کسب و کار مدیریت و رهبری

مدل تعریف کسب و کار سه بعدی Abell model

Abell-model

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدل تعریف کسب و کار سه بعدی Abell model”

مدل تعریف کسب و کار سه بعدی Abell model

اسلاید 1: مدل تعریف کسب و کار سه بعدیAbell model

اسلاید 2: عنوانمدل تعریف کسب و کار سه بعدینوعمدلمراحل استفادهتجزیه و تحلیلموضوعاستراتژیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: چه شرکتی وضوح و بینشی برای مشتریان خود نمیخواهد و نیازهای مشتریان آنها چیست؟ برای به دست آوردن یک دید کلی خوبی از مشتریان مختلف و نیاز های آنها و جهت پیدا کردن اینکه دقیقا از چه تکنولوژی هایی باید برای خدمت به این مشتریان استفاده نمود، دریک آبل یک چارچوب تعریف کسب و کاری را در 1980 میلادی توسعه داده است. این مدل هنوز به عنوان مدل آبل شناخته میشود. با توجه به فرایند برنامه ریزی استراتژیک آبل، اصل شروع برای هر سازمان داده شده و این فرایند در بیانیه ماموریت تعریف گردیده است. بیانیه ماموریت به سازمان جهت می دهد و اساسی برای بررسی بیشتر از استراتژی فراهم می کند. سه سوال نقش مهمی در تدوین بیانیه ماموریت دارند:1- مشتریان سازمان چه کسانی هستند؟2- سازمان چگونه می تواند نیازهای مشتریان خود را پاسخ بدهد؟3- سازمان از چه تکنیک هایی برای رفع نیازهای مشتری استفاده می کند؟دریک آبل سه سوال را در سه محور خلاصه کرده است : یک محور افقی که در آن مشتریان / استفاده کننده گروه، یک محور عمودی با نیازهای خرید و یک محور تمایلی با فن آوری های به کار گرفته شده. بنابراین، یک خلاصه کلی از مدل کسب و کار در مدل آبل ایجاد شده است. نیازهای مشتری :در مدل آبل تمام نیازهای مشتری که مربوط به شرکت می باشد، شناسایی و ذکر شده است. این نیازهای مشتری بر اساسی از محصول به عنوان نتیجه ای از آن که پیوندی به منافع مشتری ساخته شده، تعیین می شود.بعنوان مثال یک تولیدکننده نرم افزار به نیازهای مشتری توسط بسته های تحویلی تنها که می تواند توسط افراد غیر متخصص به راحتی نصب شود، پاسخ می دهد.علاوه بر این آنها نرم افزار نرم افزار رایگان ویروس را پیشنهاد کرده و این امکان را می دهد بصورت ماهانه نرم افزار را پاکسازی نماید. آنها همچنین دفترچه راهنمای واضحی و کمک تلفنی را فراهم کرده اند.

اسلاید 4: فناوری هااصطلاح فناوری ها را باید بطور وسیعی تفسیر نمود. علاوه بر این فناوری هایی که برای ایجاد محصول استفاده می شود، همچین فناوری های نیز برای قرار دادن محصول در بازار وجود دارد. کدام کمپین بازاریابی باید استفاده شود که در آن، راه تحقیقات بازار بر روی یک محصول پیش برده میشود؟ بعنوان مثال تولید کننده نرم افزار از آخرین فناوری ها در محصولات نرم افزاری خود استفاده می کند. علاوه بر این، تولید کننده پشتیبانی به مشتریان به وسیله ی مرکزی 24 ساعته،را پیشنهاد و وی تضمین بهترین ارائه اطلاعات امکان پذیر را می کند. گروه های مشتری / خریدارانبازاریابی همه چیز در مورد خریداران است. بدون خریداران بازار وجود نخواهد داشت. هر سازمان دریافت پایین هسته ای از خریداران را می خواهد و لذا تقسیم بندی مشتریان بسیار مهم است. با داشتن دانش کامل از گروه های مختلف هدف، سازمان می تواند پیشنهادات محصول هدفمندی را ایجاد کنند. بعنوان مثال تولید کننده نرم افزار محصولات را به مشتریان B2B و B2C تحویل می دهد. تولید کننده با به کارگیری مدیران حساب خود، تجارت توزیع ،خرده فروشی و انجمنهای تجارت به این گروه ها رسیده است.بهینه سازیمدل آبل سازمانی را با دیدکلی سریع و آسان از مهمترین عواملی که می تواند در مفهوم بازاریابی استفاده شود، فراهم می کند. ممکن است که مدل آبل توسط مرتب سازی جنبه های مختلف مشتریان، نیازها و فن آوری ها با توجه به درجه اهمیت خط متقاطعی از سه محور، بهینه سازی کند. مهمتری جنبه از مدل آبل که نزدیک به محور 0 باشد.، اولویت بالاتری خواهد داشت. شرکت بلافاصله خواهد فهمید که به کدام جنبه باید اول بپردازد

اسلاید 5: ابزارهای مرتبطمدیر ارشد فناوری Chief Technology Officerجدول نیازهای مشتری Customer Needs Tableمدیریت روابط و بازاریابی مشتری Customer Marketing And Relationship Managementبیانیه های ماموریت و چشم اندازVision Statements Mission Andمزایاارائه بینشی شفاف در خصوص وضعیت مشتریان و رفع نیازهای آنانکاربردهاشناختن نیازهای مشتری و فناوریهایی که باید در محصولات بکارگرفته شود تا رضایت آنان را در بر داشته باشد. معایب

اسلاید 6: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 7: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان