علوم مهندسی برق و الکترونیک

مدیریت مصرف در شبکه توزیع

modirit-masrf-11

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “مدیریت مصرف در شبکه توزیع”

مدیریت مصرف در شبکه توزیع

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم1

اسلاید 2: اهمیت انرژی برقبرق از آب ، باد، گاز، مواد سوختی و انرژی هسته ای بدست می آید.سرانه مصرف برق در کشور2

اسلاید 3: مدیریت و بهینه سازی مصرف برق3كشور ما حدود 1 % جمعیت جهان را دارا مي باشد و حدود 2 % از انرژي جهان را مصرف مي نماید. استفاده از برق، گاز و سوخت مایع جهت گرمایش و سرمایش در فصل مناسب، از مدتها پیش براي ما بصورت امري عادي درآمده و امروزه هیچ منزلي نمي تواند بدون استفاده از تجهیزات گرمایشي و سرمایشي، قابل سكونت باشد. سال ها است كه بهاي انواع انرژي افزایش ناچیزي داشته و انرژي گرمایشي و سرمایشي با شرایط مناسبي در دسترس مي باشد، ولي این وضعیت به دلیل شرایط جهاني و افزایش بهاي انرژي ( نفت، برق و گاز) در حال تغییر است.تولید برق بسیار پرهزینه است، به طوریكه كه براي تولید یك كیلووات برق، حدود 1000 دلار سرمایه گذاري اولیه نیاز است و در طول استفاده از تاسیسات، هزینه هاي جاري نیز به آن افزوده مي شود. بیش از یك سوم مصرف انرژي نهایي ما مربوط به مصارف خانگي است. بنابراین، اعمال مدیریت انرژي در این بخش ها بسیار مهم است كه بخش زیادي از آن را ميتوان بدون از دست دادن رفاه معمول، صرفه جویي كرد. لذا، مدیریت مصرف برق در خانه و صرفه جویي انرژی هایي كه مصرف مي شوند، بایستي مورد توجه جدي قرار گیرد. راهكارها اغلب موضوعات پیش پا افتاده اي هستند، ولي مي توانند تاثیرات عمده به همراه داشته باشند.

اسلاید 4: آشنایی با پیک بارساعات اوج بارساعاتي از شبانه روز كه مصرف انرژي الكتریكي به حداكثر خود مي رسد را ساعات اوج بار مي گویند.

اسلاید 5:

اسلاید 6: 6مدیریت مصرف چيست؟ مدیریت مصرف برق به معني کاهش میزان تولید و کاستن از رفاه جامعه نیست بلکه هدف کاربرد اصولي و منطقي انرژي و حفظ و بالا بردن بهره وري استفاده از انرژي الکتریکي و همچنین افزایش سطح رفاه جامعه مي باشد.نشان استاندارد بر روي وسایل برقي بیانگر بازدهي و میزان مصرف انرژي در آنها نیست، بلكه فقط نشان دهنده ایمني و عملكرد خوب دستگاه مورد نظر است.آیا تنها اطمینان از ایمني و عملكرد دستگاه براي تهیه بهترین وسیله برقي خانگي كافي است؟مسلماً خیر: چرا كه اطمینان از ایمني و عملكرد یك دستگاه لزوماً ضامن كارایي و پایین بودن میزان مصرفانرژي در آن وسیله نیست.برچسب انرژي

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید