کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیک

modirit-str

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیک”

مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیک

اسلاید 1: مدیریت استراتژیک در تجارت الکترونیک درس : مبانی سازمان ومدیریت

اسلاید 2: چکیده فلسفه جهانی شدن در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از یک طرف و تاثیر پیشرفت های تکنولوژیکی در صحنه های اطلاعات و ارتباطات و از همه مهم تر سرعت و شتاب تغییرات در ابعاد مختلف، مدیریت امروز را پیچیده تر کرده است. شیوه های سنتی تدوین استراتژی، دیگر برای محیط متحولی که سازمان ها در آن کار می کنند، مناسب نیست. در تجارت و کسب و کار، استراتژی مسیری را برای سازمان تعیین می کند که به تولید محصولات و خدماتی منجر می شود که مشتری خواهان آن است. استراتژی یعنی ابداع راه های تازه برای جلب مشتری و نه فقط تغيير شكل دوباره محصولات یا خدماتی که در گذشته مورد قبول بوده است. این امر نیازمند یک شیوه پویا و متعهد مدیریتی به منظور مشارکت افراد در فرآیند استراتژی است. امروزه شرکت های بسیاری بر روی موضوع تجارت الكترونیك تمرکز کرده اند بسیاری از مؤسسات بدليل رقابت و فشار رقابتی از سوی رقبا یا به دلیل تقاضای مشتریان به تجارت الکترونیک روی آورده اند. قبل از آغاز هر پروژه با استراتژی و مؤسسات باید تضمین نمایند که آغاز تجارت الکترونیک شان با استراتژی کلان مؤسسه همسو و هماهنگ بوده و همچنين با اهداف و آرمان ها و ارزش های فعلی شرکت در تضاد نباشد.

اسلاید 3: در این مقاله ضمن تعريف مدیریت استراتژیک، ضرورت بکارگیری مدل استراتژی کسب و کار و معرفی استراتژی های سنتی، عوامل مؤثر بر رقابت شرکت ها با یکدیگر را برمی شماریم. در این نوشته سعی بر آن است که در قالب مفاهیم ساده اما کاربردی، استراتژی مؤثر در یک کسب و کار الکترونیک اثربخش را بیان نمود.

32,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید