صفحه 1:
Risk Assessment CRISIS MANAGEMENT

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:

صفحه 5:

صفحه 6:

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:
فلسفه بعد از واقعه (فلسفه پرواز - تکمیل - پرواز ) 0 - باید حادثه اي رخ دهد تا مهندسي ايمني بتواند وارد عمل شود » که تحمیل هزینه مي باشد © - ناتواني در شناسايي حوادث قابل قبول و قابل پيشگيري فرایند قبل از واقعه 0 بر پایه آنالیز - کنترل 2- ايمني در فاز طراحي و قبل از تولید و قبل از تحمیل خسارت

صفحه 10:
در مهندسي ايمني 5 سدم ها تهیه لیست مقدماتي خطرات انجام تجزیه و تحلیل مقدماتي خطرات انجام تجزیه وتحلیل خطرات زیر سیستم انجام تجزیه وتحلیل خطرات سیستم انجام تجزیه وتحلیل خطرات عملیات و پشتيباني انجام تجزیه وتحليل ريسك و مشورت با مديريت در راستاي پذیرش وکنترل آن بررسي مخاطرات بهداشتي

صفحه 11:

صفحه 12:
كنترل ريسك ‎ACTION PLAN‏

صفحه 13:
اس

صفحه 14:

صفحه 15:
الویت ها در ايمني لا طراحي ايمن ( ریسکها به حداقل ممکن برسد) ‎O‏ بکار گيري تدابیر ايمني ‏لا فراهم كردن وسایل هشدار دهنده ‏لا گسترش و بهبود دستورالعمل هاي آموزشي و عملياتي لا يذيرش ريسك ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
لا ريسك غير قابل قبول لا ريسك قابل قبول هرجه خسارت ناشي از بيش بيني وقوع بيشتر با شد ريسك با يد كمتر باشد خسارت 2 860020 ۰ احتمال وقوع 0000/. خسارت < ‎J/DOOOODG ¢ 585 Seis! $SSOOOOOO‏

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:

صفحه 20:

صفحه 21:

صفحه 22:
ارزيابي ريسك احتمال وقوع حادثه -(1-5 5 خيلي زياد يك با چند بار در ماه 4 زياد بيك بار در سه ماه 3 متوسط يك بار در شش ماه 2 کم بيك بار در سال 1 نادر يك بار يا كمتر از زمان بهره برداري

صفحه 23:
نمره- عدد آسیب كلي به تجنيزات توقف كلى واحد باركي جزئي آسيب و جراحت اثري ندارد 5 زياد خيلي كم بي اهميت

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:

صفحه 28:

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:

صفحه 33:

صفحه 34:

صفحه 35:

صفحه 36:

صفحه 37:

صفحه 38:

صفحه 39:

صفحه 40:

صفحه 41:

صفحه 42:

صفحه 43:

صفحه 44:

صفحه 45:

صفحه 46:

صفحه 47:

صفحه 48:

صفحه 49:

صفحه 50:

صفحه 51:

صفحه 52:

صفحه 53:

صفحه 54:

صفحه 55:

صفحه 56:

صفحه 57:

صفحه 58:

صفحه 59:

صفحه 60:

صفحه 61:

صفحه 62:

صفحه 63:

صفحه 64:

صفحه 65:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان