کسب و کار مدیریت و رهبری

مدیریت زمان Time Management

Modiriyate_zaman_2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت زمان Time Management”

مدیریت زمان Time Management

اسلاید 1: مدیریت زمان Time Managementتقي زاده 1388

اسلاید 2: بازدهی در مقابل ثمربخش بودناغلب بدترین مجریان کسانی هستند که به نظر می رسد سخت ترین کار را انجام می دهند . آنها پر مشغله هستند اما لزوماً موثر نیستند.دویدن زیاد پر ثمری زیاد نیست.

اسلاید 3: وقت طلا نیستبا هيچ مقدار طلا نمی توان دقیقه ای از وقت از دست رفته را بازگرداند (ضرب المثل چینی). شما می توانید پول بدست آورید ، اما نمی توانید وقت و زمان بدست آورید . (البته با مدیریت زمان می توانید)

اسلاید 4: چرا مدیریت زمان ؟ به کار بردن وقت موجود به طور بهینه برای کسب اهداف زندگي و حرفه ایبسياري افراد مديريت زمان را صرفا در حيطه كار مي بينند .

اسلاید 5: زمان برای همه چیز ؛ نه فقط ”كار“وقت گذاشتن برای کار ، بهای موفقیت است.اختصاص زمان برای خدمت کردن، هدف زندگی است.وقت گذاشتن برای اندیشیدن، بهای قدرت فكري است.اختصاص وقت برای بازی کردن، خاستگاه جوانی است.اختصاص وقت برای مطالعه ، خاستگاه دانایی است.اختصاص زمان برای خندیدن، موسیقی روح است.وقت گذاشتن برای عشق ورزیدن ، ويژه خاصان است.وقت گذاشتن براي سلامتي كار حسابگران است...................... پس : مديريت زمان مي كنيم تا به همه اين ها برسيم .

اسلاید 6: چگونه 24 ساعت در روز زندگی کنیم ؟کتاب آرنولد بنت با همین موضوع در سال 1907 به چاپ رسید.هنری فورد 500 کپی از این کتاب را به مدیرانش اهدا کرد.رئیس یک شرکت امریکایی تولید موتور 18000 کپی –هر کپی برای هر کارمند- از کتاب را توزیع کرد.

اسلاید 7: هشیاری زمان – کسب وقتپیتر داکر گفت : مطمئن شوید که میدانید وقت خود را کجا صرف می کنید. گاهی وقت را می توانید بخرید اگر کمی فکر کنید.(با بكارگيري نيروي كمكي و مشاورين ؛ يادگيري علم ؛ آشنائي با نگرش هاي صحيح ؛ هم صحبت شدن با افراد عالم و با تجربه ؛ پيشگيري از بيماري با ورزش و تفريح و تغذيه درست و عمل به دستورات شرعي و...... كه همه اين ها پول خرج كردن است براي خريد وقت براي خودتان) آيا وقت شما به عنوان بخشی از دارائیتان یا بخشی از وظایفتان مصرف می شود ؟  به حافظه متکی نباشید ،دفترچه ای برای ثبت و محاسبه زمان به عنوان مهمترين دارائي خود داشته باشید.

اسلاید 8: تكنيك هاي مديريت زمان در دوره نكات مهم مديريتي 1 ارائه خواهد شد .

اسلاید 9: تغيير نگرش :1- دویدن زیاد ؛ پر ثمری زیاد نیست .2- مديريت زمان صرفا در حيطه كار نيست .3- وقت را مي شود خريد . اما وقت از دست رفته را نمي شود به هيچ قيمتي بازگرداند .4- اگر ورزش و تفريح نمي كنيد ؛ معلوم است خيلي در آينده وقت اضافي خواهيد داشت ! اما چرا صرف بيماري شود ؟5- اگر بابت آموزش خودتان وقت خوبي نميگذاريد ؛ نمي توانيد از ثمربخشي وقتتان مطمئن باشيد . زيرا يا مسير را اشتباه مي رويد يا چرخ از نو مي سازيد و مهمترين چيزي كه از دست مي دهيد ؛ زمان است .خلاصه بند 4 و 5 : براي خود وقت بخريد زيرا وقت از دست رفته باز نمي گردد .6- يادگيري و بكاربستن تكنيك هاي مديريت زمان ؛ از ضروريات ” مديريت زمان“ است . گرچه وقت مي گيرد ؛ اما چند برابر آن در وقت شما صرفه جوئي ايجاد مي كند . همانگونه كه سوار خودرو شدن و رفتن به مقصد؛ زمان بر است . اما آيا مي شود بخاطر وقت نداشتن ؛ آن را انجام نداد؟

اسلاید 10: با تشكر از صرف زمان براي مديريت زمان

9,900 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید