صفحه 1:
Risk
Assessment
CRISIS
MANAGEMENT
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
صفحه 8:
صفحه 9:
فلسفه بعد از واقعه (فلسفه پرواز - تکمیل - پرواز )
0 - باید حادثه اي رخ دهد تا مهندسي ايمني بتواند وارد عمل شود »
که تحمیل هزینه مي باشد
© - ناتواني در شناسايي حوادث قابل قبول و قابل پيشگيري
فرایند قبل از واقعه
0 بر پایه آنالیز - کنترل
2- ايمني در فاز طراحي و قبل از تولید و قبل از تحمیل خسارت
صفحه 10:
در مهندسي ايمني 5 سدم ها
تهیه لیست مقدماتي خطرات
انجام تجزیه و تحلیل مقدماتي خطرات
انجام تجزیه وتحلیل خطرات زیر سیستم
انجام تجزیه وتحلیل خطرات سیستم
انجام تجزیه وتحلیل خطرات عملیات و پشتيباني
انجام تجزیه وتحليل ريسك و مشورت با مديريت در راستاي پذیرش
وکنترل آن
بررسي مخاطرات بهداشتي
صفحه 11:
صفحه 12:
كنترل ريسك
ACTION PLAN
صفحه 13:
اس
صفحه 14:
صفحه 15:
الویت ها در ايمني
لا طراحي ايمن ( ریسکها به حداقل ممکن برسد)
O بکار گيري تدابیر ايمني
لا فراهم كردن وسایل هشدار دهنده
لا گسترش و بهبود دستورالعمل هاي آموزشي و عملياتي
لا يذيرش ريسك
صفحه 16:
لا ريسك غير قابل قبول
لا ريسك قابل قبول
هرجه خسارت ناشي از بيش بيني وقوع بيشتر با شد ريسك با
يد كمتر باشد
خسارت 2 860020 ۰ احتمال وقوع 0000/.
خسارت < J/DOOOODG ¢ 585 Seis! $SSOOOOOO
صفحه 17:
صفحه 18:
صفحه 19:
صفحه 20:
صفحه 21:
صفحه 22:
ارزيابي ريسك
احتمال وقوع حادثه -(1-5
5 خيلي زياد يك با چند بار در ماه
4 زياد بيك بار در سه ماه
3 متوسط يك بار در شش ماه
2 کم بيك بار در سال
1 نادر يك بار يا كمتر از زمان بهره برداري
صفحه 23:
نمره- عدد
آسیب كلي به
تجنيزات
توقف كلى واحد
باركي جزئي
آسيب و جراحت
اثري ندارد
5
زياد
خيلي كم
بي اهميت
صفحه 24:
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34:
صفحه 35:
صفحه 36:
صفحه 37:
صفحه 38:
صفحه 39:
صفحه 40:
صفحه 41:
صفحه 42:
صفحه 43:
صفحه 44:
صفحه 45:
صفحه 46:
صفحه 47:
صفحه 48:
صفحه 49:
صفحه 50:
صفحه 51:
صفحه 52:
صفحه 53:
صفحه 54:
صفحه 55:
صفحه 56:
صفحه 57:
صفحه 58:
صفحه 59:
صفحه 60:
صفحه 61:
صفحه 62:
صفحه 63:
صفحه 64:
صفحه 65: