صفحه 1:
کانال تلکرامي بانک پاور پوینت
ل د
صفحه 2:
ae سوزى دور يهار و شك كام اثتهاء عشم تر ذا وتقويت و طرلوت يوت سوه وم
I 9 Se 86 SU كودكان MS le باق Boome
حبت تم قد خن و تشم ای امعوون قد خرن
جمت كتتول جرس خرن معجون جرس خرن
تم دصق کد و مر در درل ريگ اف کد چرب .و تایه ده و home
جيت رفع استرسء تراحتي هاي عصبي؛ سردردهاي مزمن ورن اسب
تشم ترشح ونان ناگی ape Neth geld
هم معوون كيدو مجازي
۳ جيت رفع و ييشكيري از مشكلات كليوي و مجاري انراري از قيل سنك كليهه سنك ssa a An ۳
جبت رف مشکلات معد و روه از پچ نف مه درد و تتظيم كته ترشح الزيمهاي معنو زودة معجون گوارش
ب کف از
همه
nde dp nna قع ل در ود پا :شک woe su ie a
جرضه عرقيجات كباهي اصيل تمصر كا
رکب برقیجات گياهي اصیل قمصر کاشان و تب
اب :شمارم تماس8110 553 0933 - 6911 567 0913
ق یکین دوه
بقیگی احضابه نی ارم بخش» خدهونایه درمان نیغوای و فالات عي
صفحه 3:
به نام حذا
صفحه 4:
ث مد یرد
مهارد
صفحه 5:
هدف :
آشنا كردن و توانمندسازي دانشجويان در
زمينهي مدیریت خشم
اهداف ویژه
الك ا ل م
٠ توانمندسازي دانشجويان در زمينه مهارتهاي مديريت
خشم.
صفحه 6:
Se 13 we
* خشم احساسي است که به صورت جسماني و هيجاني ابراز
ميشود. خشم واکنش طبيعي ارگانیسم نسبت به شرايطي است
كه فرد دجار ناكامي ميشود. اين احساس ميتواند از يك
زا را
عصبانيت را در بركيرد.
* با اینکه خشم احساسي طبيعي و لازم است» ولي وقتي شدت
آن خيلي زیاد باشد» در موارد زيادي ات »و نحوه
یار ای سا معا SPE SRS,
صفحه 7:
- در كدام يك از موارد ذكر شده فرد مزبور حق داشته
عصباني شود؟
- در کدام يك» عصباني شدن به ضرر وي بوده است؟
- در كدام يك از مواردء رفتار فرد عصباني مناسب بوده
است ؟
- اگر. در يكي از موارد» مشكلي براي فرد پیش آمده» اين
مشكل به علت عصبانيت وي بوده يا رفتار ناشي ان
00
صفحه 8:
ee Ie BE سا
صفحه 9:
افرایش ضبربان قلب
افرایش فشار خون
كشاد شدن مردمك جشم
نقبض شدن عضلات
صفحه 10:
علائم هشدار در مورد نشم (dole!)
0
داغ شدن يايخ كردن
بیحس شدن برحی قسمت های بدن
Ha hy C
صفحه 11:
موقیتهای ثم برانگیز
قطع شدن یک کار مورد علاقه
مورد ظلم واقع شدن
مسخره پا تحقیس شدن
قرار گررفتن در محرض پرخاشگری از جانب دیگران
صفحه 12:
موقعیت های خشم ببرانگییر (ادامه)
* مورد بی اعتنایی یا بی توجهی رار گرفتن
* گول خوردن
|
صفحه 13:
روشهاي واكنش نشان دادن
در مقابل احساس خشم
صفحه 14:
روش هاى مديريت خشم
9 آرام سازى
تغییس خود گویی های منفی
حل مشكل
ايجاد تغييس در محيط
الت ا ل
صفحه 15:
صفحه 16:
مدبيريت خشم
0
5
5
صفحه 17:
تن
روش هاى كنترل نشم
صفحه 18:
روش های کنترل خشم
* ایجاد تغییر در محیط
صفحه 19:
روش هاى كنترل نشم
* ابراز خشم به شيوه سازكارانه
صفحه 20:
جمعبندي
٠ در اين كاركاه جه آموختيد؟
٠. جه 000 داريد؟
صفحه 21:
راهنماى عملى بركزارى كار كاههاى
آموزش مهارنهای زندگی
ویژه دانشجویان
el eat te re 1
Pe tS ROS ete ee be)
صفحه 22:
با تشکر از
سرپرست حوزه امور فرهنگی و رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت» درمان
وآموزش پزشکی
معاونت دانشجوبي فرهنكى دانشكاه علوم يزشكى وخدمات بهداشتى درمانى
له
Re re Te ee ا ie)
سركار خانم دكتر رنجبر نوازى مشاور سابق وزير بهداشت» سل
آموزش پزشکی در امور زنان
دفتر امور زنان
Ue Tes Te LSB) ]| 2 ۳
صفحه 23:
ل
no Yee epee ee eer) 0010
eT Soe TS Spe ee here rl er
يزشكى
ل ل ل ل
بزشكى
ed ا ل ل ل
پزشکی