صفحه 1:
پم ار ناو ‎P=‏

صفحه 2:
= a ees مدل ی رشته تحصیلی وشغل santo

صفحه 3:
راو نی : 9951 ‎inl‏ 3 100001000000000 011 OO0000006 56 ‏جهاني‎ 1 ¥

صفحه 4:
جر ‎٠‏ ‎a a‏ می آیند » و _ 4 بج 1 «آلیشتن«

صفحه 5:
mt ‏ليه‎ ١ ‏يكل يلرام جزمن ست‎ 1 Ww

صفحه 6:

صفحه 7:
چهارربح (پایه های اساسی 2 ‎a‏ بخش (6(تفکر تحلیلی)واقم درقسمت فوقانی نیمکره چپ بخش كرتي اق ‎Gass‏ تحتانى كر ن فردی)واقع درقسمت تحتانی نیمکره راست

صفحه 8:
ندهرمان پدرفناوری حاکمیت مغز مداربا زخوردترجیح های مغز

صفحه 9:
معنوی سازمان یافته ‎oe‏ جزئی نگرواصولی 0 رزشى ببرنامه ریزی شده9)

صفحه 10:
ادم يكن کارهای خاص راترجیح

صفحه 11:
‎Gir Gg‏ 0 خودرابررسی کرده ۳ م دا ور خرف +عقلانی ومنطقی آن } ‎santo

صفحه 12:
) ‏تفکر تر تیبی دربخش‎ ae ‏تایه‎ se ree JM Se ‏ان‎ ضعیت کنونی وباموارددرست و آزمون شده سسداء ' جحان فکریشان santo

صفحه 13:
تمرینی 7 تقویت تفکرنوع () ا براك تغير وار مراجع خود... , لحن ري > 0-035 7 م سس

صفحه 14:
ازدريافت هاءاحساس هاءارزش تباطات سرو کاردا = نآفکری آنها ‎BuO‏ موضوعات حطس ‎ib 35 nr Bee‏ كه مسو مسقو

صفحه 15:
ان فردی دربخش 0 . که ازنداشتن پدرومادررنج خودرالیست نمایید. است

صفحه 16:
santo

صفحه 17:

صفحه 18:
تجربه جهانى كا 2 90 رگیری ‎US Sages Ne‏ مى ذهد: tha Silane bal zy OHS ‏م‎ 7 2 ‏رمغزخوددارند.‎ ١ ‏نه‎

صفحه 19:
او می داند برای رشدباید خطر کند. ‎ea gue Bae‏ پشت دارد که اندامش رامحافظت رن اش كردن جسم اودرشدش رامتوقف ‏خن لاک است که خرچشگگ می تواندوشد کند خرچنگ 50 ‎LS) ee sees Te‏ درحشیف تشرد ,خودراازدست می دهد و آسیب پذیرمی شود ‏لاک تازه ای برپشتش نروید.پوستی نازک پوشاند که قدرت حفظ اورادربرخوردباتخته ودربرابر جانوران دیگرندارد.خرچنگ به ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 20:
santo

صفحه 21:
متفاوت. 8 ازعلم ‎set‏ وهيرة

صفحه 22:
۰ اقیت چیست؟ سی خلاقر مهند مساله در

صفحه 23:
santo

صفحه 24:
دور گروه ی( يي ا بط بكشيد — روزنامه نگاران ‎7s‏ متخصصین تزئینات داخلی ساختمان ‎"Es‏ 4 8 آموزان دبیرستانی دانشجویان پزش 8 ‎a‏ ان خودرو } santo

صفحه 25:

صفحه 26:
santo

صفحه 27:
de ail ae ee

صفحه 28:
santo

صفحه 29:
santo

صفحه 30:
و« اسطه انجام آنءفرا كسم رلك مسقو

صفحه 31:
santo

صفحه 32:
santo

صفحه 33:
santo

صفحه 34:
انو اع تضاد #تضاداجرایی:هدف مساله مشخص است ولی هیچ جهتی برای دستیابی به آن وجود ندارد. . 5 مثال دا منت ۱ عملیات درسیستم به طورهمزمان دارای ی عدت دبا ‎aa‏ ‏درمقابل دستگاه ه آموزش وپرورش بایستی ودراافزایش دهد که به تبع آن هزینه ها ذ نیز افزایش santo

صفحه 35:
santo

صفحه 36:
santo

صفحه 37:
santo

صفحه 38:
santo

صفحه 39:
santo

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان