریت و رهبری

مدل بلوغ مدیریت پروژه PMMM Reiss

PMMM-Reiss

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل بلوغ مدیریت پروژه PMMM Reiss”

مدل بلوغ مدیریت پروژه PMMM Reiss

اسلاید 1: مدل بلوغ مدیریت پروژهPMMM Reiss

اسلاید 2: عنوانمدل بلوغ مدیریت پروژهنوعابزارمراحل استفادهتجزیه و تحلیل / اجراموضوعمدیریت پروژهسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: این مدل (PMMM) ارائه یک ابزار سیستماتیک برای انجام معیارسنجی است و از این رو ارزش افزوده قابل توجهی در سازمان ایجاد می نماید. مدل بلوغ ، چارچوب ارزیابی را در یک سازمان برای مقایسه تحویل پروژه با بهترین رویه ها در برابر رقبا و در نهایت تعریف یک مسیر ساختارمند برای بهبود ارائه می نماید. تحقیقات نشان می دهد که سازمان هایی که در پی بهبود بلوغ مدیریت پروژه خود هستند ، از تجربه صرفه جویی در هزینه، افزایش قابلیتهای پیش بینی در برنامه زمانبندی، و بهبود کیفیت استفاده می کنند. همه از این تجربه در بهبود بازگشت سرمایه گذاری و رضایت مشتری بهره می برند.رابطه ای مستقیم بین افزایش سطح بلوغ مدیریت پروژه و افزایش عملکرد پروژه وجود دارد . این تحقیقات به منظور انجام ارزیابی و تعیین معیار جهت توسعه استراتژی و برای بهبود بلوغ مدیریت پروژه می باشد.بسیاری از مدلهای بلوغ مدیریت پروژه در طول دهه گذشته توسعه یافته است. نویسنده PM راهکارهای مدیریت پروژه مدل بلوغ (PMMM)را مورد استفاده قرار داده است. در ساختار کارنگی ملون ، موسسه مهندسی نرم افزار مدل بلوغ قابلیت (CMM) که به عنوان یک استاندارد برای مدل سازی فرایند و ارزیابی بلوغ سازمانی در مناطق مختلف به کار می رود را مورد اقبال عموم گردانیده است. بعد دوم حوزه های دانش مدیریت پروژه اتخاذ ساختار مدیریت پروژه است. این ساختار نیز به شکل به شکل مبنایی در استرالیا بعنوان استاندارد مدیریت پروژه تبدیل شده است. در یک سازمان دولتی، با توجه به وضعیت سازمان ، کارکنان ، استراتژی ، سیستم ها، روش ها و بهبود مستمر که هر یک از این عناصر به عنوان یک مکانیزم کنترل برای اطمینان سیستم می باشند ، پروژه ها در وضعیت تعادل باقی می مانند. اجرای چارچوب ارزیابی مدل بلوغ ، مدیریت موفق را تضمین می نماید. انتخاب و اولویت بندی پروژه ها در راستای اهداف کسب و کار، قابلیت راست آزمایی و استفاده مطلوب از منابع و مدیریت موثر و کنترل برای دستیابی به نتایج مورد نظر را خاطر نشان می سازد. مدل بلوغ مدیریت پروژه مکانیزمی که یک سازمان یا یک گروه در درون سازمان میتواند داشته باشد فراهم میکند : -میتواند نوعی ارزیابی از خود باشد . -به بلوغ خود را با دیگر سازمان ها بر اساس عادلانه مقایسه کند . -به بلوغ خود را با معیار های از سازمان های مشابه مقایسه کند . -نقاط قوت و ضعف آن را درک کند . -میتواند یک طرح برای بهبود توانایی خود را برای ارائه برنامه های موفق را توسعه دهد .

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطمدیریت پروژه تعریف شده Project Management Definedمدل بلوغ مدیریت پروژه سازمانی OPM3 PMIمزایاارزیابی بلوغ مدیریت پروژه روشی موثر برای ایجاد بلوغ پایه است و ایجاد انگیزه را برای تغییر در سازمان فراهم می کندTIDC با بهره مندی از مدل بلوغ توانسته است تنها از یک پروژه با ارائه برنامه های متعدد و پیچیده در تاریخ به ایجاد ارزش $ 4 میلیارد دلاری دست یابد رهبری و استراتژی ارتباطات خوب در PMMM یک عامل موفقیت کلیدی در عمل است و تمرکز بر حصول اطمینان از انجام درست این فرایند، نتایج و برنامه پیاده سازی توسط مدیریت TIDC سرلوحه امور بوده است.کاربردها مدیریت پروژه در سطح بالاتر ، بلوغ مدیریت پروژه سازمان خود را با استفاده از راهکار PMMM بررسی نموده و این مدل فعالیت سازمان را با انجام پروژه های موفق ارزیابی می نماید. در این بررسی، تعیین معیار صنعت ، با تعیین سطح بلوغ برای هر حوزه دانشی سنجیده می شود.بر خلاف مدیریت پروژه که در سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده و روش ها، ابزارها و قالبهایی نیز دارد، در حال حاضر مدل بلوغ مدیریت پروژه روشی استاندارد برای مدیریت پروژه ها گردیده که دارای رویکردی سیستماتیک برای مدیریت ریسک و سود پروژه ها می باشد. معایبمحدودیت ها : ارزیابی از خود میتواند اطلاعات نادرست داشته یا تحریف شود . این فرایند بسیار ساده است و فقط میتواند یک راهنما باشد .

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ام‌جی‌تولز مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان