کسب و کارمدیریت و رهبری

مدیریت ارتباطات

صفحه 1:

صفحه 2:
مديريت ارببا ارتباطات به عنوان یک سیستم ۳ مهدى زارعى استاد مربوطه ‏ یاب آقای دفتر پای طیت

صفحه 3:
ا ‎ori sd‏ 5 ‎aa eee‏ ی ار تال پبام ۱ ۳ ۲۳ قتن گوینده و ستونده متمرکر ا ل ل تعامل آنها اساس سیستم ارتباطات را تشکیل .میدهد

صفحه 4:
.گیرد مثال : قانون و قواعد حاکم بر یک خانواده

صفحه 5:
ميتوانند آزادانه ‎elles.‏ خود را ۳ 51 ال اک رس هر ار 512 7 ‏ع ل‎ Fee ‏.محدودیت دارند‎ ال وی رای

صفحه 6:
شنی ‎TROVE‏ ‏سيستم ۳1 ‎te ffl‏ ۳ 50 سيستم لست وارد میکند و تت .توقف فعاليت ان ميكّردد منال آویزه مسر

صفحه 7:
‎Ae‏ ی يك روش مفيد براى انجام جنين كارى 217 الكوهاى ارتباطات است اين الگوها ا ا 00

صفحه 8:
‎A a‏ سس | لگوعت_بادلیارتباطات3

صفحه 9:
52700 ‏در يكى الكوى خطى , ا‎ ‏راك‎ ee ities lh, Co cepts 1 PCC) pp egret net] EVIEY IO) PD] E DTCs 1 bie eee oC arin

صفحه 10:

صفحه 11:
تماید وان ۰۱ _ ده یق ی ‎lle, cee a‏ سات صن نت ان زا ‎noes‏ 00000 سيس بازخور را نيز به رمز تبديل ۱ ‎Dore a] apt Serer needle ee ees)‏ 1۱ میک ما کی بر ای ایآ ال ی و بازخور دریافت شده , یک پیام جدید را به رمز تبدیل می کند ‎ln cull‏ وبا رک کی لا

صفحه 12:

صفحه 13:
Wi ‏روبنز‎ Se 1 برقراركنندكان يردازش مى شود. ارتباط برقرار كننده الف ييامى را به رمز تبديل مى كند وان را ربساك د که مس ربا ور رار تكضي وب بازخور را به رمز تبدیل می نماید وان را به ‎Coen hey)‏ ل ‎iss‏ ‎USS)‏ پر فرا ‎sone Ul cere‏ آن بازخور را بار که

صفحه 14:
Wh A ‏وان‎ الك تبدیل ‎PP,‏ ۹ ‎aerate‏ ل ام ی 2101101 مى ۹ در 1۳۹ 9۳ می شفاهی را ارسال می کنند ۳ زخور غيركلامى 0 شت ات 00 را مى توان در يك زمان ارسال و دريافت ‎gel IBLE‏ ل ا

صفحه 15:
۳ اختلال

صفحه 16:
ات ۲ 1 ‎pro iJ‏ ی ۱ ع 3597

صفحه 17:
‎jl caw! le GSI‏ ام ‎eer‏ م 0 .قرار گیرد اخلاق چیزی نیست که فقط توسط افراد اعمال كردد, بلكه اررشى است كه بين اعضاى جامعه به .عنوان یک مجموعه کلی , مشترک می باشد

صفحه 18:
Wi ‏وان‎ ار ررس ۱۳ ۳ باور نقش پسته شده است و آنها را آكاهانه يا ناآكاهانه يذي ‎iis puS no ot ul‏ نظام ارزشی اخلاقى , مبنايى براى تصميم كيرى هاى ‎Pelee est Ree be)‏ اين نظام می توانیم دلیل انتخاب ها و گزینش .های خود را دریابیم

صفحه 19:
هستند , به اساس 5 درت ا تارسك مور اقصاوت 7 iece ean he ‏آگاهانه اهدافی خاص را انتخاب نماید و ابزارهای‎ ‏ارتباطى لازم جهت دستیابی به آن ۱ ۳ جست‎ .وج وكند مكررن مورك إضار لكان رايت كدان ‎om) Ot eS eee‏ 50 0

صفحه 20:
۱ Mi OM ۴ ۰۱۳ ۰۰8۳۳۳۲۳ ‏ورد‎ ۱ ASC SECT ‏مورد قبول جامعه را محترم بشمارد و از أنها‎ ‏سخنران بايد بداند كه وى بايد عامل با اخلاق باشد,‎ ‏يعنى هنكامى كه با ديكران ارتباط برقرار مى كند و‎ ‏تصميماتى مى كيرد كه برخود و ديكران تاثير مى‎ ‏گدارد باید نداند مسئولیت اخلافی دارد زیرا اعمال و‎

صفحه 21:
هر ۳ 7 ور ۳95 سخنران بااخلاق آگاهانه شنونده را در م: 5 جر ‎asl Law ysl‏ 0 تها ناقص-1 .حقيقتوا تغيير ندهد-2 سطح آكاهمشنونده را با ارائه اطلاعاتص حيح ارتقاء 37 .دهد .بيامورا ارلئه كند كه خالواز تهديد و اجبار باشد-4

صفحه 22:
ارتباطات كد از طریی آن احساسات و۲ 0002 .شوند ار ل ل لكايه در هر رويداد ارتباطى سه عامل وجود دارد: ارتباط برقراركننده - ا 00 0 ‏ا ا ا 2 ل‎ 1p ee) ‏ل‎ ز سوی دیگر لالت ۲

صفحه 23:

صفحه 24:

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان