صفحه 1:

صفحه 2:
eS hee ‏ارشاظات‎ ‏دهم‎ ies) : ‏سساده اما‎ ‏ار‎ Ul ote Pe) tS SUES ‏اراك‎ ‎Olas SU ‏تس‎ eal ‏افسانه امانی‎

صفحه 3:
Andie ‎eb Ce er cee eee Rel D‏ 0 م افراد۷۰درصد ازساغات بیداری خود را در حال اوتباط برقزار كردن .نوشتن_و.خواندن و شنيدن 'هستند . ‎0 ‏ا‎ ١

صفحه 4:
‎gees‏ رت ‏وراد رت را ار ار وزارت ۶ كنترل ‎۳ ‎Ameer ‏اطلاعات

صفحه 5:
نقش ار تباطات ٩ . ‏اعمال مى كند‎ "" شازمان ها داراى سلسّله مراتب الحختياوات و 'خطوط راهنمائق رسمی هستند که کارمندان موطف به ییروی از آنها هستند .

صفحه 6:
فررآیند ارتباط Bee ge Sian) Cpe a Cote) pe eee . ‏شود‎ مشکلات ارباط زمانی شکل می گیرد که در میان این جریان یک مانع و یا فاصله به وجود آید .

صفحه 7:
يك مدل ارتباطى : ‏یک‌مدل ارتناطی از هفت قضمت تشکیل»شده لست‎ * ee ao 6 8

صفحه 8:
۲ فیلتر کردن اشاره به دستکاری اطلاعات دارد.تا موّرد پسند گیرنده واقم شود . * هنگامی که اطلاعات به مدیر ارشد فرستاده می شودباید فشرده و تركيب شوند تا هنكام انتقال به سطوح بالاتر أشكار نگردد. Oe ie tS ee eel a . ‏اطلاعات می کردد‎ " فيلتر كردن 1 توجه زيادى به تفاوت هاى موقعيتى كارمندان مى شود .

صفحه 9:
FO ۴ ما واقعیت "را آن طوو که هست نمی بیتیم بلکه آنها راربه گونه ال رل ا

صفحه 10:
: حجم سنگین اه وان ار از مديران از حجم سنكين اطلاعات 0

صفحه 11:
تدافع ‎eee ele‏ ل ا ا ا ‎emer Ce enna‏ فهم متقابل کاهش می دهد .

صفحه 12:
ob5 FES poe ems Pe cir Ook GENE Cece ee ‏ا‎ ‏ا كل ا ا ا لا انا‎ ‏ا ا ار‎ 0 ‏ا‎ CES ae ‏پدید می آورد که ته دنبال توسعه زبان و اصطلاحات‎ . ‏مخصوص به خود می باشند‎

صفحه 13:
ترس از ارتباطات ‎Toe de ens eect os) ae‏ ا ا د ل ا ‎Ee tete Cov eben‏ ‎Pe LU resort MUS ISB Se gfe Ue er Om‏

صفحه 14:
حهت ارتباطات ۰ رو به بالا رت رو به پایین Al

صفحه 15:
حهت ارتباطات " ارتباط روابه يايين : ال ا اا ل ‎cc‏ رز ا مم pee ON ee NC DS CE ‏ا‎ ‎ دراد‎

صفحه 16:
حهت ارتباطات "" ارتباظ افقئ : ارتباطى كه بين اعضاى يك كرؤه وديا مديران.هم سطح يارهر ا 0

صفحه 17:
‎ae eB Cin‏ ل ‏"" شبكه هائى ارتباطى جزيان ارتباط را مشخص ميكنئند اين كانال ‎TC‏ ا ا ل م ‏رس غير رسمى

صفحه 18:
Ped ae eB ce) و 00 عموما افقى هستئند”و از زنتجيرة قرت ييروى_مى كلنك و به ارتباطات کاری محدود می مانند . | به درخحت:انكوّر شهرّت أدارند در هر جهتى در آزادئ حدّكت ‎eas IE ets)‏ ل ا ا ل كارها ‎GIs LiPo kes,‏ 1

صفحه 19:
سه نوع شبکه رایج برای گروه های کوچکد اک به دقت از زنجیوه رسمی دستورات پیروی میکند . 0 متکی به یهبری است که به عنوان مجرای مرکزی تمام ارتباطات ‎eine hs‏ ام همه اعضا اجازه دارند كه مستقيما با يكديكر ارتباط برقرار كئند .

صفحه 20:
8 “@—_@

صفحه 21:
| "" شبكه هاى غير رسمى منبع اطلاعاتى خوبى هستند جون مشخص شده است که ۷۵درصد کارمندان اولین بار از طریق شایعاتی که به گوششان می خورد از مسائل آگاه می شوند .

صفحه 22:
PB) ee Sr een ee) coon as | ‏ا ا‎ pA er et Pee, ‎SS iit‏ ی ‏و 1 را باور پذیر تر و قابل اعتماد تر از اعلاميه هاى :رسمئ مديران است . ‎lia!‏ م ل رت

صفحه 23:
ار تباطات غیر کلامی دو مورد از اساسی ترین پیام هابی که توسط زبان بندنی انتقال مىئ ‎be ase)‏ ۱ میزانی که یک فرد فردی دیگر را دوست دارد و علاقه مند به ‎Ceey)‏ ۱ [۳ Pee eee pao

صفحه 24:
انتخاب مجرای ارتباطی بعضی از راههای ارتباطی قوی هستند به این دلیل که آنهامی توانند : چندین موقعیت را به طور همزمان کنترل کنند . بازخورد سریع داشته باشند . بسیار شخصی باشند .

صفحه 25:
1 مار ارت ری اروت تا را رت ارت حالات و زنان تراى ايجاد رابطه از ضحبت كردن"استفاده مى "" به اعتقاد تانن ارتباط یک عمل تعادلی مداوم است که نیاز هاى متضاد صمیمیّت و استقلال زا بؤاورده مى کند .

صفحه 26:
ارتباط سیاسی درست * کلمات اولین وسیله هایی هستند که افراد با آنها ارتباط برقزار می کنند . و ۱9 ‎oe Ran Cerne eye‏ ل ا 1ن برای انتقال پیام در واضح ترین و دقیق ترین شکل کم می کنیم

صفحه 27:
ا * اولین مشکل بر اثر معنا شناسی رخ می دهد . و كلمات أست. "" سومين مشكل تن صداهاى مختلف اشت . " جهارمين مشكل تفاوت در درك الفاظ است .

صفحه 28:
راهنمای فر هنكى فرض ئنيك که تفاوث دارید تاراینکه شیاهت ها به انبات برد : و ۷ ۳ ور ال ال از ۰

صفحه 29:
ارتباطات الکترونیکی "" ارتباطات الكترونيكيئخ ناعث ششله:است كه ذيكر نيازئ) به ‎ES ees‏ ۱ ‎oer gr PIE ei eran erg pe nese ad‏ 0 د انقلابى به وجود آورده است".

صفحه 30:
ا رات نا را سما دورستان ‎ols‏

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان