صفحه 1:
2 مدیریت منابع انسانی تهيه 0 تنظدم: شراره صالحى حسينى 35111 ١

صفحه 2:

صفحه 3:
:أهداف مديزيت منابع انشسانى > جلوگیری از مشکلاتی که برای کارکنان و توسط آنها و بدلیل سطح نامناسب منابع انسانی موجود بروز میکند. حل مشکلاتی که میتواند به فاجعه بزرگی تبدیل شود.

صفحه 4:
تن زمینه کلیدی مدیریت منابع :انسانی + برنامه ريزى سطوح اشتغال و تنظيم آنها © استخدام و انتخاب ۰ آموزش و پرورش کارکنان + ارزیابی ‎٩‏ بهداشت و _ایمنی ‏؟ روشهاى اجرائى به خصوص در موارد انضباطى و شكايات

صفحه 5:
مراحل فرآيند استخدام: مطمئن ميشويد كه اين شغل هنوز مورد نياز است. بازنكرى نتايج حاصل از آن شغل و در نظر كرفتن ويزكيهاى آن. در نظر كرفتن معيارهاى انتخاب با دقت. + ايجاد آكهى براى سمت خالى در داخل و خارج سازمان. ا 0 منوا کون ای زرد لایر

صفحه 6:
: ‏توولیت ها‎ ALES LAAT LeU. 3 آنها

صفحه 7:

صفحه 8:

صفحه 9:

صفحه 10:
tin x (رسززه»(زس رس در درارر رازم رب ‎FA)‏

صفحه 11:
تفاوت بین مدیریت منابع انسانی و روش Ga) ۰ مهارتهای ارتباطی مثل مصاحبه» گوش کردن و ارائه باز‌خوردهای سازنده, © مهارتهاى برنامه ريزى. + رهبری موثر گروه. ۰ خویشتنداری و قاطعیت.

صفحه 12:
اهداف متابع نیروی انسانی : © كمك مثبتى براى شما و افرادى كه به شما و سازمان كزارش ميدهند. * از كسترش مشكلات جلوكيرى كند. ع ل 2 دردسرترين روش ممکن حل کند.

صفحه 13:
كششا

صفحه 14:
ضرورتهاى برنامه ريزى منابع ‎Fy aa ENN)‏ + تعداد مناسبی از افراد ۰ با مهارتهای مناسب در مکان مناسب ۶ در زمان مناسب

صفحه 15:
تمودار ضرورتهای برنامه نویسی منابع ‎(lui)‏ : 7 ۱ کدلم گزینه ها را انتخاب کنیم میکنیم؟ ‎pepe near)‏ ۱ برلی رسیدن به اهداف چه کسانی :چه تعداد تياج داریم وچه کار هی 00000 افرادى در اختيار ۳۳

صفحه 16:
تتایم کاهش تعداد کارکنان : ۱ Cig Wert pera enc NP Core Pe) نسبت به ساعات معمول كارى ميشود. ‎Bria S Tet S‏ ا ا كك ‎POEs) ‏ل ا‎ ete Sete TOr eC ere ‏برسند.‎ ‏وجود مشكلات بزرك در دراز مدت بدليل ايجاد تنش و نارضايتى. ايجاد مشكلات بزرك در دراز مدت بدليل تنش و نا رضايتى. افزايش هزينه هاى استخدام و آموزش بدليل ترك خدمت زياد. ‏تلف شدن وقت مديريت و كاهش بازدهى بدليل افت تعهد و انكيزه كاركنان.

صفحه 17:
دوشنبه

صفحه 18:
دو موضوع اساسی بحث امروز : ۰ eet eC ee Wese i erento te Pe ee WOES ee io) eS ee

صفحه 19:
1 ۰ ۳1 3 مرامل پیش بینی نیازهای منابع ‎Fay aE) |‏ + بازنگری عوامل + كرداورى اطلاعات درباره اين عوامل + توجه به وقايع كذشته + توجه به علت و معلولها *_بازنكررى.فرضيات_ خود كه در آينده رخ_ميدهد. + برنامه ریزی نتایج بدست آمده.

صفحه 20:
PESTEL ‏مجموعه ای از مزوف اول عواملی است که در اولین‎ گام پیش بینی باید بازنگری شود این عوامل عبارتند از : ل ‎i‏

صفحه 21:
تا روش تجزیه و تملیل ۳۴5۲ 5) te ‏بررسى‎ © اد( تجربیات گذشته و تجسم روند احتمالی وقایع 0 Fay Tew ‏ل‎ eerie ‏ا ل‎ © شروع برنامه ريزى و مشاوره با مدير ارشد

صفحه 22:
9 9. عناوین برنامه (یزی : اهداف کنونی و هر گونه تغبیر احتمالی ‎Bape RY Serge Per Wag rv SU CESSES) RE}‏ مشاغل مختلف نقسیم ميشوند. 4 4 و تخصصهای مورد نیاز کارکنان, فواصل موجود بین آنچه هست و آنچه نیاز داریم. ‎S ere SE rene)‏ ا ‎Ree eee‏ ‎RAPP O Pe gre Penne]‏

صفحه 23:
سه شسنيكه

صفحه 24:
چرفه آموزش و پرورش کارکنان : شناسانی نیازهای آموزش و 0 آموزش پرورش کارکنان ‎Fed DUET‏ بازنگری موفقیتهای مناسب جهت رسیدن ( 0۳ به اهداف ۳1 1 اجرا 0

صفحه 25:
نیازها و کمبودهای آموزش و پرورش کارکنان ؛ + سازمان + شغل ةا

صفحه 26:
= ‎HSV)‏ ز ار ‎al‏ _7 1 شناسانی نیاز های آموزش اسی نیارهای اموزش و ‎RPE gn‏ 0 پرورش کارکنان و برنامه و توافق درباره اهداف ويزه ‎Reece‏ 0 و ارائه آموزشهای ۳ ارائه بازخورهای 3255 بركذارى مصاحبه أرزيابى بس بحث در مورد توفییقهای Aen ۱

صفحه 27:
ارائه برنامه آموزش و پرورش کارکنان : ۰ حل مشکلات ۱ + افزرايش صلاحیت فنی افراد + افزايش دامنه مهارتهاى شخصى و خود کاب هاى آنها + آسان نمودن درک موارد بغرنج و پیچید ‎ears‏ اه

صفحه 28:
چرفه یادگیری : توجه به جيزهائى كه ۱ آزمودن یک تجربه 1 1 طرح ریزی تغبیراتی رن ديل أن

صفحه 29:
+ 5 ares : ‏عوامل پیشترفت کارکنان‎ ۵ ‏و کار که ها تا‎ ‏مطالعه کتب و مقالات‎ BAe ‏الگو قراردادن شخص دیگر‎ ‏مربی گری» به صورت دو به دو‎ Sr eye sre ‏استفادة‎ ‏مشاهده تلوزیون یاویدئو یا گوش دادن هبه رادیو و نوار ضبطشده‎ 0 ey eee ee

صفحه 30:
جهار شنبه

صفحه 31:
زمینه های اصلی مدیریت منابع ‎Fy aay ENN)‏ < مشخص کردن زمینه های مهم کار ‎eS‏ 0 + ارائه بازخورهاى سازنده

صفحه 32:
مرامل اطمینان از زمینه های مهم كا( : - همه افراد از زمينه هاى مهم مطلع هستند. > همه افراد بر سر اين موارد به توافق رسيده و آنرا درك کنند. ‎DYED Nseries‏ لا

صفحه 33:
[مینه های مهم کروه عبارنند از : ۰ تعبین استانداردها و اهداف ۰ بازخورسازنده

صفحه 34:
مرامل تهیه اهداف معمول و انستتا نداردهای منانسب : ارزيابى نحوه عملكرد آنها ارائه بانخورهاى مناسب Fe ee Ceca) reer UE eR Cee SIE] ‏جهت سنجش بيشرفت كاركنان‎ استفاده از آنها بعنوان ابزار اصلى ايجاد انكيزه

صفحه 35:
شناخت استانداردها و اهداف : ۱ oc EU ‏همه اشخاص در سطح استانداريد نيستند.‎ + 0 ‏اا ا ا ا‎ EG NS ele فادها ‏اا راك متفارت‎ alge) ‏نكيريد.‎

صفحه 36:
مشخصات بازخورهای سازنده : ۰ ارئه بازخور های سازنده که مستلزم آموختن»پرورش دادن و بکارگرفتن است. + سازنده بمعنی مثبت نیست. پر سازنده ارائه دهید.

صفحه 37:
مفاهیم بازفور سازنده : * بازكو كردن حقايق و اطلاعات درباره نحوه عملكرد افراد 4 تناسب بیان جنبه های مثبت و منفی + ارائه حقايق بنحوى كه مانع ان ‎wer‏ ۱ پیام آن نشود.

