کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مدیر الکترونیکی هزاره سوم

modire_electronic_hezare_sevom

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیر الکترونیکی هزاره سوم”

مدیر الکترونیکی هزاره سوم

اسلاید 1: مدير الكتر ونيكي هزاره سوم

اسلاید 2: تعريف Managerمدير كسي است كه كنترل منابع و هزينه هاي شركت را به عهده دارد.يك مدير كارمندي با اجازه ويژه از يك شركت است كه مسئوليت يك تيم را بعهده دارد تا با اعمال دستورتي قانوني ضمن مديريت نيروي انساني و مسائل مالي اهداف شركت را تامين نمايد.

اسلاید 3: تعريف e-Managerمدير الكترونيكي نيز بايد همه مشخصات يك مدير سنتي مطرح شده در اسلايد قبلي را داشته باشد و علاوه بر آن بايد بتواند به راحتي از بعضي از امكانات جديد در حوزه فناوري اطلاعات و كاربردهاي آن در جهت پيش برد وظايف مديريتي خود استفاده كند.

اسلاید 4: چطور مدير الكترونيكي شويمهر كسي كه Manager خوبي باشد مي تواند E-Manager خوبي هم بشود، فقط بايد در نظر داشت كه بعضي از توانمنديها در شرايط جديد بايد وزن بيشتري پيدا كند.ده گامي كه بايد يك مدير الكترونيكي در نظر داشته باشد عبارتند از: سرعت، نيروي انساني مناسب، باز بودن، تمرين همكاري گروهي، انضباط، ارتباطات خوب، توانمندي مديريت محتوي، توجه به مشتري، مديريت دانش و مدير مثالي براي ديگران باشد.

اسلاید 5: سرعتسريع بودن اهميت و ارزش بيشتري از بزرگ بودن دارد. شركتهاي بزرگ نمي توانند بعلت بزرگي سريع باشند.شركت هايي كه با اينترنت ارتباط تنگاتنگ دارند سريعتر از شركت هاي سنتي كه معمولا هر تصميم آنها 4 ماه طول مي كشد عمل مي كنند.رئيس شركت اوراكل مي گويد اگرچه نرم افزار مي تواند باعث سرعت شود ولي اگر مدير الكترونيكي وجود نداشته باشد و سيستم كند و لخت باشد نرم افزار به تنهايي چاره كار نيست.

اسلاید 6: نيروي انساني مناسبنيروي انساني مناسب مهمترين عامل توسعه و ارتقاء دائمي سازمانها است.سازمانها امروزه نياز به تعداد نيروي انساني كمتر اما مناسب تر از نظر شخصيت انساني و تخصص به ابزار فناوري اطلاعات و ارتباطات دارند.نيروي انساني متخصص و توانمند به استفاده از فناوريهاي جديد صرفنظر از محيط فيزيكي، بصورت 24 ساعته در اختيار سازمان است.بهتر است مشاغل مورد نياز سازمانهاي جديد را با پرسنل جديد آشنا به فناوريهاي نوين تكميل كرد. آموزش در طول عمر در سازمان طراحي و اجرا شود.

اسلاید 7: باز بودنطبيعت باز و شبكه اي بودن اينترنت باعث اين همه پيشرفت و موفقيت در جهان شده است.اقتصاد باز باعث اقتصاد شبكه اي در سطح جهاني شده است.اثرات اقتصادي و اجتماعي تجارت الكترونيك ناشي از فضاي باز تجارت براي همه است. بسياري از بنگاههاي اقتصادي به همكاران، مشتريان و تامين كنندگان درجه اي از دسترسي به بانك اطلاعاتي خود را مي دهند. آنها فكر مي كنند باز بودن اطلاعات به نفع خودشان است. (شايد ذكات علم نشر آن است همين رويه فكري باشد).اجازه دادن دسترسي ديگران به بانك اطلاعاتي صداقت را نويد مي دهد و باعث ارتباط بيشتر بنگاههاي اقتصادي مي شود.

اسلاید 8: تمرين همكاري گروهي اينترنت فرصتهاي زيادي براي همكاري گروهي بوجود آورده است. مدير الكترونيكي بايد راه هاي همكاري و كار گروهي كاركنانش را با سايرين چه درسطح مشتري، تامين كنندگان و يا شركتهاي همكار فراهم كند.تيمهاي مختلفي از شركتها، حتي وقتي از هم فاصله زيادي دارند، مي توانند امروزه با استفاده از ابزار فناوري اطلاعات و ارتباطات با هم همكاري زيادي داشته باشند.مدير الكترونيكي بايد به منابع بيرون شركت توجه ويژه داشته باشد تا با هزينه كمتر و در زمان كوتاهتر منافع بيشتري بدست آورد. اين اقدام در قالب همكاري گروهي ممكن مي شود.

اسلاید 9: انضباطهمكاري و باز بودن نياز به انضباط دارد. همچنانكه اينترنت با داشتن پروتكل و استاندارد مورد قبول همه كار مي كند، شركتها نيز بايد زمينه همكاري خود را بر اساس نظم و انضباط قابل قبول تعريف نمايند.

اسلاید 10: ارتباطات خوبارتباطات اجتماعي و كاري تعريف شده و خوب زمينه بسياري از همكاريهاي بين شركتها، با مشتريان و تامين كنندگان است. ارتباطات اجتماعي داخل و بيرون كارخانه بايد به گونه اي برقرار شود كه همه چيز شفاف، قابل روئيت و قبول باشد. بايد ارتباطات آنقدر قوي باشد كه همواره همه اطلاعات حتي از طريق اينترنت در اختيار طرفين شركتهاي همكار باشد.

اسلاید 11: مديريت محتويمحتواي ديجيتالي و مديريت وب سايت مي تواند توانمندي مديران را بشدت تقويت كند.مدير شركت IBM مي گويد ما 80% اطلاعات خود را از وب سايت پوياي شركت با هزينه اي بسيار كمتر از روش سنتي بدست مي آوريم.كليه ارتباطات مدير با محتواي ديجيتال توانمندي او را بشدت افزايش مي دهد.

اسلاید 12: توجه به مشتريتوجه به مشتري در يك مديريت الكترونيكي بشدت افزايش يافته است، مدير الكترونيكي يكي از دغدغه هاي اصليش توجه لحظه اي به مشتري است.ابزار الكترونيكي، بخصوص ابزارهاي وب دو، باعث عميق تر شدن رابطه مشتري با شركتها شده است. با توسعه مديريت الكترونيكي يك مدير الكترونيكي بجاي فكر كردن به مشتريهاي بزرگ به مشترهاي كوچك توجه بيشري دارد.مديران الكترونيكي كه رابطه نزديكتري با مشتري دارند بر حسب سلايق مشتري اقدام به توسعه توليد و تنوع محصولشان را مي كنند.

اسلاید 13: مديريت دانشمديريت دانش بايد براي يك مدير الكترونيكي كاملا شناخته شده باشد و از آن استفاده كند.فناوري اطلاعات و ارتباطات شرايطي را فراهم كرده است كه دانش كاركنان بتواند بسرعت ارتقاء يافته و هر روز بر حرفه آنها افزوده شود.با ايجاد پايگاه دانش در شركت مي توان نه تنها دانش كل شركت را در اختيار داشت بلكه مي توان از تجربيات شركتهاي رقيب هم استفاده كرد.بايد دانش را به شركت گذاشت و رقابت را به سطح بازريابي آورد تا هر روز بر دانش شركت افزوده گردد.

اسلاید 14: مدير الگويي براي ديگرانبساري از رئوساي شركتها در اروپا و آسيا نمي دانند چطور از اينترنت استفاده كنند و يا حتي نمي توانند يك پست الكترونيكي بفرستند. اينگونه مديرها حتي حوصله ديدن چند صفحه وب شركتهاي رقيب را هم ندارند. اينگونه مديران الگوي خوبي براي ديگران نيستند.بنابراين بايد مديران الكترونيكي در استفاده از ابزار الكترونيكي الگويي براي ديگران باشند تا بقيه كاركنان هم به سمت استفاده مناسب از فناوري در شركت باشند.متاسفانه در بيشتر شركتها كاركنان از علاقه مديران نسبت به اينترنت و استفاده از آن آگاهي دارند و اگر بدانند مدير به استفاده از اين فناوري علاقه نشان نمي دهد آنها نيز خود را ارتقاء نمي دهند! در بعضي از شركها هم اختلاف بين مديران بي اطلاع، و كاركنان آگاه در اين زمينه وجود دارد.

اسلاید 15: چطور مدير الكترونيكي شويمسازمان شما در حال گذر به محيط كاري بر مبناي استفاده از ابزار الكترونيكي و فناوري اطلاعات و شبكه هاي اجتماعي باشد.كاركنان شما آماده شوند تا داراي وبلاگ باشند و بتوانند از راه دور هم كار خود را انجام دهند.احساس نياز و توان در محيط شركت شرايط هيجان آور جديدي را نويد دهد.اقدامات لازم كليدي براي گذر از وضعيت سنتي فعلي به وضعيت الكترونيكي جديد براي سازمان طراحي شده باشد.

اسلاید 16: حرفه هاي مشابهقوانين و روشهاي كاري كمي تغيير مي كنند اما تخصصهاي اصلي از ديد اغلب مديران مشترك است:سازماندهي تقسيم بار كارينظارت كلانتحرك و انعطاف پذيريكار گروهيتضمين كيفيتعيب يابينظم و رعايت مقرراتفرق در برخورد كاركنان و مدريت با وضع جديد است كه اگر بپذيرند كار راحت به جلو مي رود و اگر نپذيرند بي نظمي حاصل به پاي فناوري نوشته مي شود!CustomersProspectsSuspects

اسلاید 17: مدير الكترونيكي راه دورنياز به حضور فيزيكي مديران در محل كار و يا بالاي سر كاركنان نيست، از راه دور امكان مديريت وجود دارد.بايد امكانات ارتباطي براي انجام مديريت از راه دور فراهم شود.بايد كاركنان بدانند كه نظارت مدير از راه دور بيشتر و با كيفيت بهتري انجام مي شود.بايد تفكر قديمي كه مدير همواره دم دست باشد را فراموش كرد.

اسلاید 18: مديريت كار انجام شده و نه حضور!مديريت چهره به چهره به ظاهر بهتر است و پيامهاي زيادي دارد. اما وقتي بحث اقتصادي و رقابت براي ماندن در يك كسب و كار است بايد به دنبال ارزانترين هزينه و بيشترين بهره وري بود.

اسلاید 19: ابزار ارتباطيتلفن، نمابر، پست الكترونيكي، چت، پيجر، بيسيم، تلفن همراه و هر زيرساخت ارتباطي ديگر كه بتواند ارتباط مدير را با كاركنان در هر لحظه فراهم كند لازم است.اگر ارتباط با مدير زياد باشد، يعني سيستم جديد خوب تعريف نشده است و كاركنان با محيط جديد الكترونيكي آشنا نيستند.يك مدير الكترونيكي بايد كاملا مشخص كند كه:به چه كسي چه اطلاعاتي را بايد داد، و از چه كسي چه اطلاعاتي را خواست.چطور از ابزار برخط براي تعامل استفاده شود.در چه مواقع از پست الكترونيكي و چه مواقع از تلفن استفاده شود.

اسلاید 20: مدير هزاره سوم، مدير دنياي ديجيتال است

اسلاید 21: مدير هزاره سوم به جهان مجازي مي انديشد

اسلاید 22: مدير هزاره سوم نگاه به آينده دارد

اسلاید 23: مدير هزاره سوم همواره بيدار است!

اسلاید 24: شناخت فناوريهاي روز وظيفه مدير هزاره سوم

اسلاید 25: نگاه چند بعدي مديرهزاره سوم!

اسلاید 26: ارزش كار مدير به هنگام زياد است

اسلاید 27: براي رسيدن به هدف، مدير بايد ريسك پذير باشد

اسلاید 28: مدير هزاره سوم بايد با حوصله باشد

اسلاید 29: مدير هزاره سوم بايد خلاق باشد

اسلاید 30: مدير هزاره سوم حامي فناوري زمان است

اسلاید 31: مدير هزاره سوم بدنبال نوآوري است

اسلاید 32: مدير هزاره سوم بايد تخيلي باشد!Albert EinsteinImagination is more important than knowledge

اسلاید 33: مدير هزاره سوم بايد بدنبال الگوي مصرف باشد

اسلاید 34: مدير هزاره سوم معني بزرگ را متوجه مي شود

اسلاید 35: بزرگ انديشيدن در دولت يك اصل است

اسلاید 36: Worlds largest cruise liner launched in FinlandRoyal Caribbeans Oasis of the Seas, will cost $2.5 billion.750-seat theater modeled on an ancient Greek amphitheater, The worlds largest cruise liner has been launched into water for the first time.It has 16 passenger decks with 2,700 cabinsAccommodate 6,300 passengers and 3,000 crew. It is 1,200 feet long It has an open-air arena the size of a football field.

اسلاید 37:

اسلاید 38:

اسلاید 39:

اسلاید 40: http://www.oasisoftheseas.com/downloadable-images.php

اسلاید 41:

اسلاید 42: http://www.oasisoftheseas.com/downloadable-images.php

اسلاید 43:

اسلاید 44: http://www.oasisoftheseas.com/downloadable-images.phpانديشه در مهندسي ساخت و طراحي كشتي بزرگ!

اسلاید 45:

اسلاید 46: شهر يك ميليوني در يك برجمنبع: http://www.tdrinc.com/ultima.html برج مسکوني به ارتفاع ۳ کيلومتر!ايده‌ي کلي ساخت اين برج از لانه‌ي موريانه ها الهام گرفته شده است! ارتفاع: ۳۲۱۸/۷ متر قطر(همکف): ۱/۸ کيلومتر مساحت زمين: ۱۴ کيلومتر مربع زيربنا: ۱۴۰ کيلومتر مربع تعداد طبقات: ۵۰۰ جمعيت: يک ميليون نفر سرعت آسانسور: ۶ متر بر ثانيه (۲۱ کيلومتر بر ساعت) هزينه ساخت: ۱۵۰ ميليارد دلا

اسلاید 47:

اسلاید 48: مدير هزاره سوم به شرايط محلي توجه دارد

اسلاید 49: مدير هزاره سوم مراقب گرسنگان باشد!

اسلاید 50: مدير هزاره سوم علائق مخاطبان را در نظر دارد!

اسلاید 51: مدير بداند هميشه افرادي هستند كه نگرانند و آرزوهاي آرزوهاي بلند دارند!

اسلاید 52: مدير هزاره سوم شرايط افراد را در نظر بگيرد!

اسلاید 53: مدير هزاره سوام علائق ديگران را در نظر بگيرد!

اسلاید 54: مدير هزاره سوم تتبعات منفي فناوري را مي شناسد!

اسلاید 55:

اسلاید 56:

اسلاید 57: مدير هزاره سوم به امنيت توجه دارد!

اسلاید 58: مدير هزاره سوم با ابزار چند رسانه اي آشنا است

اسلاید 59: مدير هزاره سوم سنتهاي را ارج مي نهد

اسلاید 60: وظايف مديران الكترونيكي هزاره سومعصر اطلاعات و اينترنت را بشناسند.خود را براي ورود به عصر مجازي سه بعدي آينده آماده كنند.باور كنند همانطور كه پول در صد سال گذشته بين مردم رواج يافت، پول امروز يعني اطلاعات (معيار توسعه يافتگي) هم در حال توسعه جهان ميباشد!مديران بايد براي سازماندهي و استفاده مناسب در توليد، توزيع و استفاده از اطلاعات ساختارهاي سازمان خود را مهندسي مجدد كنند.در مهندسي مجدد جايگاه سازمان را به يك سازمان پوياي مجازي، سازمان يادگيرنده، سازمان هوشمند، سازمان دانش بنيان و سازماني با ديد تاثيرگذار و تاثير پذير از عوامل موثر جهاني مانند اقتصاد و فناوري سازماندهي كنند.سازمان خود را به عنوان يك گره از شبكه هاي تارگستر جهاني ببينند و در مديريت سازمان خود را تخت و شبكه اي در نظر بگيرند. نوآوري و خلاقيت در سازمان هزاره سوم بايد يك استراتژي پايدار باشد و مديران و كاركناني بخدمت گرفنه شوند كه روحيه پذيرش ريسك و تغيير را دارند.

اسلاید 61: وظايف مديران الكترونيكي هزاره سوماز فناوري اطلاعات و ارتباطات هم به عنوان يك ابزار و هم به عنوان يك پديده توانمندساز در تصميمات و سياستگزاريها پيشبرد سازمان استفاده كنند.از روشهاي نوين انجام كار، مانند كار از منزل و يا كار از راه دور استفاده كنند.يك مدير هزاره سوم بايد تعريف درستي از اطلاعات مفيد، اطلاعات خام و اطلاعات پرورده داشته باشد، و الي در درياي اطلاعات غير ضرور، تحريف شده و يا غلط غرق مي شود! و جرئت استفاده از اطلاعات را نخواهد داشت.يك مدير موفق هزاره سوم مديري است كه از سيستمهاي مديريت اطلاعات و مديريت دانش خوب استفاده كند و فقط به دانش و تجربه خود اكتفا ننمايد.اطلاعاتي مفيد است كه سودمند، به هنگام و دقيق باشد و لذا بايد عواملي مانند: شناخت توليد كننده اطلاعات و استفاده كنندگان، انتخاب نوع اطلاعات، نحوه گردآوري، نوع ذخيره سازي، طبقه بندي، دستورالعمل هاي بازيابي، تفسير، اشاعه اطلاعات مورد توجه مدير باشد.

اسلاید 62: وظايف مديران الكترونيكي هزاره سوممدير هزاره سوم بايد تصميمي اتخاذ كند كه در آن سود، اثربخشي و بهره وري جزئ اولويتها باشد و علاوه بر آن:بيانگر اهداف سازمان باشدانجام کار را در زمان مشخص به کارکنان تفهيم نموده و آنها را در موقعيتي بهتر براي انجام کار قرار دهدبا اصول اخلاقي سازگار باشددر مراحل پياده سازي يك تصميم نيز مدير به موارد زير توجه داشته باشد:تشخيص مساله يا پي بردن به وجود يک فرصتيافتن راه حل هاي مختلفارزيابي راه حل هاانتخاب بهترين راه حل هاگردآوري اطلاعاتتصميم گيري و اجرا

اسلاید 63: چرا به پهناي باند زياد يك مدير احتياج دارددر عصر صنعت، سرمايه منبع استراتژيک به شمار مي آمد.درحاليکه در عصر اطلاعات, دانش منبع استراتژيک است.در عصر اطلاعات ارزش افزوده از طريق تبديل اطلاعات به دانش و همچنين سرعت انتقال آن حاصل مي شود.جريان اصلي عصر اطلاعات, مبتني بر ارتباطات و نحوه استفاده از كاربردهاي فناوري اطلاعات است. بنابراين اگر شبکه انتقال اطلاعات سرعت کافي نداشته باشد، (سرعت=پهناي باند) ارزش سيستمي که طراحي مي شود صفر و يا بسيار كم خواهد بود.عصر بعد از اطلاعات هم عصر دانايي است. عصر دانايي, عصري است که در آن بدون استفاده از آخرين دستاوردهاي بشر در سه حوزه دانش چيستي, دانش چگونگي و دانش چرايي نمي توان راه حل مناسب براي مسايل پيدا کرد. عصر مجازي سه بعدي كه موج جديد از تحول براي بشر خواهد داشت و تا دو دهه ديگر ظهور خواهد يافت، نيازمند پهناي باند فوق العاده زياد است

اسلاید 64: سند راهبردي فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمانتعريف:سند راهبردي يک برنامه کلان است که به دور از جزئيات اجرايي تهيه مي شود. طي فرآيند تدوين سند راهبردي، وضعيت موجود فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان شناسايي شده و با انجام مطالعات تطبيقي، تحليلي از وضعيت موجود آن ارائه خواهد شد. پس از شناخت و تحليل وضع موجود، وضع مطلوب فناوري اطلاعات و ارتباطات سازمان در قالب چشم انداز و اهداف تبيين شده و سپس براي نيل از وضع موجود به وضع مطلوب راهبردها، سياستها و برنامه هاي کلان توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات تدوين مي شود.

اسلاید 65: سند راهبردي ICT سازمان چيست؟سند راهبردي اولين قدم جهت توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات در هر سازمان است. در سند راهبردي ضمن شناخت اقدامات اوليه و نيازهاي ابتدايي براي توسعه فناوري اطلاعات مسير حرکت و هدايت آينده سازمان مشخص مي شود. در اين سند چشم انداز، ماموريت، استراتژي و طرحهاي مورد نياز تبيين مي گردد.

اسلاید 66: مثال: چشم انداز توسعه ICT استان اصفهان استان اصفهان به‌عنوان قطب توسعه صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور، استاني است پيش‌گام در توسعه پايدار اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي، امنيتي و ايجاد دولت خوب در عصر دانش محوري که با بهره‌گيري از كليه جنبه‌هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در مسير خدمت‌رساني موثر از طريق گسترش کاربردهاي الكترونيكي گام بر مي‌دارد.

اسلاید 67: مثال: ماموريت توسعه ICT استان اصفهان”به منظور تبديل شدن استان اصفهان به قطب توسعه صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات كشور و بهره‌گيري موثر و مردم محور از فناوري اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان توانمندساز، برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري هدفمند، توسعه زيرساخت‌هاي فني و غيرفني، بهره‌مندي بهينه و ارتقاي دانش و مهارت نيروي انساني،‌ ارتقاي جايگاه بخش خصوصي و استقرار كاربردهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات همراستا با برنامه‌هاي توسعه‌اي استان نظير ”سند چشم‌انداز اصفهان 1404 ” در دستور کار است.

اسلاید 68: لايه هاي مورد توجه يك سازمانلايه راهبردي : لايه راهبردي به بخشهايي از سازمان اطلاق مي شود که وظيفه سياست گذاري،تعيين چشم انداز ، راهبرد، اهداف و نيز برنامه هاي کلان را دارند. در واقع اين لايه نشان دهنده موقعيت يک سازمان نسبت به سازمانهاي ديگر است. معمولا مباحث مربوط به اين لايه خارج از مباحث معماري سازماني است و اسناد مربوطه به عنوان وروديهاي فرايند معماري سازماني مي باشد.لايه ماموريتي: اين لايه شامل بخشهاي عملياتي سازمان مي باشد و کليه فعاليتهاي سازمان در اين لايه انجام مي شود. و در واقع نتيجه فعاليتهاي اين لايه ميتواند توليد محصول يا ارائه خدمات را در پي داشته باشد.لايه فناوري : اين لايه بصورت خاص شامل کليه فناوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي است که سازمان در جهت انجام وظايف خود از آنها استفاده مي کند.

اسلاید 69: توسعه زيرساختتوسعه راهبردها و سياست‌هاتوسعه محتوا و كاربردتوسعه نهادها (بخش خصوصي)توسعه منابع انساني

اسلاید 70: شاخص‌هاي توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطاتراهبردي توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات استان و شاخص‌هاي مطلوبتحليل وضع موجود فناوريتحليل وضع موجود عمومياسناد بالا دستيعوامل محيطيمولفه‌هاي راهبردي توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطات :چشم‌اندازاهدافماموريتماتريس SWOTشناخت عمومي استاننتايج مطالعات تطبيقيشناخت وضع موجود IT استانروند توسعه فناوريجهت‌گيري‌هاي راهبرديفرصت‌ها و چالش‌هانقاط قوت، ضعفمنابع انسانيزيرساختراهبردها و سياست‌هانهادهاکاربردها منابع انسانيزيرساختراهبردها و سياست‌هانهادهاکاربردها شاخص‌هاي توسعه فناوري اطلاعات و ارتباطاتUNDPUNDP

اسلاید 71: چرا بايد به مديريت دانش مبتني بر وب دو و شبكه هاي اجتماعي فكر كنيم؟براي پاسخ به اين سئوال بايد به سئوالات زير جواب بدهيم:آيا پست الكترونيكي موجود مشكل ما را حل كرده است؟ جواب خيرروزانه بيش از 90 ميليارد پست الكترونيكي يعني 150 پست الكترونيكي به ازاي يك نفر دريافت مي شود.90% اين پست الكترونيك ها بدرد نخور مي باشند.انتخاب زياد باعث سردرگمي، به موقع به اطلاعات مورد نظر نمي رسيم.نزديك به 50% وقت كاركنان به ارتباطاتي مشغول مي شود كه شايد براي سازمان و فرد ارزشي نداشته باشد!شبكه اجتماعي شما را در گروهي قرار مي دهد كه اطلاعات در آنجا منظم تر، مناسب تر و مرتبت تر به كار شما مي باشند.

اسلاید 72: شبكه اجتماعي و مديريت دانشمنحني رشد بازار سازمانها و شركتهاي بزرگ درگير شبكه هاي اجتماعي

اسلاید 73: نفاوت شبكه اجتماعي و مديريت دانشمديريت دانش (KM)دريافت و به اشتراك گذاري اطلاعات در زمان حقيقيتوزيع سريعتر اطلاعاتدر اختيار قرار دادن دانش به كاربران و متخصصان بطور همزمانهمكاري به هنگام به منظور ارتقاء عملكرد و افزايش توليدشبكه هاي اجتماعي (SN)استفاده زياد از ابزارهاي وب دووبلاك و ويكيپست الكترونيكي و گوگل ويوفناوري مش آپگروهاي مختلف تخصصيدانش و تخصص

اسلاید 74: شبكه هاي اجتماعي و مديريت دانش چه مي دهند؟ هوشمندي محيطهاي كسب و كار بر مبناي كاربران مستقل توسعه مي يابد. كاهش قيمت تمام شده افزايش بهره وري فرصت بازاريابي بهتر هدايت و مديريت بازار كارايي بيشتر كاركنان

اسلاید 75: با تشكر از شركت كنندگان و مسئولين برگزاري www.drjalali.ir

15,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید