کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

CRM-4

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
فهرست مقدمه ضرورت مشتری محوری در بانک دلیل اهمیت مشتری مداری در بانک ها CRM در بانک های ایرانی فواید CRM در بانک و موسسات مالی؟ با تاسیس بانک های خصوصی و انواع موسسات مالی واعتباری به عرصه بانکداری ایران این صنعت از انحصار مطلق بانک های دولتی خارج گردید.قاعدتآ  در فضای رقابتی حاصل از فعالیت بانک ها و موسسات مالی،مشتریان حق انتخاب بیشتری دارند بنابراین هر چه اهرم های جذب مشتری قوی تر باشد امید بدست آوردن و نگه داری مشتری در بانک یا موسسه بیشتر است
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
486 بازدید, 4 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک”

مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک

اسلاید 1: CRM در بانکداری

اسلاید 2: فهرستمقدمهضرورت مشتری محوری در بانکدلیل اهمیت مشتری مداری در بانک هاCRM در بانک های ایرانیفواید CRM در بانک و موسسات مالی؟

اسلاید 3: مقدمهبا تاسیس بانک های خصوصی و انواع موسسات مالی واعتباری به عرصه بانکداری ایران این صنعت از انحصار مطلق بانک های دولتی خارج گردید.قاعدتآ  در فضای رقابتی حاصل از فعالیت بانک ها و موسسات مالی،مشتریان حق انتخاب بیشتری دارند بنابراین هر چه اهرم های جذب مشتری قوی تر باشد امید بدست آوردن و نگه داری مشتری در بانک یا موسسه بیشتر است .

اسلاید 4: زماني كه يك كارخانه، بانک و يا فروشگاه تنها به سود و حساب بانكي هميشه شارژ خود مي انديشد و به جاي توجه به رضايت مشتري به جايگاه خود در بازار سهام مي پردازد و از طرفي مي داند كه  تنها سرويس دهندگان و توليد كنندگان موجود است و براي تنها ماندن از هر تلاشي هم عقب نمي ماند قاعدتا براي مخاطبان خود هم احترامي قائل نخواهد بود. پس بنابراين با درك اين مسئله كه مخاطب چه از من خوشش بيايد و چه نيايد براي حفظ نظم در زندگي روزمره و برآورده ساختن نياز خود مجبور به خريد از من است كيفيت ها كاهش مي يابد، آنجا كه مي بايست توليدات بالاتر رود كاهش مي يابد و آنجا كه بايد كاهش بيابد و توليدات كنترل شده باشند سقف ها و حدود شكسته شده اند. قيمت ها غير منصافانه اند و رضايت مشتري براي كسي اهميت ندارد. اگر بپذیریم که همه تحولات نظام بانکی کشور برای پاسخگویی به نیازها و نیازمندان خدمات بانکی است و بانک بدون مراجعه کننده و مشتری معنایی ندارد و اگر بدانیم که در شرایط رقابت ،سازگاری تنها راه ماندگاری در بازار است ،بانک ها رویکردی متفاوت به بازار و بازاریابی نظام بانکی خواهند داشت

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید