کسب و کار فروش و بازاریابی

مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره برای پیشبرد عملکرد شرکت

modirit-risk0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره برای پیشبرد عملکرد شرکت”

مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره برای پیشبرد عملکرد شرکت

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت ریسک کیفیت در زنجیره برای پیشبرد عملکرد شرکت : نقش ها مکانیسم های کنترل

اسلاید 2: چکیدهرسوایی آسیب محصول را می توان به عنوان کابوس یک شرکت در نظر گرفت. در بسیاری از موارد ، منبع اجزای معیوب یا ناامن ممکن است خود شرکت تولید کننده نباشد. بلکه ممکن است مشکلاتی در شبکه تامین وجود داشته باشد. این تحقیق با هدف بررسی تأثیرات دو روش مدیریت ریسک متمرکز ، یعنی توسعه تأمین کننده و فراخوان محصول فعال ، بر عملکرد شرکت ها انجام شده است. برای بررسی دقیق تأثیر دو نوع مکانیسم کنترل ، ما کنترل اجتماعی و کنترل رسمی را به عنوان پیشینیان شیوه های مدیریت ریسک بررسی می کنیم و نقش های تعدیل کننده آنها را در رابطه بین شیوه های مدیریت ریسک و عملکرد شرکت بررسی می کنیم. بر اساس داده های مبتنی بر نظرسنجی به دست آمده از 209 تولید کننده چینی ، از مدل معادلات ساختاری و رگرسیون سلسله مراتبی برای آزمایش فرضیه های پیشنهادی استفاده می شود. نتایج نشان می دهد که هر دو توسعه دهنده و فراخوان محصول فعال به طور قابل توجهی به عملکرد مالی و عملکرد با کیفیت کمک می کنند.

اسلاید 3: مقدمه بزرگترین مقیاس فراخوان محصول در صنعت تلفن همراه ، یعنی بحران Samsung Galaxy Note 7 ، کنترل کیفیت تولید الکترونیک را مورد توجه قرار داده است. بحران فراخوان همچنین س questionsالاتی را در مورد اینكه چگونه شركت تولیدكننده امروزی می تواند از مشكل كیفیت مطرح شده در زنجیره تأمین خود جلوگیری كند و مهمتر از آن ، در صورت بروز كیفیت محصول ، چگونه می توانند آماده كنند. مشکل کیفیت محصول یک مسئله فعلی است اما یک مشکل قدیمی است. از سال 2006 تا پایان سال 2015 ، تعداد موارد فراخوان محصول در اتحادیه اروپا به میزان 203٪ به سرعت افزایش یافته است. برون سپاری تولید محصولات مارک دار به تولیدکنندگان قرارداد (روت ، تسای ، پولمن و گری ، 2008). طولانی شدن زنجیره تأمین جهانی عدم اطمینان را افزایش می دهد و ملاحظات کیفیت اضافی را به محصولات نهایی اضافه می کند. از آنجا که بسیاری از شرکت ها تولید خود را به خارج از کشور منتقل کرده اند ، اطمینان از کیفیت و ایمنی محصولات آنها دشوارتر می شود (Tse، Tan، Chung، & Lim، 2011). تأثیر ریسک کیفیت در صنایع مختلف احساس می شود. با این حال ، همه فراخوانهای محصول از فرآیندهای ضعیف تولید منشا نمی گیرند. بلکه با خریدهای غیرمسئولانه شرکت ها مرتبط هستند.

اسلاید 4: کنترل رسمی مکانیزمکنترل رسمی مکانیزم کنترلی است که بر استفاده از قرارداد صریح برای تعیین مسئولیت ها و تعهدات هر یک از طرفین متمرکز است (ری ، کیم و لی ، 2014). با این حال قرارداد همیشه تکمیل نشده است و ادبیات استدلال می کند که کنترل رسمی ممکن است از انعطاف پذیری استراتژیک جلوگیری کند (لومینو ، 2015). در مقابل ، با اتکا به هنجارهای مشترک و اعتماد با شرکای تجاری ، کنترل اجتماعی ممکن است انعطاف پذیری بیشتری برای یک شرکت ایجاد کند و هزینه های معاملاتی بیشتری را کاهش دهد (دونگ ، ما و ژو ، 2017). این تحقیق تحقیقات قبلی را با تحقیق در مورد نقش های مختلف دو مکانیسم کنترل در زمینه SCRM گسترش می دهد. بنابراین ، هدف از این تحقیق ساخت و آزمایش مدلی است که با تئوری مربوط به مدیریت ریسک کیفیت هدایت می شود و ارائه تصویری جامع از مکانیسم کنترل بین سازمانی در مدیریت ریسک است. هدف این مدل این است: (1) ارزیابی PPR و SD بر عملکرد شرکت. (ii) پیشینه های کنترل سازمانی PPR و SD را آزمایش کنید. و (iii) بررسی نقش تعدیل كننده سازوكار كنترل بین سازمانی در رابطه بین شیوه های مدیریت ریسك و عملكرد شركت. بقیه این مقاله به شرح زیر سازماندهی شده است. بخش 2 شامل مرور ادبیات مدیریت ریسک است. در بخش 3 ، ما مبانی نظری تحقیق ، مدل تحقیق و فرضیه ها را توصیف می کنیم. بخش 4 روشهای جمع آوری اطلاعات و عملیاتی سازی سازه را در این تحقیق گزارش می کند. سپس ، در بخش 5 ، مدل مدیریت ریسک ، پیشینیان کنترل و اثر تعدیل آن با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) و رگرسیون خطی چند نوکتی آزمایش می شود. نتایج در بخش 6 بحث شده است. در آخر ، ما پیامدهای کار خود را برای تحقیق و عمل خلاصه می کنیم. 2. ادبیات و توسعه نظری مرکز مدل ارائه شده این مفهوم است که مدیریت ریسک هم بر عملکرد مالی (FP) و هم بر عملکرد کیفیت (QP) تأثیر دارد.

اسلاید 5: بیشتر محققان در این زمینه بحث می کنند که چگونه ساختار پیشنهادی آنها می تواند احتمال و تأثیر خطر را کاهش دهد (Ho، Lau، Chan، Tang، & Tse، 2010؛ Ho، Lau، Kwok، Lee، & Ho، 2009؛ ریچی و بریندلی ، 2007 ؛ تون و مولر ، 2010). با این حال ، این مطالعات بر روی ریسک کیفیت در زنجیره تأمین متمرکز نیستند و محدود به جلب تأثیر مدیریت فراخوان محصول بر ارزش ویژه برند هستند (داور و پیلوتلا ، 2000) ، بر واکنش بازار سهام (ژائو ، لی ، نانگ ، و فلین ، 2009) ، یا در مورد اثربخشی بازاریابی (Van Heerde، Helsen، & Dekimpe، 2007b). Gray ، Roth و Leiblein (2011) ریسک کیفیت در کارخانه های تولید دریایی را بررسی کرده و دریافتند که تأثیر موقعیت گیاه ، فاصله جغرافیایی و سطح مهارت کارگران می تواند بر کیفیت کیفیت زنجیره تأمین تأثیر بگذارد. هورا و همکاران (2011) به طور محکم الگوی فراخوان محصول را در موردی بررسی می کند که خطر کیفیت باعث فراخوانی مخرب محصول در صنعت اسباب بازی شود. مطالعه آنها درک ماهیت استراتژی های مختلف یادآوری و بهترین زمان برای شروع یادآوری را افزایش می دهد.

اسلاید 6: مدیران شرکت خریدار برای بهبود کیفیت محصول باید در مورد سرمایه گذاری در امکانات تأمین کنندگان تصمیم بگیرند. علاوه بر این ، شرکت خریدار باید در زمینه آموزش و آموزش سرمایه گذاری کند تا توانایی های تامین کنندگان را برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصول ایجاد کند (Krause ، Handfield و Tyler ، 2007). این فعالیت ها توسط شرکت خرید به منظور کمک به SD در زمینه عملکرد با کیفیت (QP) و توانایی تحریک می شوند (Zsidisin & Ellram، 2003). از دیدگاه نظریه نمایندگی ، SD عملی مبتنی بر رفتار است. چنین عملی مربوط به روند ، وظایف و فعالیتهایی است که منجر به کاهش خطر می شود (هارلند ، برنشلی و واکر ، 2003) ، و هنگامی که فاکتور عدم اطمینان تامین کننده قابل توجه شود ، یک استراتژی مناسب را نشان می دهد (Zsidisin و Ellram (2003)). قابلیت برنامه ریزی وظیفه به میزان مشخص شدن رفتار مناسب توسط عامل از قبل گفته می شود و روشی آسان برای سنجش رفتار را فراهم می کند (آیزناردت ، 1989). هنگامی که یک شرکت درگیر SD می شود ، به یک تامین کننده کمک می کند تا توانایی خود را در کیفیت و نظارت دقیق داشته باشد عملکرد آنها ، الگویی از فعالیتها می تواند توسط هر دو شرکت خریدار و فروشنده تعریف و تأیید شود (Zirpoli & Caputo، 2002؛ Zsidisin & Smith، 2005). به عبارت دیگر ، فعالیت های SD می تواند قابلیت برنامه ریزی بالایی را برای تأمین کننده ایجاد کند. به طور کلی ، هرچه وظیفه تأمین کننده قابل برنامه ریزی باشد ، کنترل رفتار تأمین کننده برای شرکت خریدار آسانتر خواهد بود.

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید