صفحه 1:
بسم الّه الرحمن الرحیم
مدیریت ريسك كيفيت در زنجيره
براى بيشبرد عملكرد شركت :
نقش ها مكانيسم هاى كنترل
صفحه 2:
چکیده
رسوایی آسیب محصول را می توان به عنوان کابوس یک شرکت در نظر
گرفت. در بسیاری از موارد » منبع اجزای معیوب یا ناامن ممکن است خود
شرکت تولید کننده نباشد. بلکه ممکن است مشکلاتی در شبکه تامین وجود
داشته باشد. این تحقیق با هدف بررسی تأثیرات دو روش مدیریت ریسک
متمرکز . یعنی توسعه تأمین کننده و فراخوان محصول فعال . بر عملکرد
شرکت ها انجام شده است. برای بررسی دقیق تأثیر دو نوع مکانیسم کنترل ۰
ما کنترل اجتماعی و کنترل رسمی رابه عنوان پیشینیان شیوه های مدیریت
ریسک بررسی می کنیم و نقش های تعدیل کننده آنها را در رابطه بین شیوه
های مدیریت ریسک و عملکرد شرکت بررسی می کنیم. بر اساس داده های
نی بر نظرستجی به دست آمده از ۲۰۹ تولید کننده ار
معادلات ساختاری و رگرسیون سلسله مراتبی برای آزمایش فرضیه های
پیشنهادی استفاده می شود. نتلیج نشان می دهد که هر دو توسعه دهنده و
فراخوان محصول فعال به طور قابل توجهی به عملکرد مالی و عملکرد با
صفحه 3:
مقدمه ۱
۱
بزرگترین مقیاس فراخوان محصول در صنعت تلفن همراه » یعنی بحران 7 ۱۱0۲6 \“Samsung Galaxy ,|
کنترل کیفیت توليد الكترونيك را مورد توجه قرار ذاده است. يحران فراخوان همجنين س 6561005 لاالاتى ار
Rallye رک توا ننده امروزی می تولند از مشکل کیفیت مطرح شده در زنجیره تأمین خود جلوگیری
و مهمتر از آن ۰ در صورت بروز کیفي ل» چگینه می توانند آماده کنند. مشکل کیفیت لک مت وا
است اما یک مشکل قدیمی است. از سال ۲۰۰۶ تا پایان سال ۲۰۱۵ ۰ تعداد موارد فراخوان محصول در اتحادیه اروپا به
میزان ۲۰۳ به سرعت افزایش یافته است. برون سپاری تولید محصولات مارک دار به تولیدکنندگان قرارداد (روت +
تسای . پولمن و گری . ۲۰۰۸). طولانی شدن زنجیره تأمین جهلنی عدم اطمینان را افزلیش می دهد و ملاحظات کیفیت
اضافی رابه محصولات نهلیی اضافه می کند. از آنجا که بسیاری از شرکت ها تولید خود راابه خارج از کشور منتقل کرده ۲
اک اسان از کیفیت و ایمنی محصولات آنها دشوارتر می شود (2011 ۱1۳0۰ »6 0۱۱۳9۰ ۲۵۳۰ 156۰). ت
رد نایع مختلف احساس می شود. با این حال . همه فراخوانهای محصول از فرآیندهای ضعیف تولب
منشا نمی گیرند.بلکه با خریدهای غیرمسئولانه شرکت ها مرتبط هستند. 1
صفحه 4:
کنترل رسمی مکانیزم
کنترل رسمی مکانیزم کنترلی است که بر استفاده از قرارداد صریح برای تعبین مسئولیت ها و تعهدات هر یک از طرفین متمرکز است (ری ۰ کیم و
ی ۰ ۲۰۱۳).با لین حال قرارداد هميشه تکمیل نشده است و ادبیات استدلال می کند که کنترل رسمی ممکن است از انعطاف پذیری استراتویک
جلوگیری کند (لومینو . ۲۰۱۵. در مقبل .با اتکابه هنجارهای مشترک و اعتمادبا شرکای تجاری . کنترل اجتماعی ممکن است انعطاف پذیری
بیشتری برای یک شرکت ایجاد کند و هزینه های معاملاتی بیشتری را کاهش دهد Sigs) . ما و و ۰ ۲۰۱۷) لین تحقیق تحقیقات قبلی را با
تحقیق در مورد نقش های مختلف دو مکانیسم کنترل در زمینه |56:1۷ گسترش می دهد. بنایراین ۰ هدف از این تحقیق ساخت و آزمایش مدلی
است که با تثوری مربوط به مديريت ريسك كيفيت هدليت مى شود و اراله تصویری جامع از مکانیسم کنترل بين سازمانى در مديريت ريسك
است. هدف لین مدل لین است: (۱ ارزیلبی ۴۳۸ و 510 بر عملکرد شرکت. (ْ) پيشینه های کنترل سازمانی ۳ و 510 را آزمايش كنيد و
تعدیل کننده سازوکار کنترل بین سازمانی در رابطه بين شيوه هاى مديريت ريسك و عملكرد شركت. بقيه اين مقاله به شرح زیر
rn ily
سازماندهی شده است. بخش ۲ شامل مرور ادبيات مديريت ريسك است. در پخش ۰۳ ما مبانی نظری تحقیق . مدل تحقیق و فرضیه ها را توصیف
می کنیم. بخش ۴ روشهای جمع آوری اطلاعات و عملیاتی سازی سازه را در لین تحقیق گزارش می کند. سپس . در بخش ۰۵ مدل مدیریت
بيشينيان كنترل و لثر تعديل ن با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری (5۴21) و رگرسیون خطی چند نوکتی آزملیش می شود ٠ ريسك
نتلیج در بخش ۶ بحث شده است. در آخر »ما پیامدهای کار خود را برای تحقیق و عمل خلاصه می کنیم. ۲. ادبیات و توسعه نظری مرکز مدل
ارائه شده این مفهوم است که مدیریت ریسک هم بر عملکرد مالی (۴۳) و هم بر عملکرد کیفیت (0۳)) تأثیر دارد.
صفحه 5:
بیشتر محققان در این زمینه بحث می کنند که چگونه ساختار پیشنهادی آنها می تواند احتمال و تأثیر خطر را کاهش Ho. Bau. Chan.) sas
HO. Lau. Kwok. Lee. & Ho. 2009 :Tang. & Tse. 2010 ریچی و بریندلی . ۲۰۰۷ ؛ تون و مولر ۰ ۲۰۱۰). با لین حال :أ
مطالعات بر روی ریسک کیفیت در زنجیره تأمین متمرکز نیستند و محدود به جلب تأثیر مدیریت فراخوان محصول بر ارزش ویژه برند هستند Sy
و پیلوتلا» ۰0۲۰۰۰ بر واکنش بازار سهام (ژلئو .لی . نلنگ » و فلین ۰ ۲۰۰۹) ۰یا در مورد اثربخشی بازاریابی (6 ۳۱۵/56۳۰ ,۳۱6۵۲06 ۸
0 06۳۵6. ۰۳۴۵۲ 6۲۵۷ و (2011) 601610] ریسک کیفیت در کارخانه های تولید دریایی را بررسی کرده و دریافتند
که تأثیر موقعیت گیاه . فاصله جغرافیایی و سطح مهارت کارگران می تواند بر کیفیت کیفیت زنجیره تأمین تأثیر بگذارد. هورا و همکاران (۲۰۱۱) به
طور محکم الگوی فراخوان محصول را در موردی بررسی می کند که خطر کیفیت باعث فراخولنی مخرب محصول در صنعت اسباب بازی شود.
مطالعه آنها درک ماهیت استراتژی های مختلف یادآوری و بهترین زمان برای شروع یادآوری را افزایش می دهد.
صفحه 6:
يران شركت خريدار براى بهبود ل باید در مورد سرمایه گذاری در امکانات تأمین کنندگان
تصمیم بگیرند. علاوه بر لین . شرکت خریدار باید در زمينه آموزش و آموزش سرمایه گذاری کند تا توانايى هاى
تامین کنندگان را برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصول ایجاد کند Tyler , Krause . Handfield)
7 »این فعالیت ها توسط شرکت خرید به منظور کمک به 9 در زمینه عملکرد با کیفیت (08) و
توانایی تحریک می شوند (2003 ۴۱۲۵۳0۰ 6 أ51015). از ديدكاه نظريه نمايندكى . (51 عملى
مبتنی بر رفتار است. جنين عملى مربوط به روند . وظليف و فعاليتهايى است كه منجر به كاهش خطر مى شود
(هارلند ٠ برنشلى و واكر . 22٠٠٠ . و هنكامى كه فاكتور عدم اطمينان تامين كننده قلبل توجه شود . یک
استراتزی مناسب را نشان می دهد <Ellram (2003) , ZSidisin) قابليت برنامه ريزى وظيفه به ميزان
مشخص شدن رفتار مناسب توسط عامل از قبل گفته می شود و روشی آسان برای سنجش رفتار را فراهم می
کند (آیزناردت ۰ ۱۹۸۹). هنگامی که یک شرکت درگیر 5 می شود .به یک تامین کننده کمک می کند تا
توانایی خود را در کیفیت و نظارت دقیق داشته باشد عملکرد آنها . الگویی از فعالیتها می تولند توسط هر دو
شرکت خریدار و فروشنده تعریف و تأیید شود (2002 .0۵0۱10 6 2۱۲۵0۱۱ & Zsidisin
“Smith. 2005 به عبارت دیگر . فعالیت های ]5 می تواند قابلیت برنامه ریزی بالایی را برای تأمین کننده
ایجاد کند. به طور کلی » هرچه وظیفه تأمین کننده قلبل برنامه ریزی باشد . کنترل رفتار تأمین کننده برای
شرکت خریدار آسانتر خواهد بود.
|
۱ |
II /
صفحه 7:
اگرچه هیچ فاعده "سخت و سریعی" برای آماده سازی برای فراخوان | برداشت محصول وجود ندارد که بتواند هر شرایطی را پوشش دهد . اما یک
برنامه از پیش تعریف شده می تولند برخی از رهنمودها را در مورد چگونگی عملکرد احزاب مختلف در یک زنجیره تأمین و مدیریت محصولات
ناامن | معیوب ارلئه دهد ( ۰2007 :8686). فعالیتهای واکنش پذیر بهتر مى تولند به مدیریت سریع محصولات مشکل ساز در زنجیره تأمین
دست يابد. محققلنى که نظر مخالفی دارن . استدلال می کنند که فراخوان محصول فعال تر از سوی شرکت منجر به بدتر شدن ارزش شرکت.
خواهد شد . زیرا سرمایه گذار ممکن است با فراخوان محصول فعال به عنوان یک سیگنال برای یسیار مناسب بودن بحران رفتار کند (ليو و
همکاران ۰ ۲۰۱۶) با این حال . لین مطالعه در مورد چگونگی آماده سازی شرکت برای یادآوری (به عنوان مثال برنامه ریزی درمانی) به جای
اقدامات فوری در طول بحران . متمرکز است. هدف ۳ لین است که اطمینان حاصل کند که خریدار محصولات معیوب یا ناامن را به شرکای
پایین دست تحویل نمی دهد . از لثر حادثه می کاهد. اگر شرکت کانونی به موقع نسبت به مشکل هشدار داده شود . از یک فراخوان گسترده در
امان خواهد ماند. به عنوان مثال . اگر محصولات معیوب فقط به توزیع کننده برسند . شرکت فقط بلید مجموعه ای از محصولات مشکل ساز را
برداشت کند. در مقابل ۰ درصورتی که محصولات معیوب قبلاً تقسیم شده و به خرده فروشان یا مشتریان نهلیی تحویل داده شده باشند » بايد
منابع عظیمی برای برداشت این محصول اختصاص یابد. = Cait
صفحه 8:
\
اگر تقص از مواد منشأً گرفته شده باشد , ممکن است جز ۲010۱0070611۴ نقص در بیش از یک دسته از محصولات باشد. علاوه بر ین ۰ شرکت ها بلید منت
خطر کیفیت را دقیقاً بررسی کنند تا از وقوع مجدد همان حادثه جلوگیری کنند. برای یک شرکت کارآمد نیست که مشکلات یکسان
را با
بار اصلاح كند (31..2006 © 1305| ألالا). همجنين . از طريق برنامه ريزى دقيق اقدامات درملنى . مديران مى توانند درك بهترى از اينكه كدام علا
انواع مشكلات كيقيت بيشترين هزينه و دشوار را دارند . به دست آورند. يعتى مشكلاتى كه خريدار محصولات معيوب را به احزاب بايين دست نياز دارد. به عنوائي؟ ل |
کال کر عولی توسط ماده سمى آلوده شده باشد » محصول آلوده تباید دوباره مورد استفاده قزارگیرد و به قطمات زیر برای ام تفا سول کب 9
شود. در واقع ۰ ممکن است شرکت نیاز به استفاده از منابع ویژه برای دفع خود داشته باشد. اگر مدیران از قبل برای چنین احتمالی آماده شده باشند » می تواتند
يك pd تنظیم كنند و شركت مى تولند به جلوكيرى از آلودگی در مود و فرآورد هاى تهلیی توجه بیشنری, نعان دهد [کومار و مود +
۲۶ ینار
اطمیتان و اطمینان از کیفیت و ايمنى مربوطه مى تواند با برنامه ريزى بهتر داروهای خطرناک افزایش یبد
صفحه 9:
در مقایسه با کشورهای غربی . دیدگاههای مختلفی در مورد استفاده از رولبط رابطه ای یا نهادهای غیرشخصی بیشتر در اقتصادهای نوظهور بانند
چین وجود دارد. با توجه به اينکه چین یک تحول اقتصادی قابل تغییر از یک برنامه ریزی متمرکز به یک اقتصاد مبتنی بر بازار را a
.با افزلیش دامنه و ت اقتصادی . شرکت های چی
!1 1 ۲ 1 |
حال . محققان دیگر استدلال می کنند که به دلیل فره تى و ماهيت كاملاً نامث بط وا و ی .لو رد + ات
رابطه ای همچنان باید اصلی ترین راه برای شرکت های چینی برای اداره معاملات پیچیده باشد. کای . ۲۰۰۳). شواهد تجربی مبنی بر اینکه اطلاع 4
از مستله مکانیسم کنترل 10013 در چین ناسازگار و ترسناک است )93 « gage 9 یلنگ . ۲۰۰۸). علاوه بر لين ۰ تحقیقلتی که بررسی نقش مکانیسم
های کنترل در 50110 به ندرت در مطالعات موجود یافت می شود. برای رفع این شکاف های تحقیقاتی . در زمینه چین . ما نقش g FC ۳ را
در اقدامات مشترک .)9 پررسی می کنیم. ما استدلال می کنیم که هر دو go FC 9 SC توانند هر دو عامل اصلی شرکت ها برای دستیاپی
به 500 م 6601۷6 6ثر و حتی تقویت تأثیر روش های 901٩۱ بر عملکرد شرکت باشند. ۲.۲۰۱ تأثیر مکانیسم های کنترل بر رویه های 1
شتر به مکانیزم کنترل قراردادی اعتماد کنند (پنگ ۰ ۲۰۰۳) چا
در 58 . قابلیت برنامه ریزی وظیفه یک عنصر اساسی برای نظارت بر ریند تولید تامین کننده و اطمینان از كيفيت و ايمنى محصول لا
عرضه شده است (۰2005 00/۱1501031 ۷2). علاوه بر اين ۰ شرکت خریدار می تواند با پیگیری اسناد یا داده های کنترل روند آماری هر کار
تولیدی , که یکی از جنبه های ۴ است . بر عملکرد و رفتار تأمین کننده نظارت کند (2008 ۳۳۵۱۱۱6/۰ »6 ۳۱۷۳۳۰ 1۷۱65۰ aig,
Va
[ادامه پیگیری " بخشی از تلاش برای دستیابی به قابلیت اطمینان بالا است.
صفحه 10:
به طور خاص ۳۲۲۹ به قدرت بالایی از قبیل پاسخ سریع ۰ ردیلبی دقیق منبع مشکلات و بررسی جامع نیاز دارد (برمن!
۹ گر شرکای زنجیره تأمین بدون هدف یکسان یا هنجارهای مشترک در چالش های فراخوان محصول مواجه شونلا :
ممکن است تمایلی برای فعالیت به موقع فعالیت های ۳۴٩ نداشته باشند . که می تواند منجر به ناکارآمدیث(
تجوی منبع مشکلات شود یا باعث تأخیر در محصول شود روند خروج در نتیجه . ممکن است ضرر بیشتری برای |
شرکت کانینی در هنگام فراخوان محصول باشد. بنابرلین ۰ می توان مکانیسم های کنترل را به عنوان فعال کننده ۳۳۲۹ 7
برای شرکت های کانینی به منظور افزليش عملکرد خود در نظر گرفت: فرضیه ٩ )۲ تأثیر ۳۳۷ را بر (2) 0۳) تقویت
می کند. (ب) ۳۳ فرضیه ۰.۱۰ 902 تأثیر 0۳ در (3) 2۳ را تقویت می کند. (ب) ۳۴ هدف اصلی ]5 بهبود عملکرد
تأمين کننده است (2007 ۰ ۵۷۳۵۱ 6 ۵۲۲ تا کیفیت محصول و ۳ خریدار را افزلیش دهد. با این وجود .
اجرای 5 به دلیل وجود مشکلات مختلف در مورد عدم اعتماد و تعهد تأمین کننده . عملکرد بهتر را تضمین نمی کند
penile (Monczka . 2009 , Handfield . Krause . Scannell هاى كنترل . كه بر حاكميت نا
رولبط بین سازمانی متمرکز هستند (لی و همکاران ۰ ۰۲۰۰۸ شرکت ها را قادر می سازد تا هنكام اجراى (51 از اين ر
مشکلات جلوگیری کنند. به گفته هندفیلد و همکاران (۲۰۰۹) ۰ قبل از اجرای 50 . شرکت خریدار باید مزایای بالقویرا
به روشنی توضیح دهد تا از عدم تعهد تأمین کننده جلوگیری کند. Praxmarer-Carus . SUCKY و Durst
(2013) نشان می دهند که انصاف توزیع شده توسط تامین کننده یک بینی کننده مهم رضلیت تأمب
برنامه 510 است.
II /
از
صفحه 11:
طبق روشی که توسط آرمسترانگ و اورتون (۱۹۷۷) پیشنهاد شده است . محققان می توانند با انجام آزمایش های ۱62 نشان دهند کهرلاگاه|های
پاسخگو و غیر پاسخگو توزیع مشابهی از اندازه سازمانی و فروش سالانه در 05.> 0 دارند. ما نمونه های دریافت شده در دور اول (۱۳۸ - "ابا |
ازمان (۷۱۳/۰ -0)
مونه های دریافت شده در دور دوم (۷۱ - 0) مقایسه کردیم. نتیجه آزمایشات 262 نشان می دهد که در مقایسه با اندازه
فروش سالانه (۴۱۱/۰ - 0) بین پاسخ دهندگان اولیه و پاسخ دهندگان دیرهنگام ۰اختلاف آماری در ۰۵/۰> 0 وجود ندارد. بنابرلين ٠ نتايج bghs /
می دهد که سوگیری عدم پاسخ یک مشکل اساسی نیست. تعصب متداول روش (9)) ممکن است وجود داشته باشد ۰ زیرا همه اقدامات
مقیاسهای هفت نقطه ای لیکرت استفاده می کنند و پاسخها از یک اطلاع دهنده از هر سازمان است (مورا . لتیری ۰ اسپیلر و رادایلی ۰ ۶۲۰۱۲
پودساکوف ۰ مک کنزی . لی و پودساکوف) ۰ ۲۰۰۳). پرای بررسی این موضوع ۰ لز آزمون تک عاملی هارمن استفاده شده است (۳005310۴6 و
همکاران . ۲۰۰۳). نتیجه تجزیه و تحلیل عوامل اکتشافی ((/2۳]) نشان می دهد که شش عامل مشخص با مقادیر ویژه بیشتر از یک ۰ 1۶۹.۱۱۶ از کل |
واريلنس را توضیح مى دهد. با لين حال ٠ اولين عامل در 2۳۸ فقط ۱۳.۰۹۹ را تشکیل می دهد که اکثریت واریانس کل نیست. علاوه بر لین ۰ با لأ
استفاده از 22 ۰۸۵۷005 ما از تحلیل عاملی تأییدی (۳۸۵/)) استفاده می کنیم تا دوباره
صفحه 12:
اگرچه اثرات ۳۳۸٩ در سطح بالا و پایین سطح ۴6 قابل توجه است ۰ ۳۳ بیشتر است وقتی شرکت دارای ۴6 بالاتلی
باشد (برای 0.1377 < 8 :0۳)با سطح پایین ۴6 و 0.2858 < 8۵ با سطح بالایی از ۴6+ برای 8 :5۴|
لو eeu باس 6و 0.4295 < با سطحبالای ۳۵) کارامد است میس ۱۵
و ۲ در هر دو سطح 56 بالاو پایین قلبل توجه است )0.1466 = LB سطح پایین 56 و 0.34240 < 8 با 2
سطح بالای 562) با لین حال . ٩0 تحت تأثیر 96 بالا. هنگامی که بر ۳۳ تأثیر می گذارد ۰ م ۲20۳6ثرتر است. به
طور خلاصه . بر اساس تجزیه و تحلیل شیب ساده , نتلیج به دست آمده از تجزیه و تحلیل رگرسیون بیشتر پشتیبلنی می
شود. ۵- بحث نتلیج ما نشان می دهد که ۳ و 10 هر دو از عوامل تعیین کننده قوی 2۳ و ۳ به ادبیات مدیریت
ریسک کمک می کنند. تجزیه و تحلیل مابا این دیدگاه در ادبیات 9 سازگار است که همکاری بین شرکت در بررسی و |
حل مشكلات كيفيت مى تواند 8-! را بهبود بخشد (2007 ردك & ۵۲۲:)). اگر روش رسمی تقسیم سود
بای هر دو شرکت وجود داشته باشد ۰ رویکرد 510 مى تولند از نظر كيفيت و هزينه از نظر شركت هاى خريدار و تأمين دا
ن تحقيق با نتليج زیرپولی و کاپوتو (۰۲ ۰ مطابقت دارد ۰ زیرا آنها
ه از روشهای پیشنهادی برای بهبود 60۲0۵01611 یا کاهش هزینه در
دریافتند که هر دو شرکت خریدار و
طول تولید از طریق لا توجه می کنند.
II /
صفحه 13:
عملکرد تأخیری ممکن است باعث عملکرد بدتر شرکت در یک فراخوان محصول شود. در
متن بازرهای نوظهور مانند چین ۰ سخترانی های اساسی نقش اساسی مکانیسم های 56 را
نشان می L (Li. Xie. et al. 2010) sas لین حال ۰ نتلیج به دست آمده از تجزیه و
تحلیل تعدیل کننده نشان می دهد که شرکت های چینی هنگام برنامه ریزی ۳۴/۹ برای
بهبود عملکرد تجاری ممکن است به مکانیسم های ۴6 نیاز داشته باشند. اكرجه لى ٠ زى و
دیگران (۲۰۱۰) استدلال می کتند که مدیران چینی ممکن است مکانیسم های ۴2 را به
عنوان نشانه ای از بی اعتمادی به ]۱00 فلمداد کنند . آنها باید وسیله ای موثر برای روشن
کردن مسئولیت ها در فراخوان محصول باشند. گسترش تحقیقات لی ۰ زی و دیگران.
(۰0۲۰۱۰ تحقیقات ما دریافت که ۳62 یک عامل منحصر یه فرد است که اثرات ply PPR
8 و ۴۳ تقییت می کند. با کمال تعجب . در می یابیم که هیچ یک از مکانیسم های
کنترل تأثیر 500 بر ۳( را تقویت نمی کند. با این حال ۰ تأثیرات ناچیز تعدیل کننده
مکانیسم های کنترل . نقش اساسی 510 را در 0۳) یک شرکت برجسته می کند. علیرغم
مکانیسم های مختلف کنترل . 910 اساساً بر 8() شرکت خریدار تأثیر می گذارد. علاوه بر
نشان می دهد که 56 رابطه مثبت بین 50 و ۴8 را تعدیل می کند. با
تعدیل کننده 6 در این رابطه قابل توجه نیست.
صفحه 14:
برای دستیابی به نتیجه عملکرد مطلوب . شرکت ها بلید استراتژی های 96/۳۷ خود را مطلبق با استفاده "
از مکانیزم های کنترل مختلف ایجاد کنند. به طور خاص . استفاده از ۳ برای تقویت سود ۴۳ در ۳۳
و 0۳) برای شرکت مفید است. مدیران بلید درک کنند که استفاده از ت56 ممکن است به بهبود اثر ۳
در ۳۳ و 0( کمک نکند.با لین حال » هنگام اجرای 910 برای بهبود ۰۴ شرکت ها بلید از 96 در یک
رابطه خریدار و تأمین کننده حمایت کنند. دو روش توسعه تامین کننده و فراخوان فعالانه محصول بر
کیفیت محصول تأثیر می گذارد. نتلیج همچنین نشان می دهد که لثر عملکرد جذب ریسک با عملکرد مالی
شرکت ارتباط مثبت دارد. علاوه بر لین ۰ تئوری نمایندگی می تولند به عنوان تئوری اصلی برای ارائه دیدگاه
پویای همکاری بین شرکتها در مدیریت ریسک انتخاب شود. مشخص شده است که هر دو نوع مکانیسم
کنترل بر دو نوع شیوه مدیریت ریسک تأثیر مثبت می گذار. با این حال . رابطه بین فراخوان محصول فعال
و عملکرد مللی ناچیز به نظر می رسد. علاوه بر این . تحقیقات نشان می دهد که کیفیت محصول یک متغیر
مهم واسطه در یادآوری محصول فعال و عملکرد مالی شرکت است:
صفحه 15:
در حالی که لين مطالعه هم به نظريه دانشگاهی و هم به روش صنعتی کمک قلبل توجهی می کند » هنكام تفسیر يافتها
های تحقیق بلید محدومیت های زیادی در نظر گرفته شود. اول . این تحقیق فقط از یک پاسخ دهنده کلیدی از هر
شرکت برای جمع آوری داده ها استفاده می کند. استفاده از یک پاسخ دهنده واحد برای ارزیلبی سوالات متنوع مربوط
به 50 ممکن است برخی از موارد نادرست و بیش از مقدار معمول خطای تصادفی ایجاد کند. تحقیقات آینده بلید به
دنبال استفاده از پاسخ دهندگان متعدد در هر سازمان شرکت کننده برای بهبود دقت و کاهش خطای تصادفی باشد. با
عزیمت از روند عملیلتی داخلی به عنوان محور اصلی دیدگاه سنتی مدیریت ریسک 567 . لین مطالعه بر همکاری بین
مدبریت ره تمرکز است. گسترش لین مطالعه برای تنظیمات دیگر مفید خواهد بود تا مقایسه يافته های قابل"
توجه را در زمینه های مختلف » به عنوان مثال . اتحادهای خارجی و خارجی در مدیریت خطر 967 فراهم کند.
>