تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 23 اسلاید

مهران علیمردانی

صفحه 1:
کانال تلکرامي بانک پاور پوینت ل د

صفحه 2:
‎ae‏ سوزى دور يهار و شك كام اثتهاء عشم تر ذا وتقويت و طرلوت يوت سوه وم ‎I 9 Se 86 SU‏ كودكان ‎MS le‏ باق ‎Boome‏ ‏حبت تم قد خن و تشم ای امعوون قد خرن جمت كتتول جرس خرن معجون جرس خرن تم دصق کد و مر در درل ريگ اف کد چرب .و تایه ده و ‎home‏ ‏جيت رفع استرسء تراحتي هاي عصبي؛ سردردهاي مزمن ورن اسب تشم ترشح ونان ناگی ‎ape Neth geld‏ هم معوون كيدو مجازي ‏۳ جيت رفع و ييشكيري از مشكلات كليوي و مجاري انراري از قيل سنك كليهه سنك ‎ssa a An‏ ۳ ‎ ‏جبت رف مشکلات معد و روه از پچ نف مه درد و تتظيم كته ترشح الزيمهاي معنو زودة معجون گوارش ‏ب کف از ‏همه ‎nde dp nna‏ قع ل در ود پا :شک ‎woe su ie a‏ ‏جرضه عرقيجات كباهي اصيل تمصر كا ‏رکب برقیجات گياهي اصیل قمصر کاشان و تب اب :شمارم تماس8110 553 0933 - 6911 567 0913 ‏ق یکین دوه ‎ ‎ ‏بقیگی احضابه نی ارم بخش» خدهونایه درمان نیغوای و فالات عي ‎

صفحه 3:
به نام حذا

صفحه 4:
ث مد یرد مهارد

صفحه 5:
هدف : آشنا كردن و توانمندسازي دانشجويان در زمينه‌ي مدیریت خشم اهداف ویژه الك ا ل م ‎٠‏ توانمندسازي دانشجويان در زمينه مهارتهاي مديريت خشم.

صفحه 6:
Se 13 we * خشم احساسي است که به صورت جسماني و هيجاني ابراز ميشود. خشم واکنش طبيعي ارگانیسم نسبت به شرايطي است كه فرد دجار ناكامي ميشود. اين احساس ميتواند از يك زا را عصبانيت را در بركيرد. * با اینکه خشم احساسي طبيعي و لازم است» ولي وقتي شدت آن خيلي زیاد باشد» در موارد زيادي ات »و نحوه یار ای سا معا ‎SPE SRS,‏

صفحه 7:
- در كدام يك از موارد ذكر شده فرد مزبور حق داشته عصباني شود؟ - در کدام يك» عصباني شدن به ضرر وي بوده است؟ - در كدام يك از مواردء رفتار فرد عصباني مناسب بوده است ؟ - اگر. در يكي از موارد» مشكلي براي فرد پیش آمده» اين مشكل به علت عصبانيت وي بوده يا رفتار ناشي ان 00

صفحه 8:
‎ee Ie BE‏ سا

صفحه 9:
افرایش ضبربان قلب افرایش فشار خون كشاد شدن مردمك جشم نقبض شدن عضلات

صفحه 10:
علائم هشدار در مورد نشم ‎(dole!)‏ 0 داغ شدن يايخ كردن بیحس شدن بر‌حی قسمت های بدن Ha hy C

صفحه 11:
موقیت‌های ثم برانگیز قطع شدن یک کار مورد علاقه مورد ظلم واقع شدن مسخره پا تحقیس شدن قرار گررفتن در محرض پرخاشگری از جانب دیگران

صفحه 12:
موقعیت های خشم ببرانگییر (ادامه) * مورد بی اعتنایی یا بی توجهی رار گرفتن * گول خوردن |

صفحه 13:
روشهاي واكنش نشان دادن در مقابل احساس خشم

صفحه 14:
روش هاى مديريت خشم 9 آرام سازى تغییس خود گویی های منفی حل مشكل ايجاد تغييس در محيط الت ا ل

صفحه 15:

صفحه 16:
مدبيريت خشم 0 5 5

صفحه 17:
تن روش هاى كنترل نشم

صفحه 18:
روش های کنترل خشم * ایجاد تغییر در محیط

صفحه 19:
روش هاى كنترل نشم * ابراز خشم به شيوه سازكارانه

صفحه 20:
جمعبندي ‎٠‏ در اين كاركاه جه آموختيد؟ ‎٠.‏ جه 000 داريد؟

صفحه 21:
راهنماى عملى بركزارى كار كاههاى آموزش مهارنهای زندگی ویژه دانشجویان ‎el eat te re‏ 1 ‎Pe tS ROS ete ee be)‏

صفحه 22:
با تشکر از سرپرست حوزه امور فرهنگی و رفاهی دانشجویان وزارت بهداشت» درمان وآموزش پزشکی معاونت دانشجوبي فرهنكى دانشكاه علوم يزشكى وخدمات بهداشتى درمانى له Re re Te ee ‏ا‎ ie) ‏سركار خانم دكتر رنجبر نوازى مشاور سابق وزير بهداشت» سل‎ ‏آموزش پزشکی در امور زنان‎ دفتر امور زنان ‎Ue Tes Te LSB)‏ ]| 2 ۳

صفحه 23:
ل ‎no Yee epee ee eer)‏ 0010 eT Soe TS Spe ee here rl er ‏يزشكى‎ ل ل ل ل بزشكى ‎ed‏ ا ل ل ل پزشکی

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
15,000 تومان