Modiriyat_Sabz0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت سبز”

مدیریت سبز

اسلاید 1: آيين نامه اجرايي ماده (66) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايرانت – مصرف بهينه آب با استفاده از فناوريهاي مناسب و اصلاحات لازم و ارتقاي آگاهي كاركنان .ث – كاهش مصرف كاغذ با توجه به نوع فعاليت دستگاهها و مؤسسات ( استقــرار نظام مكاتبات رايانه‌اي ).ج – مصرف بهينه مواد اوليه، مواد مصرفي و تجهيزات .چ- كاهش توليد پسماند از طريق بهره‌گيري از فناوريهاي مناسب و افزايش بهره وري.ح – بهبود نظام تعمير و نگهداري وسايل و تجهيزات به جاي تعويض.خ – بازيافت ضايعات، تصفيه و بازچرخان آب در جهت ايجاد فضاي سبز و ساير موارد.د - استفاده از تكنولوژيهاي پاك و سازگار با محيط‌زيست براي كنترل و بهينه سازي مصرف.ذ- كاهش مصرف مصنوعات يكبار مصرف پايدار در محيط زيست .ر- جايگزيني سوخت مناسب در مناطق روستايي و عشايري به جاي هيزم.

اسلاید 2: آيين نامه اجرايي ماده (66) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايرانتبصره 1- سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور موظف است اعتبار مورد نياز دستگاهها را در لوايح بودجه سنواتي پيش‌بيني نمايد.تبصره 2- شركتها و واحدهاي توليدي از محل اعتبار يك در هزار موضوع بند « د» ماده (45) قانون وصول برخي از درآمدهاي دولت و مصرف آن در موارد معين – مصوب 1373- هزينه‌هاي مربوط را تامين خواهند نمود.

اسلاید 3: آيين نامه اجرايي ماده (66) قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايرانماده 2- سازمان حفاظت محيط‌ زيست موظف است به منظور انتقال سريع تجربه‌هاي موفق داخلي و خارجي، در اختيار گذاردن روشها و فناوريهاي مناسب، تدوين برنامه‌هاي اجرايي موارد مرتبط با مديريت سبز، سامانه دولت سبز را به هنگام نمايد.ماده 3- دستگاههاي اجرايي موظفند هر سه ماه يكبار، گزارش پيشرفت كار را به سازمان حفاظت محيط‌زيست ارسال نمايند تا پس از ارزشيابي براساس شاخصها و جمع‌بندي، هر شش ماه يكبار به هيئت وزيران ارائه شود.

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید