کسب و کارمدیریت و رهبریسایرورزشی

مدیریت فرایندها در ورزش

صفحه 1:
مدیریت فرایندها در ورزش دكتر رضا شجيع ‎Cm te‏ القن"

صفحه 2:

صفحه 3:

صفحه 4:
مجموعه فعالیت‌های وابسته به هم. که ورودی‌ها را به خروجی‌ها تبدیل می‌نماد 999858 9 OLA; Sys Eee

صفحه 5:
فر آيند ttt ۱۹ ttt ce Ree eT)

صفحه 6:
|© © 2ه »© 3 اتات | هی

صفحه 7:
تعريف فرآيند ۱ ا ل ا ل تب ‎٩‏ ملک فراش ‎For eters‏ تا رای زر ‎CO eee Uh‏ تبديل كند؛ مانند مونتازٌ يك اتومبيل ” يك ورودى واحد را به جندين خروجى متفاوت ‎etsy‏ ا ا ا ا ا ل د ل

صفحه 8:
| ۳۲۵0۵95 ۸ هس مر م مام 2 حز ۲ ۳ مم ۳ ۳ 2 2 حرام ۹ at oO (Process هو ه دده ع سم 0 ه ۲۶ ۵ م سم

صفحه 9:
تعریف مدیریت فرآیند مديريت فرآيند رويكردى سيستماتيك براى مديريت و كنترل فرآيندهاى 1 ‎ve NON PCP‏

صفحه 10:
ا ا فرآیندها به چهار دسته اصلی ذیل تقسیم می شوند: و 200 * فرآیندهای پشتیبانی ERTS Tepe hel

صفحه 11:
Ree ey seed pe) 382 50 orca PO PENT TA Fc PCO ‏عبارت دیگر این فرآیندها مرتبط با محصولات تولیدی يا خدمات‎ | gee peeve reer Cp Rel teed Enos ear rans Cer ana Py rea OC cone acer pe) شتری

صفحه 12:
فرايندهاى اصلى ‎corn] 7‏ ا ا 0 م ا ا ا 0[ ‎Nae aE)‏ ‏شتری

صفحه 13:
فرایندهای پشتیبانی 1 ee tye pe or Pa eed el

صفحه 14:
ا م ” مجموعه فرآيندهايى را كويند كه در حيطه وظايف مديريت ارشد سازمان مى باشد.

صفحه 15:
فرايندهاى طراحى شده براى دانشكاه جان مور فرآيئد هاى مديريتى. eee تضمین و ارقاءکیفیت فرآيند هاى مديريتى

صفحه 16:
۱ ‏ا‎ ieee tae " مهمترين نمود مهندسى مجدد: فرآيند

صفحه 17:
دیدگاه سنتی در مقابل دیدگاه مدرن ۹ " بخش بندى و تخصّصى نمودن وظايف 000 6 eeregee iy! ‏توجه سازمان های پیشرو به مدیریت فرایندها‎ ۴ * جایگزینی نگرش افقی به جای دیدگاه عمودی * انقلاب اخیر لگ انتلاب ارتبای. سل ری ری دزوتق و رای

صفحه 18:
مسير كسترش تفكر فرايندى فرایندگرایی = مدیریت کیفیت جامع ‎sr‏ مهندسی مجدد تمركزبر خال و تمرکز بر آینده دور و آینده نزدیک 20-6

صفحه 19:
0000 ‎ices ager‏ ا ا ‎eenene gy on)‏ 0 00 اجزاء برخوردار مى باشد. ‏اشكل 1: يك قرآيند ساده ‎ ‎

صفحه 20:
پیامد ساختارهای وظیفه ای * کندی غیر قابل قبول در انجام امور * حجم بالای کارهای موازی و غیر ضروری " برداشت هاى متفاوت از اطلاعات و دستورات مديران * تعصب به انجام وظیفه شخصی خود و نه تحقق عملکرد سازمانی شایسته تر عدم توانمندی در ایجاد ارتباط بین حلقه‌های وظایف [۱ CaS ee ee a

صفحه 21:
نكرش فر آيندكرا # نكرش سازمان كرا ‎Cove he WN ECRI CT POW Coney REINO] PCY‏ 220007 .اندازه‌گیری عملکرد فر آیند ‎RU‏ | +تغییر ف رآیند رات .هميشه مىتوان فرآيند را بهبود داد | .هميشه مى توان يك فرد بهتر يافت .از بین بردن موانع افزایش انگیزه کارکنان .توسعه افراد ۱ تلم ۱ .اصلاح كردن خطاها

صفحه 22:
‎SE SO CIP ea‏ يران ‎ ‏تشكيلات فرآيئدى جهت کیری فرآبندی ‎apr eae‏ فر آیندهای محوری, هر ‎eee‏ بخش هاء سازمان را ‎OR Rea ey)‏ فرآيندهاى محورى مشخص ماذاره‌سی کنند ‏1 می شوند. ولی وظیفه ‎oy ‏«مدارى همجنان جيره است‎ cs

صفحه 23:
* تعریف شفاف گام های انجام کار ۳ ۴ همراستا و یکپارچه کردن گام ها Severo Seen oka * اطلاع رسانی به موقع و جامع برای نیل به سرعت و چالاکی بیشتر

صفحه 24:
‎Sie) es Cee)‏ ل ‎ ‎| ‎1 ‏* ساختارهای وظیفه ای- زائل شدن هویت. انگیزش و خلاقیت سرمایه های انسانی ‎

صفحه 25:
فرايند محورى جكونه شكل مى كيرد؟ ول ‎FOG ery‏ سازمان وجود دارند. Usted ace SSE TOS ICS) Cen Sola Re ed OS ORL reel a ۴ با تغییر نگرش ها شروع شده و به شناسایی فرآیندها و توجه به آنها شکل می گیرد.

صفحه 26:
۱ eels) ease ae Cee CIOS alent ser ae CEO cane Sheen r ne eee Sn ene renee nS ese ‏موانع تكنولوزيىك تأكيه بر عمايات جار وعةم إنسطاف يدديرى قوانين‎ " ‎Oi‏ ل 2 لت ‏ناهماهنكى قوانين موجود با نيازهاى روز سازمان

صفحه 27:
مثال ‎:١‏ سازمان ديجيتال سات يسفيى ل ل ۱۳ By rer Ont cineerric es Paeel pels Rear reer area eee pty pr os reer كاهش ‎١8‏ درصدى ارسال و تحويل ريز كامييوترها به مشتريان کاهش ۷۸ درصدی میزان اشتباهات در پردازش, سفارش ها كاهش ‎٠٠١‏ درصدى زمان ورود سفارش ها به سيستم Cee een ek Nae os

صفحه 28:
جان كارلزون از مديران شركت هواييمايى 54.5 ا ا ا ل ل اه بايد ‎٠٠٠١‏ كار را در قبال مردم ‎١‏ درصد بهتر انجام دهد.

صفحه 29:
به عقيده شما كدام بك از موارد ذيل مى تواند ‎ce Ree Tele ey ne R Rae oor Be‏ ۱ )یک گوشت خوشمزه ‎CN se Saas‏ ‎eo edn tee TC ee‏ ۴ یک تخمین واقعی فرصت به صورت صد در صدی ترتیب پاسخ کارفرمایان به اين سئوال: اولویت اول ۲ و به ترتیب ۱۰۳و ۴

صفحه 30:
جدید ترین مثال برای مهندسی مجدد یک فرایند ۱ 1 حداقل زمان مورد نیاز- ۱۰ روز 1 مهعتسی محده فرانتد در نانک اقتصاد توبن 1 را سر

صفحه 31:

صفحه 32:
ماموییت 11۸1551010 ۳ اریشها سصاه() نیک لا865 1 ار ی بايخيرد»اء 686008 0 برنامه عملین8130 108 ی بهترینمونه هو ملی 65 5 ۳۳2 ۱650 بایخورد/۴۵60036 ا 8651

صفحه 33:
یکارچگی استراتژی هاء فرآیندها و پروژه ها این فاصله را با مدیریت دانایی و تکنولوژی پر ‎oS oe‏

صفحه 34:
تكهدارى و تعصيرات ری د یت سلكت ها

صفحه 35:
فعاليت: با توجه به زنجيره ارزش فوق (يورتر)» يك زنجيره ارزش ‎RUE Nn awe ENURESIS ee sped‏

صفحه 36:

صفحه 37:
يك نوع فرايند كردش كار 53 ers EM ثبت اطلاعات برداخت های ویژه شمارنده حلقه. 999 ثبت اطلاعات حقوق بایه شروع

صفحه 38:
eS RPE Nc Ses Ur ere) ‏ا و‎ PLACE Dy et ewe SIC. oe See eel ‏زا‎ ‏آیا هنوز میل دارید که در مورد ناکامی های خود دیگران را سرزنش کنید؟‎ -۱ | ۱ ‏آیا همچنان بر آنچه در دانشگاه آموخته ايد در جا مى زنيد؟‎ -۴ ۱ توجه باشید؟ 111 ۷ بیشتر را دارید؟

صفحه 39:
۱ 000000 ۱ Sl 1 eae Tepe TE SREY EC MRICS Pe en or ETS Fear arent ape aee eae ندارید؟ ۱ ES | eal) 1 ۳- آیا همواره در آرزوی فرا رسیدن ساعت پایان کار هستید؟

صفحه 40:
| ۱- شناخت و نامگذاری فر آبندها: بین ۵-۱۰ فرآیند اصلی در هر سازمانی تعریف ‎Cancy eee)‏ ل ‎pew N Senex Mere vanes] Cpe a‏ ۱ ‎TO ee ene es ee‏ ۲- اطلاع رسانی در مورد فرآیند و اهمیت آن به همه ذینفعان ۳- مشخص کردن معیار و نحوه اندازه گیری فر آیند ‎Ree tel SCS SS cs Teal‏ اس(

صفحه 41:
1 LES nT] eel pCR pene Re) مرحله اول (ارزیابی) ا * تعيين مديران فرآيند * تشکیل تیم های فرآیند * تدوين طرح ييشنهادى براى استقرار مديريت فرآيندى كت * تعيين جشم انداز بلندمدت فرآيند * ارزيابى تاثير جهت كيرى راهبردى ‎ie‏ ا كك 0 ب) ارزيابى فرآيند كنونى *مستتد سار ی قرانتد ل ا ل ‎SS See‏

صفحه 42:
(Cee rege) RPO eye Pr Recon K Ce See ‏ل‎ ‎Sale areca el‏ ل 0ت ‎ee ee SRG ee eae‏ * تعیین استانداردهای عملکرد فرآیند 0 ‎۱۵۱۱۵ ‎oon ‎eyed ‎@neujey —-ye@UUOg, ‏اکتت ‏0 ‏3 ‏3 ‏1 ‏6 ‏ا ‏3 ‎007 penny etn Or ‎0 ‏ل ل‎ | ‏و‎ ‏ا ل‎ Mel eee Ss coe eae ‏* تشکیل تیم استقرار فرآیند ‎

صفحه 43:
مرحله سوم (اجرا) الف) اعمال بهبودها ‎ee RCS RRSP mendes eee Lome aes oe ee‏ رن ‎oR ea ntood‏ ‏تفییرات فرآیند(یه منظور حصول اطمینان از قابل دستیابی بودن اهداف مورد ‎ ‏نظر) ‏" اجرای وظایف مجری فرآیند * اجراى تغييرات فرآيند ‏ب) ارزیابی عملکرد فر آیند ‏و اجراى:فرآينه با آتجه طراحى شده ‏* شناسایی ناهمگونی های بین عملکرد فرآیند و مشخصات آن * ارزیابی بازخورهای ارائه شده توسط مشتریان ‎Or (Cunt) p slag ale yo ‏*بهیوف پیوستهر آیند: ‎

صفحه 44:
اداره كل مركق خدسات رنه دفتر نی وطرح .هه ریاست معاونت أموزشى ومعاونت دانتمجونى معاون يؤوهشى و معاونت ادارى و انشجویان شاهد إلى وفتاورى ‏ ها عمرائى تحميلات تكبيى | وفرظتكى ‎١‏ فتاورق على ‎fly‏ اطلاعات

صفحه 45:

صفحه 46:
احصاء فر آیندها er sre eS) ‏وزارت علوم. تحقيقات و فن آورى‎

صفحه 47:
اداره كل تربيت بدنى ا ل 0 20 ا ل ‎een‏ فرآیند برگزاری دوره های آموزشی [۱ ner rena ee Sein nen ne ese ed eos nee ae ‏(یونسکو و.)‎ |

صفحه 48:
اداره كل تربيت بدنى ۱ 0 See een er a ee Ie ICS ea ee ae * فرآیند برگزاری یادواره های ورزش دانشجویی به مناسبت های گوناگون و ۱ و( ۱ ور(

صفحه 49:
اداره كل تربيت بدنى وا 51 * فرآیند برقراری ارتباط و تعامل با ديكر سازمان ها و فدراسيون ها eS ‏ا ا‎ ae ‎ae‏ اك ‏و و ‏آیند ایجاد مرکز مشاوره ورزشی ‏* فرآیند فعالیت دبیرخانه مناطق ‎a tera ‎Co er ier are Geng Pe ‏ا‎ ea ‏فرآیند گردش کارنامه های ورودی و خروجی در دبیرخانه‎ ۴ ‎ ‎ ‎

صفحه 50:
مطالعه موردى ‎CII‏ Minnesota Mining & ‏اننا‎ موفق سازمان جهان در زمینه مدیریت SO TOr can tte)

صفحه 51:
ا ار ار ‎pei ee ron gee‏ | (Most Admired Knowledge Enterprise) Pompe Bet eore eS n LA aOR orto ereca AOC NN ‏فینالست های 1۷1۸1617 قرار بگیرند.‎ Rey Rome Se reel CMe Cen eevee Mal Sen ‏ا‎ و طور مداوم این جایزه را بدست آورند. 77 بکیاز لیرم‌شاهیرلست ‎Pr)‏ ل این شرکت در سال ۱۹۰۲ با پنج نفر کارمند راه اك ۹ کارخانه و ۱۸۸ دفتر فروش در ۶۰ کشور جبهان حضور داشته و با بیش از ‎al al ree MTC ay ae RM ICDS eee ED) Lee TS coe ae‏

صفحه 52:
فروش شرکت 31۷در پایان سال مالی 0 row) | BSS een an eel Breese are lpr y ‏برآورد شد.‎ شرکت 6/1 31۷1 میلیارد بودجه به ‎a Pere ar ee eS)‏ | Bee ee ieee Tel ‏تعداد ۴۵۷ اختراع در آمریکا به ثبت‎ ‏میرساند.‎ Ree eR Ran ero ee tee Rowe ce Remmc mee Re TBE eed BY9OY Jl 313M cb elystas ‏کنون بیش از ۱۳ هزار مورد بوده است.‎

صفحه 53:
برنامه های ویژه در شرکت ]31۷ 8 قانون ‎١8‏ درصد 1 سالانه آیده های مربوط به قانون ۱۵ درصد کارکنان مختلف مورد بررسى قرار مى كيرند و ايده هاى بركزيده بين ‎5٠‏ تا ‎18٠‏ هزار دلار كمك هزينه دريافت مى كينل 1 er erp reecar ts] 1 0000011 PUP NPY Fel res

صفحه 54:
اين ee ree) ۲- آرشیو فیلم های آموزشی ‎rice] eens‏ ۱۱۵۱ ۴- سبد ایده ها ۵- داستان گویی ۶- کتابخانه و خدمات اطلاعاتی ۷- آرشیو گزارشات فنی ۸- پایگاه داده تخصص ها و میهارت های کارکنان

صفحه 55:
‎Dest‏ ماش ‎‘Web Portal Actions ‎ ‎Process & Change Management ‎Audit History’ ‎Best Practice‏ وس یم ‎ ‎Process Integration Modules ‎Integration ‎‘Pinas Terie:

صفحه 56:
‎Come evd Cir] ord‏ ا ‎peewee‏ ا ‎ne Dene)‏ الل 0 ‎ ‏حس م مد ‎i‏ ‎www-.sportscholars.ir

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان