کسب و کارمدیریت و رهبری

مدیریت تغییر سازمانی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 34 اسلاید پاورپوینت مدیریت تغییر سازمانی در 34 اسلاید و با فرمت قابل ویرایش برای ارائه در سمینارهای کلاسی تهیه شده است. مدیریت تغییر سازمانی چرا؟چطور؟چگونه؟ بسیار یاز افراد درباره تغییر مشوش بوده و آگاهانه یا ناآگاهانه در برابر تغییر مقاومت می کنند. آهنگ حرکت تغییر با ظهور اینترنت،رشد فناوری های نوین و … همواره فزاینده بوده است. مدیریت تغییر سازمانی به دنبال درک تمایلات گروه هدف و کار کردن با آنها برای افزایش مؤثر روند پذیرش تغییر می باشد. دو جنبه مرتبط با تغییر سازمانی تغییر سازمانی طراحی سازمانی در مدیریت تغییر سازمانی به غلبه بر افکار و احساسات شرکت کنندگان و گروه ههدف اهمیت داده می شود. در طراحی سازمانی مقررات،مهارت ها،شرح شغل ها و ساختار نیروی کار مجددا طراحی می شود. دیدگاه های مدیریت تغییر سازمانی به دفعات بررسی شده و در مجموع نگرش افراد به آن به عنوان دلایل عمده شکست های طرح محسوب می شود. دلایل شکست طرح نارسایی در تعریف اهداف فقدان ارتباط مشکلات مدیریت بی تجربگی در حیطه عمل و پیچیدگی وظایف مسائل فنی مدیریت تغییر سازمانی تقریبآ جنبه حیاتی هر پروژه ای است و باید به عنوان یک فرایند کاری مجزا و خاص مورد توجه قرار بگیرد. مدیریت تغییر سازمانی دریافت که به طور معمول نیروی انسانی به عنوان یک عنصر مجزای کار شناخته نشده است. گروه مدیریت پروژه مجبورند بهترین شیوه خودشان را برای اطمینان از موفقیت یک تغییر فناوری شده در سازمان به کار بگیرند. سه استراتژی رهبری تغییر رهبری تغییر مدلی است که با استفاده از ترکیبی از سبک های رهبری سعی در آماده نگاه داشتن کارکنان و سازمان برای یادگیری و رشد مستمر دارد. رهبری تغییر از طریق قدرت رهبری تغییر از طریق استدلال رهبری تغییر از طریق بازآموزی مدیریت تغییر سازمانی به عنوان شروع پروژه بکارگیری سبک های مدیریت و رهبری در آماده نگاه داشتن و ترغیب کارکنان برای یادگیری و رشد مستمر و قبول تغییر و همچنین ایجاد شرایط و امکانات مناسب جهت انجام تغییرات سازمانی می باشد. رهبران تغییر کسانی هستند که که به آینده فکر می کنند،مقصد را می شناسند،اعتماد به نفس برای ایجاد تغییر را در خودشان دارند.و همچنین برای کمک یا هدایت دیگران در ایجاد تغییر صبر و بردباری به خرج می دهند. نگرش های مدیریت تغییر سازمانی در شروع پروژه ها باید به صورت روشن و شفاف بیان شود. پاورپوینت مدیریت تغییر سازمانی دسته بندی: مدیریت – بازاریابی تهیه و تنظیم: دانشجوی کارشناسی ارشد فرمت: قابل ویرایش تعداد اسلاید: 35

asiyehmardevani

صفحه 1:

صفحه 2:
Sin eee eS) rene BEET ۱۳ ۲ بسياري از ‎ee‏ در باره تغيير مشوش بوده و ‎UA 0 en‏ ‎eG‏ ” آهنك حركت تغيير با ظهور اينترنت, رشد فن أوريهاي نوين و ... همواره فزاينده است. ۲ مدیریت تغییر سازماني به دنبال درک ۳۹-۰ گروه هدف و کار کردن با آنها براي افزایش موثر روند پذیرش تغییر است

صفحه 3:
دو جنبه مرتبط با تغيير رل 1- تغییر سازماني ‎bea‏ ل ‎as CARCI ATI‏ ی ‎RES Srer pc erro ip rnmrocg rion Ma rreg|‏ 4 2 ۳ ‎(ooo Res er Scenes eee ee eee ‏شغل ها و نار تيروي کار مجدد‎ ‏شود.‎

صفحه 4:
7 ALT ICUR) a PE ‏ل‎ ood ۱۳ ‏به عنوان‎ oll ۱ ceed

صفحه 5:
ی دلايل شكست طرح 7 نارسايي در تعريف اهداف 9617 فقدان ارتباط ی %20 بي تجربگي در حیطه ‎arr S Ve ED Ea‏ دبا زبس 17% 14

صفحه 6:
20 15 10 اد ‎Beer ron Cony‏ برنامه هاي مهم پیش ‎ore ۳‏ پروژه عدم تطابق اهداف با 0 هرينه هاءا قابل توجه ‎ae‏ بيني نشده فقدان احساس مالکیت ‎Ler‏ ‏الزامات ناپایدار مقاومت سازماني در برابر تغيير

صفحه 7:
oO eee CRC) SPECS CC Tete a 0 (SC) pe ease re OC ing) CYC oar ean ve | 7" گروه مدیریت پروژه مجبورند بهترین شیوه خودشان را . براي اطمينان از موفقيت يى تغيير فنآوري شده در سازمان ‎teres ary‏

صفحه 8:
‎ee oe‏ رص صم ‏رهبري تغییر مدلي است که با استفاده از تركيبي از سبك هاي ‎rye Stee eee ye ere)‏ ۱ يادگيري و رشد مستمر دارد ‏۴ رهبري تغییر از طریق قدرت ۴ رهبري تغییر از طریق استدلال ‎Er TCD ee ‏مر‎

صفحه 9:

صفحه 10:
مدیریت تغییر سازماني شروع پروژه 0 و شوج ‎US‏ ان اد رض همچنین ایجاد شرایط و امکاا سازمانى مى باشد. رهبران می‌کنند. مقصد را می‌شناسند. اعتماد به نفس ب ‎eae eres‏ رس ت دنت وی شاه تغيير صبر و بردبارى به خرج مىدهند. الا اي ری لاد لب رت ۱

صفحه 11:
3ج چه تعداد درگیر 4- -كدام سك 2 ا aa 0 ی ارتباط گروه ‎Sn preety‏ ۹

صفحه 12:
موقعيتي براي تغيير به عنوان بخشي از تعريف يروزه بايد اجباري براي تغيير وجود داشته باشد كه بتوان همه - و به طور مستقيم گروه هدف- را ملزم 5 در " موقعيتي براي تغيير” بايستي روشن شود كه راههاي بهتري براي انجام امور ‎PETe a)‏ ۳

صفحه 13:
رت 2 1 > 7 حامي پروژه معمولا کسی ‎cs pe 2 ena]‏ ل الات ‎ny Dy‏ و دي براي پیاده سازي و اجراي پروژه موقعیت و توانايي دارد و ممکن است براي سازماني كه به طور مستقيم دركبر موضوع هستيد, بيامدهاي تغيير را ” داشتن يى الكّوي حمايتي ابتدا مشخص مي كند كه چه کسي درگیر پروژه است و آنها چه پشتيباني و حمايتي به عمل مي اورند

صفحه 14:
UO ES EP ISM SPECIE Sey 1- واحدهاي اجرايي سازمان 2- ساير قسمت هاي درك ره ۲۱۱ ا ا 0 4- بخش فنآوري اطلاعات 5- قسمت مالي 6 - ستاد اوليه خدمات به مشتريان

صفحه 15:
Dever ‏برنامه هاي‎ pene ‏ات الا ار‎ ۲ 7 een ST eC pee rerrene See LCC LE Stee Bree Ol cve ‏مي زد.‎

صفحه 16:
۱ 8 00 ee J? ‏مقاومت‎ ‎> eS eS U IN DCT Ot Tpette ae RP IP TIN BC. ‏به راحتي و برخي دیگر با دشواري آنرا مي پذیرند.‎ ۲" بخشي از هنر مدیریت تغییر سازماني عبارتند از: 1- درك اين كه شما مايليد افراد جه روندي را اتخاذ کنند 2 تشخیص اینکه نخرش آنها احتمالا چیست؟ 3- استفاده از دانشي که آنها را در مسیر صحیح هدایت كند

صفحه 17:
9 Jp) ‏مقاومت‎ چانه زنی pees ‏تا‎ 5201156 عدم 2-5 حسيعي هر بايدار ۳۳ ۳ f

صفحه 18:
2 0 ‏ا‎ CMD ‏عادي ترين واكننثر 27 منفي است.‎ ” در جايي كه افراد ابتدا با تغيير همراه هستند ممكن cul ol ‏م‎ 0 y>% ‏که افراد به واسطه ماهیت تغییر نا امید مي شوند یا‎ اینکه تلاش آنها موجب مي شود که بر ‎el) HE‏

صفحه 19:
Baily cula> د) خوش بيني 01 (اعتقاد) ‎Ky‏ ‏شرایط آتي ی ج) واقع گرايي 2 الف رم سوت ل ‎Se 8‏ زر ‎LES iM 1‏ ‎leisy‏ تت کنترل پنهان 5 ‎mae‏

صفحه 20:
۱ Perr Pen oe Pe Aveta eter ‏ل‎ eU ECS ‏منحني هيجاني آنها را هدایت کنید.‎ 0 ‏اا‎ bY ars SVE ays Lai 9) [cole |۱7 aul just 19 jl ise 992 0955 551 ¥ 00 ‏ا‎ co

صفحه 21:
"مشارکت ‎ress Jlas‏ هدف مساله ‎wo‏ ۳۹ "کار کردن با یک گروه هدف بزرگ بر زما هزينه يروزه مي افزايد. aw ‏ا ا‎ uss SY ‏ارتباطات قبلي نياز نداشته باشد.‎

صفحه 22:
برخي از روشهاي تغیبر Peg) eae ‏مشاوره اي‎ -2 ‏هدايت كننده‎ -3 4 اجباري

صفحه 23:
مشاركتي 50 Ag tan ere one eps Bree ert ets ens) ۲ آنها درباره مسایل « ‎sabi‏ ی( مي ۳ ” نظرات آنان جويا شده و بر اساس آن عمل حلا 32

صفحه 24:
” كروه هدف در زمينه تغييرات اطلاع دارند و ا ل هدایت كننده نيروي کار درباره تغییرات و این که چرا این تغییرات داراي اهمیت است , 2 دارند اجباري نيروي کار مي گویند که مجبورند دستورات جدید را اطاعت کنند

صفحه 25:

صفحه 26:
ارتباطات ”يكي از ابزارهاي اصلي براي ترويج تغيير ارتباطات است. 0 نكرش ابتدايي به ارتباطات دو هدف عمده دارد: 1- هدایت کردن اطلاعات مهمي که مخاطبان نیاز دارند 0

صفحه 27:
oa Car reeset STB eRe مرحله شروع تس ‎sly”‏ هر مرحله برنامه مدیربت تغییر به طور مشروح تهیه خواهد شد. ‏ل 00 ت90 نگرش كلي منجر خواهد شد. ‏۲ به عنوان بخشي از شروع فعالیت ها براي ‎Perel) [0 pepe ruc ye)‏ مجددا احیا شوند.

صفحه 28:
روش هاي مديريت تغيير سازء دست آوردن دو الگوي ‎Lol‏ 1- درونداد - يعني تجزیه و ت [۱ psi - olaig yp -2

صفحه 29:
۲ فعالیت هاي درونداد در اصل رفتارهايي براساس واقعیت, و تجزیه و تحلیل هستند. ۲ متخصصان مدیریت تغییر سازماني ابزارهاي خاصي براي این منظور دارند که عبارتند از: 00 2 ارزيابي كردن فرهنكء رفتار. نكرش و قابليت هاي گروه 3- تعيين اهداف تغيير 4- اتخاذ تصميم در مورد 0 براي ايجاد تغيير ضروري است.

صفحه 30:
7" فعالیت هاي برونداد به فالب هاي مختلف ارتباطات كرايش دارد. 1۳ 1- پیام هاي ارتباطي 2- بستر سازي 4- كارگاههاي مشاركتي

صفحه 31:
9 Cerne ‏مرحله نهايي‎ ۹ Yloj arimod al> po S oll ¥ ۱ OS ED oC ee ern Bee ۲ممکن است ك0 اينکه گروه هدف در حال حاضر تا چه اندازه موجب موفقیت پروژه شده 0۱ ۳۹9 رق لا موه ره سايم ل ۱ ل ا ا ا ۱۳

صفحه 32:
مدیریت تغییر سازماني به عنوان ‎poe‏ پایان پروژه — ۱ Ore ts eas Fe ae ‏جديد سازماني به عنوان يى الكّوي كارآمد و‎ | ‏آمیز آغاز شود.‎ فرایند طغیان به طور معمول کارکردهاي مديريت منايع ۳ ‎vite‏ در

صفحه 33:
ا ا ا لانن ۱ وجود دارد: 1- کارکنان طغیانگر درخواست خواهند کرد كه روش ها و فرايند هاي موجود را به كار 0 00 2- ممكن است مجريان دلايلي داشته باشند - يعني أن افرادي كه شما براي اجراي راه حل هاي جديد به انها تكيه مي كنيد.

صفحه 34:
1 Pee cee Be ‏كاري ضروري است؟‎ ” آموزش مناسب و به موقع 0 ‏ل ا‎ BR "پایگاه ‎SoS,‏ رساني سود مند ” مركز فراخوان حمايت

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان