کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

مدیریت راهبردی داروخانه آنلاین

osole-modiriat-rahbordi-darokhane-online

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۰۴ اسلاید در این پاورپوینت نگاهی داریم بر ماموریت شرکت، چشم انداز، سیاست ها، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی (رسم ماتریس EFE & IEF)، QSPM و ماتریس Space و ماتریس SWOT و ... که یک پروژه دانشجویی است که برای درس های مدیریتی تهیه شده.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
715 بازدید, 1 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت راهبردی داروخانه آنلاین”

مدیریت راهبردی داروخانه آنلاین

اسلاید 1: شرکت آسان دارواعضاء:نیما فریدونیموضوع:سند ماموریت,

اسلاید 2: ما در شرکت آسان دارو در تلاش هستیم که با توسعه و بهبود سیستم اینترنتی تامین و ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی برای خدمت رسانی به موقع به نیازهای دارویی بیماران و جامعه پزشکی در رشایط خاص و مناطق محروم با به کار گیری موثر منابع و دانش روز، کارکنان متخصص و رعایت آخرین استانداردهای جهانی فعالیت نماییم. ماموریت شرکت

اسلاید 3: چشم انداز شرکتشرکت آسان دارو در صدد است با توسعه توانمندی های سازمان و بهرمندی از مدیران و کارمندان کوشا بهترین کیفیت خدمات در زمینه تامین و توزیع اینترنتی دارو و کالاهای پزشکی به همراه مدیریت قیمت در ایران و حتی کشورهای منطقه ارائه نموده و به عنوان مطمئن ترین، معتبرترین و مشتری مدارترین سیستم تامین و توزیع اینترنتی دارو و کالاهای پزشکی شناخته شود.

اسلاید 4: سیاست های شرکتشرکت آسان دارو در وحلۀ اول سیاست های خود را مبنی بر تامین هرچه آسان تر دارو، خدمات پزشکی و کمک به مدیریت هزینه های آن برای بیماران نادر و خاص و همچنین استفاده از بروزترین فناوری های دنیا برای سرویس دهی و شناسایی نیازهای حال و آینده مشتریان و تلاش برای پاسخگویی موثر به آنها قرار داده است. دومین اصل برای شرکت حفظ کیفیت و سرعت در ارائه خدمات، رعایت و احترام به حقوق مصرف کننده و جلب رضایت کلیه طرف های ذینفع می باشد.

اسلاید 5: Bringing the medicine at your doorشعار شرکت

اسلاید 6: اهداف کوتاه مدت ما در شرکت آسان دارو در وحله اول در تلاش هستیم که زنجیره تامین دارو را در سطح کلان شهر ها آسان تر کنیم و خدمات خود را با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی بر روی پلتفرم های مختلف ارائه دهیم تا بتوانیم از پتانسیل تمام داروخانه ها و شرکت های دارو سازی برای تامین نیاز های دارویی کشور نهایت استفاده را کنیم و همچنین با تحت پوشش قرار دادن بیماران نادر و خاص که نیاز به داروهایی خاص دارند که باید از خارج از کشور وارد شوند به صورت های گوناگون یاری رسانیم.

50,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید