تعداد اسلايدهاي پاورپوينت: 8 اسلايد کانال‌ها و مسیرهای ارتباطی هستند که از طریق آن‌ها برای مخاطبان پیام ارسال می‌شود. امّا اینکه آیا این کانال‌ها در محتوای پیام دخل و تصرف دارند یا این که فقط یک وسیله خنثی در انتقال پیام می‌باشد از مباحث مهم در فلسفه رسانه و بالطبع در مدیریت آن است. مدیریت رسانه علمی میان رشته‌ای است و محصور چندین علم و محصول چند رشته علمی است. ارتباطات و دانش‌های پیرامون آن اولین علم سازنده این رشته است. علاوه بر آن علم مدیریت، سازمان‌دهی یافته‌های آن را به عهده دارد. فلسفه رسانه که نوعی فلسفه مضاف محسوب می‌شود استخوان‌بندی گرایش‌های آن را می‌تواند شکل دهد.

pourrahimimatineh

صفحه 1:

صفحه 2:
‎Se 1 5‏ 1 0 آذآ[ ااا ‎RCS Ne SCTE‏ اا ا ات ا ال ۱ پیرامون آن اولین علم سازنده این رشته است. علاوه بر آن علم مدیریت. سازمان‌دهی یافته‌های ّن رابه عهده دارد. فلسفه رسانه که ‎epee every oy‏ و ‎ ‎

صفحه 3:
00 عمر بسیا اندک لین رشته علمی و عدم اا ار شده که آنها هریک ا ا م ‎Nt hy Seco‏ ۱ ‎wens nts ern‏ اصول مذیربت یدست آورده و زملنی محققی که براسی ات رو لس ‎Pierce‏ ‎Res eases ee Rome SS ToS eon See net‏ ۱ حاد خر نوع اول و الف تبيين دوكاته از مديريت رساتة هشتگانه جات سب ی و( سای تن ده تقسیم بندی مبتنی بر رابطه رسانه ‎oe‏

صفحه 4:
الف: تبیین دوگانه از مدیریت رسانه ۱- مدیریت بر رسانه‌ها: در هر کشور مدیریت یا مدیریت‌هلیی مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای نظام رسانه‌ای رابه عهده دارند. آن‌ها به طرق كوناكون با نظارت در جارجوب قوانين و مقررات از حريم قانون اساسى و ديكر قوانين موضوعه ياسدارى و دفاع مىكنند. حوزه ‎npg‏ ۱ ۱- تدوین و تنظیم یا اصلاح نظام حقوقی رسانه‌ها | a "ب روابط بين رسانهها را تعريف مى كنك ۴- روابط بین رسانه‌ها و مخاطبان را معلوم می‌نماید. ۱ ا ‎eer ens ee es ie Skee ie‏ 0 رسانه بر رفتار آن نظارت می کند. مدیریت بر رسانه اغلب در دو نوع دولتی و وجود دارد. ‎(ene‏ 11 را ‎Ferry er yee eas ea Ree Ca Dear es en Roe Par rer‏ 1.0 )سازمان رساندها) كه به وسيله كمك مللى سازمانهائجترزإقتازت تجارى در سال 1917 تأسيس شد. مضمون اصلى فعاليتهاى م م اا ا ار ل ال تصویب یا لجرای قوائینی که به ضرر این شرکت‌ها است جلوگیری نماید.

صفحه 5:
الف: تبیین دوكانه 00 م ا ا را را ‎OO‏ ‏وبا برنامه‌ریزی» سازمان‌ذهی» جرا و کتترل و نظارت ها را و و اند هر مذیر رشانه برنی دبسیایی و کامیلبی به اهداف سازمانیناچار است هم دانش مدیریت را بداند. هم ارتباطات و دلتش پیرامونی آن را فایگیرد و هم تفاوت‌های ذاتی رسائعها را بائد. يعنى به توم از فلسقة ريراتعها ‎ed‏ را ‎ey enh‏ ا

صفحه 6:
‎ee eed‏ ل كت ‎ ‏در لین نوع. مفهوم مدیریت رسانه در شکل بسیار وسیعی یا رویکردهای متنوعی شده است که عبارتند از ات ‏۲- مدیریت رسانه در معنای مدیریت بر رسانه خود را نشان می‌دهن. در این رویکرد به مالکیت و آثار آن بر رسانه توجه می‌شود. !- مديريت ارتباط با رسانهها: اين رويكرد در بى حداكثر بهرهبردارى از قدرت رسانه در جهت اهداف و مقاصد سازمانى مىباشد. ‏۴- مدیریت ماتریسی رسانه. که در این رویکرد کارکردهای اصلی و جهاركانه مديريت: برنامهريزى» سازماندهى, اجرا و كنترل با ‎Se NESS Wee Sole aos do eas De‏ ۱ داد). ‏۵- مدیریت رسانه‌های خرد که شامل دنیای وب می‌شود و نه رسانه‌های جمعی. ‎۱ en veR rev creel ‏م ا ا‎ 5 ‏و‎ Sea ‎4 ‎۱ ‏ا‎ ats ‎

صفحه 7:
ج: تقسيم بندى مبتنى بر اراء جان كين 000 وب لد ل ‎Oey ei‏ ‎WM PEC Penman CIP Fe NURI PE‏ ا ا 50 ‎Bey 2a 5 EV OF rT oeme ston Mcgee eR Lace or‏ ل ‎fran SO cca rane Warren‏ ل ‎Bere)‏ 0 ‎gall Sey HEMI era‏ ار د كوا در اين روكرةة رسائدها براى تبليفات بليد مخاطب جمع كو ‎re eg)‏ 0 تست رطس ردیر ‎RUPE Sees SOE Si os Alani‏ بر ار ی رویکرد دارند. در لس الکو قالا دولت‌ها مالک ت رشان راب عهده دارت ‎Sen (lah‏ نظر تن آذاره می‌شود. در لین مدل نظارت عمومینه جای سلطه حاکمان یا قدرت‌های تجاری و اقتصادی افزلیش می‌بلبد و ارزش‌های عمومی جامعه به جای ارزش‌های بازار معیارهای اصلی تولید پیام‌های رسانه‌ای می‌شود. 55-5

صفحه 8:
۱ ‏ال‎ ae cea Coe ln) ‏دریک تفسیم بندی دیگر رویکرد مدیریتی رسانه تحت تأثیر نوع رابطه رسانه با پیامگیر قرار دارد. طبق این مدل سه رویکرد عمده و‎ ۱ lvoe eee eS Sever elec w alroee Peery psc ge Pearce Ope Tet Se i a Se Die te ee iene Soe ent eS ial) 1 N pee we geare eae ey A061 nok Sango ol Ee ‏ا‎ Far Pay FI ‏شود تا بتولن به روشنی درک این رویکرد از پیامگیران را نشان داد. در لین رویکرد پیامگیر یک مخاطب است و نه چیزی دیگر که معادل‎ ‏را ل‎ 00 aoe rege Peer Ce IPO Ps Fur SE gc yp eoaer ren Renee SEB Eos Ree NCES) ea el Ie EY ate err Ceaser ces car eS ery Se) Je CO sents ees es Shen ere a Be en kee ‏وفور یافت. لین رویکرد مدیریتی برای تفوق در رقلبت بازار و تولید کالاهای رسانه‌ای ناچار است که به سمت امیال و خواسته مخاطبانش‎ ‏پیش برود. آن‌ها نمی‌توانند هیچ تفاوت میان هوس‌ها و نیازهای مخاطبانشان ایجاد کنند. آن‌ها به 161066 لالبه مثابه مشتری نگاه‎ ‏ا ال ل‎ | tas Dalen Ee STC ose SR ey Cee Bete ee ‏ا ا ا‎ eed tte aU Boe SSeS aces Sal ‏پای‌بند است: لین رویکرد رابطه دوسویه با پیامگیران برقرار می‌کند و ضمن توجه به نیازهای مخاطبان مصالح آن‌ها را نیز در نظر ذارد یا‎ ۱ eres 1 coe Pca We ere hve Caste pO

10,000 تومان