صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
الئل خلى كير بصيرد تالسائر على خير طريق ثان تزيده سرعه السیر الا بعدا ( امام صادق (ع )) کسی که بدون بینش و بصیرت عمل می کند . چون زر رن است کت در بیراتد سر تت سس کند « سرحت ا ل ا م ندارد .

صفحه 5:
‎ee‏ مراحل تکامل بشر ‎amet‏ ‎‘Knowledge is power on ‎

صفحه 6:
بت های وبروت دار تحت 2 عص رکشاورزی (مد بربت شلافی) عصر صنعتی (مدیربت روم عصر اطلاعات (مد بر بت كارآفرينانه)!/

صفحه 7:
تعاريف کارآفربنی ژان باتيست‌سي ‎Yean Batiste‏ ‎say)‏ ‏کارآفرین فردي است که منابع اقتصادي را از يك حوزه داراي بهره‌وري و سود پائین‌تر به حوزه داراي بهره‌وري و سود بالاتر منتقل م ىكند.

صفحه 8:
روند تغييرات كلان به جامعه اطلاعات ‎ioe‏ به تكنولوزي بالا سس 4ه دمكراسي مشاركتي چم

صفحه 9:
روند تغييرات كلان به ساختارهاي شبكه اي ۱۳۳ 4 اقتصاد جهاني لم به بلوک بندي ‎ee‏ ۳

صفحه 10:
روند تغیبرات کلان به بلند مدت نگري ‎Cal Tg‏ به تمركززدايي ‎aa‏ به خود اتكايي سس به انتخاب هاي چند کانه

صفحه 11:
: (Shumpeter) کارآفرین فردي است که 3 ‎OLS‏ جديدي را درتولید ايجاد مي كند. بنابرای نکا ارآفريني يك نيروي ناپایدار است که فرآیند تخریب خلاقانه که لازمة توسعه اقتصادىاست را آغازمي‌کند.

صفحه 12:
کارآفريني شامل : [ ارائه كالايي جدید [ ارائه روشي جدیددر فرایند تولید . [ گشایش بازاري تاژه . آیافتن منابع جدید. | ایجاد هر گونه تشکیلات در صنعت . "کار آفريني فرایند پوياي ایجاد ثروت پیشتر است .

صفحه 13:
کارآفرینی بر بهره‌برداری‌از فرصت‌های کشف‌نشده تأکید دارد. Shultz كا ارآفريني توانايي مقابله با عدم توازن است نه توانايي يرداختن به ات

صفحه 14:
كارآفريني منظري براي تغییر است‌که هميشه درجستجوي تغییرات و کارآفرین تیمونز ‎‘Timmon‏ كارافريني توانايي خلق و ساخت چيزي از هیچ است.

صفحه 15:
وسير ‎:Vesper‏ ‏کارآفریتان افرادي هستندکه رقابت‌را افزاٍیش می‌دهند. به‌دنبال فرصت‌هاي مناسبی هستند تا در محیط بازار نيازهاي برآورده نشده و برآورده ‎Geo Gees‏ جديدي ۳ خلق و اجراء نمایند.

صفحه 16:
پي‌گيري فرصت‌ها بدون توجه به منابعي که درحال حاضر كارآفريني موقعيت‌يابي و بهره‌برداري از فرصت‌هاست.

صفحه 17:
افراد بهره‌برداری 05

صفحه 18:
صاحبنظران کارآفريني زان باتيست سي ‎(Jean Batiste‏ ‎(Shumpeter)‏ ‏کیرزنز ‎(Krizner)‏ ‎os‏ ‎(Shultz)‏ دراکر ‎(Drucker)‏ تعاریف کارآفريني کار آفرین فردياست که‌منابع اقتصادي راازيك حوزه‌داراي بييره‌وري وسود پائین تربه حوزه‌داراي بيرهوري وسودبالاتر منتقل‌مي کند. کار آفرین فردي‌است که‌تر کیبات جديدي‌رادرتوليدايجادمي کند. بنابراین کار آفريني يك نير وي‌ناپایداراست که فر آیندتخریب خلاقانه که لازمة تو سعه‌اقتصادی‌است را آغازمی کند. کار آفريني بربپره‌برداري‌از فرصت‌هاي کشف‌نشده تأ کید دارد. کار آفريني توانايي مقابله با عدم توازن است نه توانايي پرداختن به ابهيامات

صفحه 19:
صاحبنظران کار آفريني تعاریف کار آفريني وسیر کار آفرینان افرادي هستند که‌رقابت را افزایش‌مي‌دهند. به‌دنبال 1 فرصت‌هاي‌مناسبي‌هستند تاد محیطبازارنیازهاي‌بر آورده نشده ‎(Vesper)‏ رابر آورده کنند.عقاید جديدي‌راخلق‌واجراء نمایند. تيموئز 5 كارآفريني توانايي خلق و ساخت جيزي از هیچ است. ‎(Timmons)‏ 5 استیونسون بي كيري فرست‌ها بدون توجه به منابعي که درحال حاضر تحت ‎(Stevenson)‏ کنترل هستند. پارستون 8 بارسدون کار آفريني رفتاري مديريتي است که بطور دائم از فرصت‌ها براي ‎(Parston)‏ دستيابي به نتايج ما فوق ظرفيتهاي افراد ببرهبرداري مي كند. تامپسون کار آفريني موقعيت‌يابي و بيره‌برداري از فرصت‌هاست. ‎(Thompson)‏

صفحه 20:
وازة ۱ ور سم ترجمه ‎rae Or]‏ ۱ و اولین بار ۱ توسعه اقتصادي مورد استفاده قرار ‎pur 9 «9,5‏ 7 7 7 0 ‎nimosuu‏ ۱ مدیریت له مربوط به کسب و کارهاي ‎ol ls‏ ۳

صفحه 21:
۱۳ ee Si) 0 ‏از فرص مسمس‎ 5-000 ‏توانايي خلق و ايجاد جيزي از هبج‎ Rec Bis POP Pea | Loree mC eek See محدودیت‌ها ‎ie‏ ايجاد تركيبات جديد توليدي ‏استفاده از حداكثر ظرفيتهاي افراد كارافر: ‎Entrepreneu

صفحه 22:
Entrepreneurship ۳ ی ای

صفحه 23:
ثررست دازشادهایی که بیش از پنه درد کار آثرینی را اراه می‌تمیند دانشگاه | تعداد ,دانشگاه «جیمزمدیسون: 8 ات «كاليفرنياي جنوبي» دانشگاه ایالت انشکده "بابسون: دانشگاه بایلور»

صفحه 24:
منابع مورد نیاز شبکه‌سازان براي‌بهره‌برداري از اجتماعي و مالي فرصت‌ها را مي يابند ارزش افزوده ایجاد خوبي هستند کند ‎«loa le pw‏ 3 1 سر اج مرق نيازهاي ارضاء نشده رابرآورده مي‌سازند دارای دانش عملی باعث ایجاد رفاه عمومی در جامعه مي‌گردند

صفحه 25:

صفحه 26:

صفحه 27:
تم یی لب انیت ‎See‏ یتسد دی رد

صفحه 28:
0 el nD ih Ree aC el eet Bs ee ES ‏ل ا‎ . ‏توسعه اقتصادي‎ 0 - عامل انتقال تکنولوژي . ۱9 a hee BRR Sh seman en noes eae ras 1 eee ee BB Leen bebe Ber eae Te chee a aera شيوه زندكي است )

صفحه 29:
ORO nC ee ea Slane Me a BECO Te EE) Tecate ee 0 ENTS a0. Se Real ae Re nel a -عامل تحريك و تشویق حس رقابت . -عامل تحريك ؛ ترکیب و مهیا کردن عوامل تولید . ‎BrP eee seem en epee a ra‏ - عامل يكيارجكي و ارتباط بازارها . Pn er nce ناهاي بازار و اجتماع .

صفحه 30:
‎cs ee‏ ل لي ين ‏2 ایجاد حس بي اعتمادي نسبت به شیوه هاي مدیربت ‎aS ren ‎۱ Ur SB eG Sere ed Bag) ‏مستقل

صفحه 31:
نيازهاي سازماني کار آفرینان er re er pee eee caer eee a ۱ ey atten hele =] Be CN SIC oie - نیاز به آزادي در انتخاب همکاران و پرسنل خود - نياز به ارتباط نزديك ؛ سریع و راحت با خارج سازمان ‎Ste een cee) Ses SBC Sele‏ - نیاز به آزادي از كارهاي تكراري ؛ روزمره و یکنواخت ‎eB‏ ۱ - نیاز به دراختیارداشتن "زمان آزاد " براي پيگيزي ایده هاي نو

صفحه 32:
به دراختيارداشتن “منابع"آزاد “ و بدون كنترل و ياسخكوبي ؛ جهت استفاده در طرحها و ایده هاي نو شخصي ل اا ا ل ۱ ce - نیاز به آموزش ۱ - نياز به كار مفرح (ضمن شوخي )

صفحه 33:
هر غاز فقط پيروي محض مي ‎suisse Bass eS‏ راه مي سنجد و به نسمیمي كه بابد يكير گر هر ‎ah‏ مسير برواز كروه را مي داند و رهبري و جلودار بودن نوبتي است هر غاز زمان جلوتر بودن در نک پرواز بودن و هدایت گروه را خود انتخاب مي کنده همه غاز ها تمایل به پذیرش مسوولیت و جلودار افراد به یک رهبر پایبند و وفادارند و همه پیروند و تابع؛ افراد درست همان كاري را مي كنند كه به آن ها دستور داده شده است؛ آنها هركز سوال نمي كنند و پيروي مي کنند؛ بوفالو ها منتظر دستور مي شوند و تا دستور نرسد هیچ كاري نمي كنند و هيج كجا نمي روند؛ بودن و مسففلیت یداب ...هیچ کس جاي ديگري را پر ۳ عاد ها دد ات ان تا وس سوت ادلی بددن فد ند

صفحه 34:
عمد تفاوت مديران و كار آفرينان ee ee ‏سم 7 رس‎ * تهدیدگرا هستند * در هر مسئله به دنبال فرصت مناسب مي گردند. ۰ ای رس * یک خانه مي سازند و بلافاصله براي هميشه در آن زندگي کنند. خانه بعدي و جدید برنامه ريزي مي ‎wad‏ خ کنند. * _مدیران بعد از کارآفرین مشغول |* بدون کارآفرین همه چیز سر جاي 2 اند < 8 ‎PS‏ ‎eae 7‏ المع ل ‎ao sae‏

صفحه 35:
ويژگيهاي رهبر کارافرین در اتافش هميشه باز و آماده ارائه راهنمایي به. همکاران است ‎i‏ ‏زود به محل كار مي آيد و ديرتر از بقيه محل كار را ترك مي كند و در تمام تصميم كيري ها منصف است اتاق کارش ساده و پدور از تجمل است مسائل پیچیده را بصورت ساده و روشن بیان مي کند. گروه و اهداف و کارش را خيلي خوب مي داند. اشتباهات براي او موقعيث يادگيري هستند و همچنین اشتباهات افراد گروه را به حساب يادگيري مي گذارد وقت بسیار گمي را با عدیران ارشد مي گذراند تشویق را براي تیمش مي خواهد و نه شخص خودش ويژگيهاي رهبر غیر کارافرین محمولاً نابيداست و دستوراتش را با واسطه ابلاغ ‎es‏ ‏دير به محل كار ميآيد, اما سروقت آن را ترک مي کند و خيلي از مواقع بي انصافیش مشهود است اتاق کارش پر از وسایل است مسائل ساده را براي مهم جلوه دادن در لفافه مي گوید. گروه و كارش را در ارتباط با خودش مي داند دنبال قرباني مي گردد نا اشتباهات را به او فسبت دهد وقت زيادي را با مدیران ارشد مي گذراند موفقیت ها و اعتبارات گروه را به حساب خودش 01 مي گذارد. ‎sats‏

صفحه 36:
لا 2ك (* اضضانه اول : كار آفرين اهل عمل است أنه اهل نكر ؛ فا ار ۱ افسانه چهارم : کار آفرینان وصله هاي ناجور علمي و اجتماعي هستند ؛ (* افسانه پنجم : کار آفرینان حتما باید داراي و بژگي های خاصي باشنه ؟ افسانه شنم : کار آفرینان فقط به دنبال پول هستند ؟ ور و ا ا مام افسانه دهم : کار آفرینان قمار مي کنند .

صفحه 37:

صفحه 38:
ویژگی‌های شخصیتی با رویکرد ویژگی‌ها ویژگی‌های کار آفرین ویژگی‌های جمعیت شنا با رویکرد رفتاری

صفحه 39:
ويژگي هاي جمعیت شناختي * تجربهي كاري '' نارضايتي از شغل قبلي الگوي نقش | شرايط كودكي

صفحه 40:
خصایص جمعیت شناسي : - ویژگيهاي تجربي تجربه كاري -اکثر کارآفرینان کار رادر جايي آغاز مي کنند که خودداراي تجربه قبلي هستند . - 97 درصد شركتهاي جدید موسسشان قبلا در همان کسب و کاربوده است. - 85 درصد شرکتهاي جدید کالاها وخدمات اولیه اي بوده اند که از تجربه قبلي موسسین استفاده مي كرده اتد. 7 - نارضايتي از شغل قبلي : - در مورد كارآفرين » نارضايتي از شغل قبلي نه تنبا اورا وادار مي كند كه كار خودرا ترك كند بلكه اين عقيده را در او ايجاد مي كند كه كار كردن در هيج جاي ديكري ارضاكننده نخواهد بود. الگوي نقش: خانواده ودوستان.موف اشخاص دیگر. الگوهاي محیط کاري. - ویژ گيباي مرتبط با سابقه و پیشینه فرد: - سن «شرایط کودکي , سال ازدواج «تعدادمشاغل قبلي.عضویت در سازمانياي حرفه اي و تجارق ادر حاشیه قرار گرفتن از جامعه آموژشهاق تخصصي . آموزشهاي مديريتي . ‎College‏ لاطا ‎South:‏ 5

صفحه 41:
ویژگی‌های شخصیتی کا رآفرینان با رویکرد ویژگی‌ها

صفحه 42:
ويژگيهاي شخصيتي کارآفرینان (1) باسخ مثبت به جالشها توفيق طلبى پاسخگویی به پشنهادها و انتقادات ۱۳ توانایی تصمیم‌گیری سریع عزم و اراده ‎ee ed‏ أنرى و يشتكاو ‎fern‏ | اشتعداد و هوزش کمال‌جوبی ‎ts‏ بوبابى ‎eked |) ‏همکاری‎ ‎Ss‏ 20 الي لمانا توانابي يادكيرى از اشتباهات ۳3 توانایی نفوذ در دیگران 2 5 و ۳ توانابی سازگاری با دیگران قدرت تخیل ار ‎Perey‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 43:
۱ اشناسابي الكو مخاطرهيذيري ۳ ‎aad‏ ا ‏استقلال كرابي ‏مركز كنترلي دروني نوع دوستی ‏مهارت طلبي ‏عزت نفس ‎SARL ( ‏آرزومندي ‎ ‏شخصيتي کارآفرینان (2) ‏لس لس تیاجمی بودن ‏اصرار وبافشاري كا رامد بودن ‏تعهد كاري ‏حساست داشتن به دیگران صداقت و درستي تعادل رفتاري حالتهاي ذهني مثبت فرصت جوبي روتكوابي ‏وشد كرابي ‎eS | RS] RS] RS] ‏بات‎ ‏ات ده ات اه‎ kt ‎8 ‎1 ‎2 ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 44:

صفحه 45:
خلاقیت همانا توانايي خلق فكرهاي محصولات با خدمات جدید نیز منجر شوند . دردایره المعارف علوم اجتماعي از خلاقیت چنین تعاريفي ذکرشده است برخي آن را توانايي هستي بخشیدن به يديده اي حجدید تی یف نمه‌دم اند هو عدم ‎aha) «sl‏

صفحه 46:

صفحه 47:
نواوري را مي توان فرايندي تعریف کرد اكه طي ‎ul‏ فنون و 7 5-6 ‏مي‎ a موفق زماني صورت هي 355 ‎aS‏ قابلیت انجام كاري كه بيش از این نمي توانست صورت بگیرد ۲ شوب ای ها وی بت رن

صفحه 48:
فرايندهاي مرتبط با نيمكره هاي مغز

صفحه 49:
نیاز به توفیق عبارت است ازتمایل به انجام کاردراستانداردهای عالي جهت موفقیت در موقعیت هاي رقابتي . افراد با نیاز به ‏ توفیق بالا مایل هستند تا همواره در چالش باشند و در راه رسیدن به اهداف قابل دسترسی و همچنین نسبت به عملکرد خود ؛ به بازخورد مکرر و منظم زماني نیاز دارند . این افراد ترجیح مي دهند تا شخصا مسئولیت حل مشکلات ؛ تعیین اهداف و دستيابي به آنها را از طریق تلاش شخصي خود بعهده تقد

صفحه 50:
مخاطره بذيري عبارت است از بذيرش مخا | نظر كرفتن هركوته مخاطره ؛ دو عنصر ذل | نقش دارند ؛ يكي سطح درك فرد کارآفرین از : هر فعالیت پرمخاطره و ديگري امکان احتما لا در صورت ناموفق بودن آن فعالیت است .

صفحه 51:
0 0 @pproack © ee) Gurnee eI. ب* تکرش حرف 11/7۵ 71 17

صفحه 52:
مركز كنترل سس عقیده فرد نسبت به اینکه عاقبت و سرانجام وي تحت کنترل وقایع خارجي يا داخلي مي باشد را مرکز کنتر مي نامند . بیشترکارافرینان راداراي مرکزکنترل دروني توصیف نموده اند. افراد با مرکز کنترل بيروني معتقدند که وقاب دان ود ای کی

صفحه 53:

صفحه 54:
نیازبه استقلال ازويژگيهائي است که به عنوان بك نيروي بسیار برانگیزاننده موردتاکیدواقع شده است . در واقع نیاز به استقلال را مي توان به صورت عباراتي نظیر کنترل داشتن بر سرنوشت خود ؛ كاري رابراي خودانجام دادن و آقاي خود بودن تعریف کرد . ميل به استقلال ؛ نيروي انگيزشي براي کارآفرینان معاصر است . لذا آزادي عمل ؛ پاداش دیگر کارآفريني است .

صفحه 55:

صفحه 56:
قدرت تحمل ابهام عبارت است از پذیرفتن عدم قطعیت بعنوان بخشي از زندگي ؛ تواناني ادامه حیات با دانشي ناقص درباره محیط و تمایل به آغاز فعاليتي مستقل بي آنکه بدانیم ‎UT‏ موفق خواهيم شد يا خير . ۱ ۱

صفحه 57:
پذیرش عدم قطعیت به عنوان بخشي اززندگي توانايي حبات با دانشي ناقص در محیط اطلاعات مبهم » ناقص » غير قطعى » غير شفاف درواقع ابهام سبب انكيزش آنها مي شود

صفحه 58:
Managers Approact ۶ Problem avoiders * Inactive in decision making * Problem solvers * Reactive in gathering information and solving problems ° Problem seekers * Proactive in anticipating problems before they occur Gcherwertors Okey 9 ‏هه‎

صفحه 59:
Identifying the problem ‘What is the actual what is the Situation? Desired situation? Cause What is responsible for the difference Between actual and desired? 2. Generating alternative SOHHADF ana analytical Approach 3. Selecting a solution Is the solution effective? Is the solution efficient? 4. Implementing and evaluating the solution Are desired and actual now the Same?

صفحه 60:
۱۳ نقش ها نگهنداژنده ‎Maintenance‏ | Lane ‏وق‎ Roles Harmonizer ‏درواژه بان اطلاعات‎ ۳ Compromis مشاهله گر امفسر ‎bserver/Commenta‏

صفحه 61:
انواع نگرش به خود با جود آدراکی ‎ae‏ ۵ ‏وه‎ owt ok aed pou ore wil ‏(پسوج کسرا)‎ O1aw vk , bu pow ere wi ok ‏(خود بسزیگبسین‎ O1aw wiol: , ba pow are ols ‏(خود کسم‌بسین‎ 27| ‏عات موه‎ , wad pou ore ols ‏(شخصیت سالم)‎

صفحه 62:
۱ epee cme arc ee) ۱ ‏وت ار کت‎ ee ‏ولتت‎ * مجاب سازي دیگران (01۳6۲5 510111 ۵5:09 ۳۵۲5) " ارزيابي حالت فيزيكي - عاطفي (Assessment of physical — emotional stat) "=

صفحه 63:
باورهای مثبت هفتگانه و ۱ * هر رويدادي در این عالم دلیل و هدفي دارد و در خدمت آدمي | ‎provers)‏ * باور دوم 3 * چيزي به نام شکست وجود ندارد و آنچه به دست ‎ly‏ 0 eee ORD ro eee See ‏ل‎ ee ie ‏باور چهارم‎ * * براي استفاده و به كارگيري چيزي, ضرورت ندارد و

صفحه 64:
0 * انسانها بزرگترین منبع هستند که در اختیار شما © باور ششم وکا ری ل ل وا ا كر 1 زوك د رتصر را ندر :© باور هفتم * هیچ موفقيتي بدون تعهد تضمین نمي شود.

صفحه 65:
ویژگی های کار آفرینان (1010) | ‎Dream‏ ‏رویا 7 7 orul arilo,g052 ulus! رت دارند . و مهمتر اینکه ؛ آنها براي اجرا کردن روياهاي خود ت

صفحه 66:
Decisiveness تعلل نمی کنند . سریعاً تصمیم می گیرند و سرعت آنها یک عامل کلیدی موفقیتشان می باشد .

صفحه 67:
ی Doers قتی درمورد بك کار تصصعم گبري می کنند ؛ آن وا ما حداگتر سر مكن اجرا مي كنند .

صفحه 68:
ویزکی های کار آفربنان ( 9 0) | عزم واراذه ‎Determination‏ با تعهد كامل سرمايه خيزهاى خود را اداره مى كنند . آنها بندرت تسليم م ا ا ا ل ل لا ل

صفحه 69:
۱۳ Dedication sid] sions GIS ul f aus (no YLUGIS 959 1, 29> JolS jh وابط آنها با دوستان و خانواده شان بسیار گران تمام مي شود مت ون خستگی کار مي کنند .زمانی که یك کاراف وت ۱ ‎x68 sjlail ol, 1, sobois!l SMS SL‏ ال ا ا » can Jgoro pt Yloie ! aiam 52 j9) A229 5x

صفحه 70:
‎SRE‏ ماو ‎5 Joe a: gall (prod 9 + 241d ino aS Igsy ‎ ‎ere oe eee LO Pere aa ee en

صفحه 71:
جزئیات ‎Details‏ کارافرین باید از جزئیات مهم کار خود به خوبي اطلاع داشته باشد .

صفحه 72:
۱۱27 ‎—pSio LoS 51S Sh a aSuljl yur rivle> wv‏ ل

صفحه 73:
1 Dollars ثروتمند شدن انگیزه اصلی کار آفرینان نیست . پول بیشتر یک معیار برای و را خودشان را دريافت خواهند كرد .

صفحه 74:
توزیع ‎Distribute‏ برینان مالکیت تشکیلات اقتصادي اشان را با کارکنان مهمي که

صفحه 75:
دلتنگی و طربت غوطه ور شدن در کسپ و کار منشا تضادها در کا رآفرین نیاز به موفتیت مشکلات با سای اراد

صفحه 76:
Low << vel of Contict ——————p igh ع ‎coe‏ بر سرت 0 al tow tow ‏ماسوو بوره‎ igh

صفحه 77:

صفحه 78:
CONMICT-Manaing styles

صفحه 79:
سادله انتيزه كا ‎AAT‏ (مجموع عوامل تسريع كننده) . (مجموع عوامل بيشرزمينه) - انكبزه براي شروع كسب و كار كارآ فرينان ‎(M 3 7‏ عوامل تمسريع كننده امل اابييث ‎1(Crativity) «.sW>‏ ازادست اشغل 0)1.055 زمينههاي!اجتماعياواافرهنك ‎i(Backgroand), ofan‏ نوآفريني[ایده[ ‎1(Personality) cmosus‏ ‏بییشنهادااشر کت 10111۲۲۲ ‏تجربیات‌اگذشته]1)۳۵5

صفحه 80:
- (احتمال شروع کسب و کار کارآفرینانه) (عواعل تقویت کننده) . ( غوامل فسریم کننده) . (عوامل پیش‌زمینه) عوامل تقویت کننده (صناطهد۴) ‎(Opportunity) cn. 59‏ 0(Resources) alice L=S 4x TxS K, عوامل تسريع كنندء ‎(Triggering)‏ O(Loss ‏ازاداست!111آشغل0۶‎ Jop) Invention ‏آنوآفريني[ایده(6‎ (Idea اپیشنهاداشراکت"11101ادیگران (مصتوظ وم جوز میشو و( 6۵0601 اه ‎O(Creativity)c.3M>‏ ‏زمینةاجتماعي (01070100 32 ‎(Personality)‏ ‎(Past experience) MUNN‏ ‎(Education) oMues‏

صفحه 81:

صفحه 82:
he vireo عم 20006 د

صفحه 83:
ero want ۱ ۱ tyme ۹ ‏لوب‎ ‎gazelle, when the sun comes up, ~ you had better be Trunning

صفحه 84:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
30,000 تومان