صفحه 38:
(مان مطرم کردن بازفور(گارهاتی که نباید انجام داد ) : ۰ پس از کهنه شدن موضوع آنربا بیان نکنید. زمانى كه هنوز احساسات به حالت ‎PAR we EP es‏ ‎eee‏

صفحه 39:
(into. ¥

صفحه 40:
دانسته های جزئی قانون کاز : + موارد مربوط به افراد ۰ بایدها و نبایدهای قانون ۰ احتیاج به فردی جهت مشاوره

صفحه 41:
دلایل جدی تلقی شدن قانون کار : ‎٩‏ تبعیض: تبغیض مستقیم:این نوع تبعیض اغلب واضح است. ‎eee ee ee tenia nee rier pt ey tea 4‏ 0 كم ‎۱۳۳۹ ‏ا‎ nV) Gs

صفحه 42:
هشت اصل قانون مففا اطلاعات : جمم آوری و پردازش اطلاعات مربوط به افراد بصورت قانونی و صحیح نكهدارى اطلاعات شخصى فقط براى مقاصد قانونى و مشخص نكهدارى اطلاعات براى اهداف حاكن اطلاعات بايد كافى» مرتبط و بيش از اندازه نباشد. نكهدارى اطلاعات بطوردقيق و به روز اطلاعات شخصىء بشتر از زمان لازم نككهدارى نميشود. ‎Leet SIS‏ ل ل ا لك اى محق هستند كه: ۱ ‏ا‎ ‏مر‎ ea yeep rees th) yd) ere eet SS Ee اعمال روشهاى امنيتى مناسب ضرورى است.

صفحه 43:
آفرادی که تحت تاثیر مسوولیتهای سازمان قرار میقیرندعبارتند از : ۰ تمامی کارکنان»اعم از ثابت؛تماموقت یا نیمه وقت»قراردادی یا پیمانکاری.یا هر نوع دیگری که تصور کنید و حتی کار آموزان. * هر شخصى كه از محيط كار ديدن يا از تجهيزات سازمان استفاده + مردمی که در همسایگی محل کار زندگی مکنند و نتایج فرايندها بر آن تاثیر میگذارده‌مانند سرو صداءدوءگازها و غیره. + افرادى كه از محصولات يا خدمات سازمان استفاده ميكنند.

صفحه 44:
وظاثف کارکنان : pay Cee prea hee ean eran ge © مانند كارفرما تاثير كار خود را بر افراد ديكر در نظر بكيرند. * براى رعايت قوانين با كارفرماى خود همكارى كنندءشايد کر ل

صفحه 45:

صفحه 46:
علائم جلوگیری از ادامه مشکل با پروز ۰ )20 + گوشزد به کارکنان زمانی که عملکردشان پائینتر از سطح استاندارد ene) 0 توضیح دلیل اهمیت و تائیراین اقدام. * توافق در مورد اصلاح رفتار نا مقبول كارمندان. + گوشزد عواقب نامطلوب ادامه رفتارهای نا مقبول.

صفحه 47:
برزسى موازد يز ذر طول هفته : برنامه ريزى منابع انسانى براى امرون. بيش بينى و تنظيم يك طرح منابع انسانى بر اساس تغییرات اینده. تشخيص نيازهاى آموززشى و تنظيم طرحى براى آن. جنبه انسانى مديريت منابع انسانى مشتمل بر اهداف كليدى 0 پیروی از قانون نياز به رعايت و روشهاى اجرائى.

صفحه 48:
مدیریت منابع انسانی موفق : © در بيش بينى نيازهاى منابع انسانى فقط بر شريط و ا ۱ ۰ تنظیم یک برنامه منابع انسانی ضرورت دارد.

صفحه 49:
خلاصه بمت منابع نیروی اتنسانی : مديريت منابع انسانى مسووليت شخص ديكرى نيستءبلكه يك مشاركت است. ‎the EC)‏ ا ل ل 7 بخش عمده نقش شما در مديريت منابع انسانىءبه تفكر و تعمقءبرنامه ريزى و يك رويكرد منطقى و معقولانه باز ميكردد. نحشا ديكسااين مشار كت ار اس متخصصان در آن با شما همکاری میکنند. 1 yer

صفحه 50:
سفن آخر هدف از مديريت منابع انسانى شناسائى مشكلات و سيس رفع آن در زودترين زمان ممكن است.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان