کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت استراتژیک منابع انسانی

modirit-s-2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت استراتژیک منابع انسانی”

مدیریت استراتژیک منابع انسانی

اسلاید 1: به نام خدا مديريت استراتژيك منابع انسانی کلاس ؟استاد: ؟ارائه: ؟بهار 1400

اسلاید 2: مقدمهنقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی در موفقیت سازمان بسیاری از تحقیقاتی که در دهه اخیر صورت گرفته نشان می دهد که روش های مدیریت منابع انسانی می تواند موجب بهبود عملکرد سازمان یا شرکت گردد.

اسلاید 3: استراتژیاستراتژي طرحي است جامع، واحد و کامل که براي رسيدن به هدف از برتري هاي ويژه موسسه براي رويارويي با تغييرات عمده محيطي استفاده ميکند.بروس هندرسون صاحب نظر برجسته و موسس گروه مشاوران بوستون، استراتژي را اينگونه تعريف مي‌کند: ايجاد يک مزيت منحصر به فرد براي تمايز سازمان از رقبا. و اساس کار را مديريت اين تمايز مي‌داند.مسيري را كه سازمان در نظر دارد چارچوب فعاليتهاي خود را در آن ايجاد كند تا به اهداف مورد نظر دست يابد استراتژي مي گويند.

اسلاید 4: مقصود یا هدف استراتژیاستراتژي نوعي رويكرد سازگار (منعطف) در طول زمان است كه نگرش سازماني را در دستيابي به اهدافش مشخص مي سازد. مقصود از استراتژي عبارت است از نگهداري و حفظ موقعيت مزيتي سازمان از طريق سرمايه گذاري در نقاط قوت و به حداقل رساندن نقاط ضعف يك سازمان. براي انجام اين امر يك سازمان بايد فرصتها و تهديدهايي را كه از محيط هاي داخلي و خارجي ناشي مي شود را شناسايي كند.

اسلاید 5: مدیریت استراتژیکفرايندي است كه به وسيله آن مديران، هدف درازمدت يك سازمان را برقرار كرده، اهداف عملكردي خاص خود را تنظيم نموده، راهبرد هايي را به منظور دستيابي اين اهداف، در پرتو همه شرايط داخلي و خارجي مربوط تدوين نموده و براي اجراي برنامه هاي عملي منتخب عهده دار مي شوند.

اسلاید 6: مدیریت استراتژیک منابع انسانیمرتبط ساختن مديريت منابع انساني با هدفهاي کوتاه مدت و بلند مدت استراتژيک براي بهبود عملکرد سازمان و ايجاد فرهنگ سازماني که بتوان انعطاف پذيري و خلاقيت را تقويت كرد.استفاده از منابع انساني به صورتي برنامه ريزي شده و انجام کارهايي با هدف قادر ساختن سازمان براي تامين اهداف مورد نظر.

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید