صفحه 1:
پم ار ناو
P=
صفحه 2:
=
a ees
مدل ی رشته تحصیلی وشغل
santo
صفحه 3:
راو نی : 9951 inl
3
100001000000000 011
OO0000006 56 جهاني 1
¥
صفحه 4:
جر ٠
a a می آیند »
و _ 4
بج 1 «آلیشتن«
صفحه 5:
mt ليه ١
يكل يلرام جزمن ست
1
Ww
صفحه 6:
صفحه 7:
چهارربح
(پایه های اساسی 2 a
بخش (6(تفکر تحلیلی)واقم درقسمت فوقانی نیمکره چپ
بخش كرتي اق Gass تحتانى كر
ن فردی)واقع درقسمت تحتانی نیمکره راست
صفحه 8:
ندهرمان پدرفناوری حاکمیت مغز
مداربا زخوردترجیح های مغز
صفحه 9:
معنوی سازمان یافته
oe جزئی نگرواصولی
0 رزشى ببرنامه ریزی شده9)
صفحه 10:
ادم يكن کارهای خاص راترجیح
صفحه 11:
Gir Gg 0 خودرابررسی کرده
۳
م
دا ور خرف +عقلانی ومنطقی آن
}
santo
صفحه 12:
) تفکر تر تیبی دربخش ae
تایه se ree JM Se ان
ضعیت کنونی وباموارددرست و آزمون شده
سسداء '
جحان فکریشان
santo
صفحه 13:
تمرینی 7 تقویت تفکرنوع ()
ا براك تغير وار مراجع خود...
, لحن ري
> 0-035
7
م سس
صفحه 14:
ازدريافت هاءاحساس هاءارزش
تباطات سرو کاردا
= نآفکری آنها BuO موضوعات
حطس ib 35 nr Bee
كه مسو
مسقو
صفحه 15:
ان فردی دربخش 0 .
که ازنداشتن پدرومادررنج
خودرالیست نمایید.
است
صفحه 16:
santo
صفحه 17:
صفحه 18:
تجربه جهانى كا 2 90
رگیری US Sages Ne مى ذهد:
tha Silane bal zy
OHS م 7 2
رمغزخوددارند. ١ نه
صفحه 19:
او می داند برای رشدباید خطر کند.
ea gue Bae پشت دارد که اندامش رامحافظت
رن اش كردن جسم اودرشدش رامتوقف
خن لاک است که خرچشگگ می تواندوشد کند
خرچنگ 50 LS) ee sees Te
درحشیف تشرد ,خودراازدست می دهد و آسیب پذیرمی شود
لاک تازه ای برپشتش نروید.پوستی نازک
پوشاند که قدرت حفظ اورادربرخوردباتخته
ودربرابر جانوران دیگرندارد.خرچنگ به
صفحه 20:
santo
صفحه 21:
متفاوت.
8 ازعلم set وهيرة
صفحه 22:
۰
اقیت چیست؟
سی خلاقر
مهند
مساله در
صفحه 23:
santo
صفحه 24:
دور گروه ی( يي ا بط بكشيد
—
روزنامه نگاران 7s متخصصین تزئینات داخلی ساختمان
"Es 4 8 آموزان دبیرستانی
دانشجویان پزش 8 a ان خودرو
}
santo
صفحه 25:
صفحه 26:
santo
صفحه 27:
de ail
ae ee
صفحه 28:
santo
صفحه 29:
santo
صفحه 30:
و«
اسطه انجام آنءفرا كسم رلك
مسقو
صفحه 31:
santo
صفحه 32:
santo
صفحه 33:
santo
صفحه 34:
انو اع تضاد
#تضاداجرایی:هدف مساله مشخص است ولی هیچ جهتی برای
دستیابی به آن وجود ندارد. . 5
مثال دا منت ۱
عملیات درسیستم به طورهمزمان دارای
ی عدت دبا aa
درمقابل دستگاه ه آموزش وپرورش بایستی
ودراافزایش دهد که به تبع آن هزینه ها ذ نیز افزایش
santo
صفحه 35:
santo
صفحه 36:
santo
صفحه 37:
santo
صفحه 38:
santo
صفحه 39:
santo