کسب و کارمدیریت و رهبری

مدیریت استراتژیک (مفاهیم و مورد‌کاوی‌ها)

صفحه 1:
تس رب مر مت Comept on Owes SQ pl fal 22 p29 ‏مفاهيم و مور ةكاوى ها)‎ (

صفحه 2:
نویسندگان کتاب ار ۱ ار ۱۱ pire ers te Per se ST erre See CRO E LAS | Ane Bye eee iS ele ae Nes oer a eee | een ‏وت ان‎ Sisley) Roe spre sees yan eer ace om Pepe ese mn een ere aeleer a ‏لا سخنرانی های پیاپی در موضوعات استراتژیکک داشته است‎ | ا ري ‎Sn‏

صفحه 3:
فك

صفحه 4:

صفحه 5:
آشنایی با کتاب کتاب مشتمل بر دو بخش است es 5 ۱۳ فصل متن آموزشی فرآیند مدیریت استرا يكس دوم 18 37 مورد كاوى جالب (در ه سرقصل كلى) ۳۱مورد کاوی در کتابخانه مجازی | م ‎ey‏ ‏| راهنمای مورد کاوی 8 سایت م رکز آموزش له 9-۱

صفحه 6:
انك 3 ‎Sh‏ ‏فرآیند مدیریت استراتژیک

صفحه 7:
مدیریت استراتژنک بر خلاف سایر اجزای کسب و کار ماند مللی»بزاریابی + تولید» مهندسی و... دیدی وسیع بر کل سازمان دارد و مرکز ‎a se cee‏ ا ‎Fyne eS ey ROB ey ed ee‏ قبلیت های رقابتی را جهت موفقیت هدایت می‌نماید . قرارنهادن اجزای مختلف سازمان مانند جدول و برقراری تعامل ساؤتداه آن ها توسط مديريت استراتزيكك نکن ی ۳ 0 - جكونه مى توان سازمانى موفق ايجاد نمود ؟ پاسخ این سوالات دروتمایه اصلی مدیریت استراتژیک و انجام درست مدیرت است . مواجه شدن با پدیده های مختلف ‎Se ner yay Or‏ ا ۱ ت رکیب آن ها و چگونگی رفتار با هر یکک در قالب مفاهیم مدیریت استراتزیکک قابل د رکك و پیگیری است والدو امرسون : تجارت یک نوع بازی مهارت ها است که مردم انجام می دهند » چه کسانی بهتر بازی می‌کنند : تن هاییکه توانایی 1 1

صفحه 8:
لا( فرآیند مدیریت استراتژیک " آلیس : لطفًمی‌توانیدبه من بگویید ۰ که راهرفتن از کدام طرف است ؟ * 0 ود ری ‎ie‏ زب ‎ee Sais, ‏استراتژیک یک جعبه شعبده بازی با مجموعه ای از تکنیک ها ؛ تفکری تحلیلی و مسئولیت‌پذیری‎ * . ‏منبع برای اقدامات است‎ ‎ ‎sapere ‏در عصر اینترنت مضامین سرعت اینترنت : اختلاف مکان و احساس بز رگتر ضروری است بروشنی ما نیاز‎ * lees te ‎

صفحه 9:
ee carer

صفحه 10:

صفحه 11:
eran و اجراى خوب آن مه

صفحه 12:
بنج گام ف رآیند مدبریت استرانژ یک ۱- تدوین چشم‌انداز و قرار دادن آن در راس سازمان به منظور ترسیم مسير طولانى مدت حركت 0 ‏ل‎ cd ۲- تدوین اهداف و تبدیل چشم‌انداز به پیامدهای عملیاتی ویژه برای دستیابی به اهداف سازمانی ‎tee deal‏ ۱ ۴- اقدام و اجرای کارا و اثربخش استراتژی های منتخب پ 7 اجرا و بهره كيرى از ايده ها و فرصت هاى جديد

صفحه 13:
aye ‎١‏ بازنگری در ۲ صورت نياز ‎ ‎

صفحه 14:
چشمانداز استاتزیک بل ‎ant‏ ۳ #۴ نقشه راه آینده سازمان» دورنمای همه جانبه و گسترده سازمان است . ا ل ا ا ان #۴شرکت در کجا قرار خواهد گرفت ؟ 5 تصويرى است از آينده سازمان

صفحه 15:
دس مس مس دی سم سس سرا ۶ ۴ چه کاری را انجام می‌دهیم و فلسفه وجودی ما چیست ؟ اما ۱ ##«عمدتاً بر روی قابلیت های حاضر مشتریان و فعالیت ها تمرکز دارند . |۱۱ etree re ‏ا‎ CIES Ol ear ene) ماموريت به حال حاضر شركت تمركز دارد .

صفحه 16:
لس مار 2 ضرورت اندیشیدن به وضعیتی ورای حال حاضر و آثار آن ۳ RRC pores Sw eae NSE Eo SE BEd ae es eee en crease ey oe fee een tory Ten ee) 2 مهیا شدن برای آینده SPSS) eee OS Res ‏ا ل‎ ere a Noel e See ies ener ate ea ae Tone Sie]

صفحه 17:

صفحه 18:

صفحه 19:
SHEN aI eo ‏سنجید گی و سودمندی‎ -۱ ات 0 ۳- انتخاب آموزش های مناسب سازمان ۴- بهره گیری از تجارب اکتسابی و توسعه قابلیت‌های رقابتی نیک به منظور هماهنگی با اتفاقات غیر عادی ؛ همبستگی ‎pron EES OED‏ ا ‎Reg oe eo nt‏ ا 1 - طرح‌ریزی استراتژی توسعه یکث مسیر استرا

صفحه 20:
فرآیند واقعی تهیه و تدوین استراتژی

صفحه 21:
اعمال و اجزای استراتژی کمک به تصمیم گیری‌های مختلف شر کت در زمینه های : رشد کسب و کار " رضایت مشتریان dh Slat رف تراکت ۳ Se رهبری هزینه های حاکم

صفحه 22:
اقدامات طرح ريز ‎se ICE oo‏ حساسیت نشان دادن و ‎at‏ چگونگی اقدام به ایجاد ا 7۳ تنوع د رآمدهای شرکت 0 0 ‎co‏ حم ‎y‏ كارهاى جديد اقدامات ‏ هوشیارانه ۳ ‎oe‏ ‏د 0 ‎ie‏ تواحى ‎Deepest‏ ‎aye‏ 2000 eer at st See EO ‏کی‎ er eee Pao a > |] ‏مرت جر‎ ‏رقا‎ 0 ۳ 58 ess

صفحه 23:
ست که در مسیرهای جدید و تفر 6 ل

صفحه 24:
جرا استوانزی همواره باید تکامل بابد ؟ وقوع اتفاقات متفاوتی که سا زگاری استراتژی و به‌روزسازی آن‌را ضروری می‌سازد از جمله موارد عمده ذيل ابن سرب ی مس 0 eal 100000 تلاش رقبا جهت كسب سهم بيشترى از بازار ل 0 foe Sm ESUESSS IN EOE SC BER DES aS ib tee sree Ney SES ey re)

صفحه 25:
زر سر 0-0-7 دتباله رو /واكنشى تغييرات انقلابى سريع تغييرات انقلابى سريع شرایط 01 و آغاز اقدامات ك براى سوار شدن بر . تغبيرات تكاملى تدريجى قله امواج تغييرات

صفحه 26:
PIN Spe) Spl 1 eB reer ers ‏راستاى فعاليت شركت را تعبين م ىكنند و نقشه از بالاى سازمان را به منظور تدوين اهداف‎ ‏عملکردی کوتاه مدت و بلند مدت ؛ اقدامات رقابتی و رویکردهایی برای انجام اعمال داخلی سازمان‎ رادر جهت دستيابى به اهداف كسب و كار و سود ء ارائه مىنمايند . ‎Fm‏ ا ا ا ا ا ا ‎rere nee CR‏ راهبران تغیبرات بر گرفته می‌شود و بسته به نظر مدیر ارشد سازمان این موضوع در تیم های مدیران و با افراد منتخب مدیر ارشد در دستور کار قرار می‌گیرد ؛ که البته طی دوره های زمانی مشخص حداقل سسالانه مورد بازنگری قرار می كيرد .

صفحه 27:

صفحه 28:

صفحه 29:
رزیت ‎hee Gta‏ عراس ر تدرين التراترتى کر توسط رئیس ارشد سازمان هدایت و هماهنگی کل فرآیند استراتزیک را په عهده دارد ؛ البته نه به اين معنا که دیگران مشار کت نمی کنند بلکه مسئول هدایت و راهنمایی و پیگیری و .. بهعهده مدیریت ارشد خواهد بود.مانند شر کت های دل - مایکرو سافت 200 تاکید روی خلاقبت و قضاوت های استراتژیک یک نفره است Cp ese ee Pens ees eee re eer ee PY eee ere eS ee ree eye eens 0 ‏ا‎ PCC ee See ee toe ae ee Rene SS) ‏ا ا‎ een es ‏واگذاری فعالیت‌های مجوری و کلیدی به افراد رده پایین به دلیل ضعف نگرش استراتزیک آنان است و ممکن است‎ علايم ناصحيح جهت تصميم كيرى توسط آنان ارسال شود .

صفحه 30:
تا در( زا 9 رت مجزا واگذارمی‌شود و سپس از گردآوری آرا

صفحه 31:
نقش هيات مديره در تهيه و اجراى استراتى ا ا ا ل 00 ارت بر اقدامات استراتژیک و جلوگیری از افزایش هزینه ها و بررسی مسیرهای استرا انی منتقدانه و هماهنگی‌های اختبارات 0 re Serene One Tee Ones ae By ret @: (7 Owes mtg ey oe re PMS Ue) د اهداف

صفحه 32:
صرورت رویکرد استراتژیک جهت مدیریت کردت ‎tel Sener aE!‏ كي ‎00 AEB ee Sent en Be Sen ne TRONS See BT ‏ایک به صورت ذاتی بوده و مدیران اجبار دارند تا درباره موقعیت ‎ ‎ ‏مزایای آن عبارتند از : ‎ANC eee a‏ ل ل ا م ‎OL NC Te) Se ROLE le‏ ۷ ‎es eee ieee ee eS ene‏ ‎۱ cr ee Tren ee Ss as ene ee ea Pa

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان