صفحه 1:
(اوستروالدر)
Business Model Canvas
(Osterwalder)
صفحه 2:
عنوان
مراحل استفاده
موضوع
پیچیدگی
صفحه 3:
کسب و کار مدل 63۳۷25 یک مدیریت استراتژیک و قالب راه اندازی ناب برای توسعه های جدید و یا
مستند سازی مدل های کسب و کار موجود است کسب و کار مدل بوم را می توان بر روی یک سطح
بزرگ گروه های از مردم به طور مشترک شروع به طرح ریزی و بحت در مورد عناصر مدل کسب و کار
كرد .اين eee بت ات و ue است که تحت مجوز۷ا6۲۵2
jl Commons ۸6 5۱۵160۷26۲ توزیع شده و مى توا ون هيج كونه محدوديت براى كسب و
کل رس وک دكار مدل نوم ور قلت CTA es, SEO ON
کانواس الگویی برای تدوین یک مدل برای کسبوکاری جدید و یا ثبت مدل فعلی مورد استفاده در
يك از اين بحشها به تشريح
بخشهای مختلق کستوکار 1395 oe خود 17 5 ie > عم
به پیش ببرند. ٠ بوم مدل
اإزاري مقهومي اشت كه شامل دجمو عواي از عناصر و ردام آر
درامدزابي را نشان ميدهد تعريف استروالدر و بوم مدل كسب و كار بيشنهادي وع. از
قابل توجهي برخوردار شده است. به طوري که 1
بوم يه عنوان تابلوي راهتمابي براي جهت تا با
1 بومهای دیگری برای كدق بازارهای محلف أرلقه تكد عه برات
ue [ial ey oldies algal بوم مدل كسب و كار ابزار ساده تصويرى و در عين حال بسيار
كدر مت کی سارت هر (eee Wate Ais en De
مشتريان اررش بيشتهادى كانال(هاى) توزيت: ارياظ با مشتريان: جريان درآمد. فعالبتهای roll
متابع اصلى, شركاى(تجارى) كليدى و ساختار هزينهها است: .١ بخش مشتريان: مجموعدهاى مختلف.
متسر ٠| م ترائقة بر اشاس 2 راشتتها د .5 نهان «ختلف يعت تدى شود شما كلام لخر قرا
هدف كرفتهايد؟ انواع بخشهاى مشتريان شامل i ود کون is بخشبندی شده, متنوع. بازار
چند وجهی میشوند. بخش از ارزشی (مجموعهای از محصولات
و خدمات) را ارلیه ae ارزش و ار SUG لان تر سر ا sla
أررش را ا طریی MCU عبت (Gass مطتلف فرلهم دن كن آر بعلمب :
صفحه 4:
تازگی, عملکرد, سقارشیسازی, انجام رساندن کار,. طراحی, برند و خوشنامی, قيمت, کاهش هزینههاء
کاهش ریسک, دسترسیپذیری ,و راحتی و آسایش. ۴. کانال توزیع: شرکت میتواند ارزش پيشنهادی را
از طریق کانالهای توزیع مختلفی به مشتریان برساند. شرکت میتواند از طریق کانالهای خودش و يا
كانالهاى شرکای تجاریاش و با ترکییی از هر دو به مشتریان دسترسی بیدا کند.۴. ارتباط با مشتریان:
آمروزه ارتباط با و حفظ آن برای اطمینان از موفقیت شرکت الزامی است. شکلهای مختلف
ارباظ با حشتریان شامل کیک شحصی کمک شخصى اختصاصى, سلف سرويس, سرويسؤاى
خودکار, جوامع کاربری ری و علق. مشترک (با مشتری) میشود. ۵. جریان درآمد: شرکت چگونه از هر بخش
از مشتریان درآمد کسب میکند. روشهای مختلف ایجاد جریان درآمدی شامل: فروش دارایی, حق
استفاده, حق آشتراک (عضویت), اجاره/ قرض, حق استفاده از Tiga اسار gies ULE so
میشود ۶ مات اصلی منایعی که برای خلق ارزش براد مشتری ضروری هستند و جرو دارایهای
شرکت محسوب میشوند. منابع میتوانند انسانی, مالی, قیزیکی یا معنوی باشند. ۷. فعالیتهای اصلی:
مهمترین فعالیتهای شرکت برای اجرای ارزش پیشنهای شرکت چه هستند؟. ۸. شرکای کلیدی: برای
بهبود عملیات و کاهش ریسک مدل کسب و کار معمولا شرکتها با برخی دیگر مشارکتهای
صورت میدهند. این مشارکتها به روشهای: همکاری استراتژیک با شرکتهای رقیب و غیر رد
سرمایهگذاریهای مشترک, روابط خریدار-فراهم کننده و پیمان/ اتحادهای استراتژیک امکا
5 ساخباز هرد ها: عملیاتی کرون مدلهای کست و کار مخطلف چه هریدههاین را در بر دارد معمولا
کسب و کارها چیزی بین هزینهمحور و ارزشمحور هستند. ساختار هزینهها دارای خصیصههای: هزینهه
ثابت, هزینههای متغییر. اقتصاد مقیاس (کاهش هزینه با افزایش تعداد) و اقتصاد محدوده (کاهش هزینه
با افزایش محدوده کاری) است.
صفحه 5:
ابزارهای مرتبط
a =
کاربردها
صفحه 6:
صفحه 7:
برای کسب اطلاعات بیشتر به
وبعات ام حى توت dasha
تمأييد...
MGTools.ir