علوم مهندسی برق و الکترونیک

مدیریت انرژی در یک سیستم هیبرید به کمک کنترل کننده فازی ‏

kontrole_fazi_

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت انرژی در یک سیستم هیبرید به کمک کنترل کننده فازی ‏”

مدیریت انرژی در یک سیستم هیبرید به کمک کنترل کننده فازی ‏

اسلاید 1: به نام یکتا قادر مطلق 0000......................................................

اسلاید 2: مدیریت انرژی در یک سیستم هیبرید به کمک کنترل کننده فازی بهمن­ 1397

اسلاید 3: فهرست مطالبریزشبکه ‏معرفی سیستم مدیریت انرژیمقدمهاهداف پایان نامهنتیجه گیری نتایج شبیهسازیپیشنهادات

اسلاید 4: مقدمهپایان‌پذیر بودن سوخت‌های فسیلی، آلودگی‌های فزاینده ناشی از آن‌ها و همچنین پدیده گرم شدن زمین در چند دهه اخیر، توجه سیاست‌گذاران و محققین درزمینه انرژی را به سمت بهره‌برداری از منابع انرژی تجدید پذیر معطوف نموده است. ‏از حیث گسترش استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر، سهم انرژی بادی و خورشیدی بیشتر از سایر منابع انرژی است. نیروگاه‌های بادی و خورشیدی کلیه مزایای ذکرشده در مورد منابع تجدید پذیر را دارا هستند.روش­های مختلفی برای ادغام منابع انرژی و سیستم­های ذخیره­ساز در یک سیستم مستقل وجود دارد. در این میان سه روش به­کارگیری شین DC، شین AC و ترکیبی از اینها از جمله روش­های رایج می­باشد.

اسلاید 5: اهداف پایان نامهدر این پایان­نامه به ارائه یک طرح مبتنی بر منطق فازی به منظور مدیریت صحیح انرژی یک سیستم هیبرید نوع DC پرداخته شده است. سیستم هیبرید تحت مطالعه در اینجا شامل سیستم فتوولتائیک همراه با سیستم ردیاب حداکثر توان، توربین بادی مغناطیس دائم، پیل سوختی غشای پلیمری و یک سیستم ذخیره­سازی بوده که در حال تغذیه بارهای AC متغیر می­باشد. سیستم مدیریت انرژی این سیستم بر اساس منطق فازی بوده و به کمک آن عملکرد منابع مختلف درون شبکه هماهنگ می­گردند. به­کارگیری این منطق در برابر تغییرات مختلف شبکه بسیار مقاوم بوده و از انعطاف­پذیری مناسبی در برابر تغییرات مختلف شبکه برخوردار است. علاوه بر این به منظور دریافت حداکثر توان ازسیستم فتوولتائیک یک سیستم ردیاب حداکثر توان پیشنهاد می­گردد که ترکیبی از دو الگوریتم مشاهده و آشوب و کنترل کننده فازی است.

اسلاید 6: ریزشبکهریزشبکه هــا مزایــاي فراوانــي بــرای مصرف کنندگــان بــه ارمغــان مي­آورند کــه از آن جمله مي­تــوان بهبــود قابلیــت اطمینان بــا تأمین توان مطمئن توسط خود جزیره در مدت زمان خاموشي و بهبود کیفیت توان را نام برد. علاوه بــر آن ریزشبکه ها باعــث کاهش تلفات با کوتاه کــردن فاصله تولید و مصرف و مدیریت خاموشــي میشوند.مسایل و مشــکالت مربوط به کنترل کیفیت ماننــد وجود سطــوح ولتــاژ نامتــداول و یا وجود فرکانس خارج از محدوده ي قابل تحمل تجهیزات.جلوگیري از اتصال مجدد ریزشبکه به شبکه در حالتی که فاز ولتاژ متفاوتی بین شبکه توزیع و منابع تولید پراکنده ی موجود در ریزشبکه وجود دارد. به وجــود آمدن تداخل در هنگــام باز وصل جزیره به شبکه توزیعبه دلیل مســایل ایمني و حفاظتي در برطرف کردن خطاهایي که ممکن است توسط سامانه هاي درون ریزشبکه آشکار و شناسایي نشوند .

اسلاید 7: روش های کنترل ریزشبکه1-کنترل کننده تناسبی انتگرالی (PI)روش پیشنهادی در این پژوهش شامل ترکیب کنترل کننده تناسبی انتگرالی (PI)با الگوریتم بهینه­سازی کلونی مصنوعی زنبورعسل است که بر روی یک سیستم هیبرید شامل هر دو سیستم تبدیل انرژی باد و خورشید پیاده­سازی شده استالگوریتم ABC با کنترل کننده PI

اسلاید 8: 2-کنترل مد لغزشی تطبیقی3-روش کنترلی منطق فازی4-فن آوری هیدروژن5-استفاده از انرژی امواج و مدیریت انرژيروش های کنترل ریزشبکه

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید