کسب و کاراقتصاد و مالیفروش و بازاریابی

مدل کسب و کار کانواس (اوستروالدر) - Business Model Canvas -Osterwalder

صفحه 1:
(اوستروالدر) Business Model Canvas (Osterwalder)

صفحه 2:
عنوان مراحل استفاده موضوع پیچیدگی

صفحه 3:
کسب و کار مدل 63۳۷25 یک مدیریت استراتژیک و قالب راه اندازی ناب برای توسعه های جدید و یا مستند سازی مدل های کسب و کار موجود است کسب و کار مدل بوم را می توان بر روی یک سطح بزرگ گروه های از مردم به طور مشترک شروع به طرح ریزی و بحت در مورد عناصر مدل کسب و کار كرد .اين ‎eee‏ بت ات و ‎ue‏ است که تحت مجوز۷ا6۲۵2 ‎jl Commons‏ ۸6 5۱۵160۷26۲ توزیع شده و مى توا ون هيج كونه محدوديت براى كسب و کل رس وک دكار مدل نوم ور قلت ‎CTA es, SEO ON‏ کانواس الگویی برای تدوین یک مدل برای کسب‌وکاری جدید و یا ثبت مدل فعلی مورد استفاده در يك از اين بحشها به تشريح بخش‌های مختلق کست‌وکار 1395 ‎oe‏ خود 17 5 ‎ie‏ > عم به پیش ببرند. ‎٠‏ بوم مدل اإزاري مقهومي اشت كه شامل دجمو عواي از عناصر و ردام آر درامدزابي را نشان ميدهد تعريف استروالدر و بوم مدل كسب و كار بيشنهادي وع. از قابل توجهي برخوردار شده است. به طوري که 1 بوم يه عنوان تابلوي راهتمابي براي جهت تا با 1 بوم‌های دیگری برای كدق بازارهای محلف أرلقه تكد عه برات ‎ue [ial ey oldies algal‏ بوم مدل كسب و كار ابزار ساده تصويرى و در عين حال بسيار كدر مت کی سارت هر ‎(eee Wate Ais en De‏ مشتريان اررش بيشتهادى كانال(هاى) توزيت: ارياظ با مشتريان: جريان درآمد. فعالبت‌های ‎roll‏ ‏متابع اصلى, شركاى(تجارى) كليدى و ساختار هزينهها است: ‎.١‏ بخش مشتريان: مجموعدهاى مختلف. متسر ‎٠|‏ م ترائقة بر اشاس 2 راشتتها د .5 نهان «ختلف يعت تدى شود شما كلام لخر قرا هدف كرفتهايد؟ انواع بخشهاى مشتريان شامل ‎i‏ ود کون ‎is‏ بخش‌بندی شده, متنوع. بازار چند وجهی می‌شوند. بخش از ارزشی (مجموعه‌ای از محصولات و خدمات) را ارلیه ‎ae‏ ارزش و ار ‎SUG‏ لان تر سر ا ‎sla‏ ‏أررش را ا طریی ‎MCU‏ عبت ‎(Gass‏ مطتلف فرلهم دن كن آر بعلمب :

صفحه 4:
تازگی, عملکرد, سقارشی‌سازی, انجام رساندن کار,. طراحی, برند و خوش‌نامی, قيمت, کاهش هزینه‌هاء کاهش ریسک, دسترسی‌پذیری ,و راحتی و آسایش. ۴. کانال توزیع: شرکت می‌تواند ارزش پيشنهادی را از طریق کانال‌های توزیع مختلفی به مشتریان برساند. شرکت می‌تواند از طریق کانال‌های خودش و يا كانالهاى شرکای تجاری‌اش و با ترکییی از هر دو به مشتریان دسترسی بیدا کند.۴. ارتباط با مشتریان: آمروزه ارتباط با و حفظ آن برای اطمینان از موفقیت شرکت الزامی است. شکل‌های مختلف ارباظ با حشتریان شامل کیک شحصی کمک شخصى اختصاصى, سلف سرويس, سرويسؤاى خودکار, جوامع کاربری ری و علق. مشترک (با مشتری) می‌شود. ۵. جریان درآمد: شرکت چگونه از هر بخش از مشتریان درآمد کسب می‌کند. روش‌های مختلف ایجاد جریان درآمدی شامل: فروش دارایی, حق استفاده, حق آشتراک (عضویت), اجاره/ قرض, حق استفاده از ‎Tiga‏ اسار ‎gies ULE so‏ می‌شود ۶ مات اصلی منایعی که برای خلق ارزش براد مشتری ضروری هستند و جرو دارای‌های شرکت محسوب می‌شوند. منابع می‌توانند انسانی, مالی, قیزیکی یا معنوی باشند. ۷. فعالیت‌های اصلی: مهمترین فعالیت‌های شرکت برای اجرای ارزش پیشنهای شرکت چه هستند؟. ۸. شرکای کلیدی: برای بهبود عملیات و کاهش ریسک مدل کسب و کار معمولا شرکت‌ها با برخی دیگر مشارکت‌های صورت می‌دهند. این مشارکت‌ها به روش‌های: همکاری استراتژیک با شرکت‌های رقیب و غیر رد سرمایه‌گذاری‌های مشترک, روابط خریدار-فراهم کننده و پیمان/ اتحادهای استراتژیک امکا 5 ساخباز هرد ها: عملیاتی کرون مدل‌های کست و کار مخطلف چه هریده‌هاین را در بر دارد معمولا کسب و کارها چیزی بین هزینه‌محور و ارزش‌محور هستند. ساختار هزینه‌ها دارای خصیصه‌های: هزینهه ثابت, هزینه‌های متغییر. اقتصاد مقیاس (کاهش هزینه با افزایش تعداد) و اقتصاد محدوده (کاهش هزینه با افزایش محدوده کاری) است.

صفحه 5:
ابزارهای مرتبط a = کاربردها

صفحه 6:

صفحه 7:
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبعات ام حى توت ‎dasha‏ ‏تمأييد... MGTools.ir

رایگان